شبانه روزی
خرید بابل رپ بسته بندی

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر (بابل رپ)

فهرست مطالب

بابل رپ یا پلاستیک حبابدار (بابل پلاستیک) ضربه گیر یکی دیگر لوازم ضروری جهت بسته بندی اثاثیه منزل می‌‎باشد، این نوع پلاستیک بیشتر برای اثاثیه بزرگ منزل یا شرکت و فروشگاه شما استفاده می‌شود. اتوبار تهران جابه جا بار به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر بابل رپ در تهران، کلیه سفارشات شما را جهت خرید پلاستیک حباب دار قبول می‌کند.

تلفن تماس جهت سفارش خرید بابل رپ بسته بندی

1777

بابل رپ چیست؟ | بابل رول

شاید نام بابل رپ به گوش شما آشنا نباشد، اما بدون تردید همه ما تا به حال پلاستیک های حبابداری که در کارتن بسته بندی لوازم خانگی مثل یخچال و فریزر قرار میگرند را دیده ایم، به این نایلون های حباب دار، بابل رپ به انگلیسی (Bubble wrap) گفته می‌شود. در واقع بابل رپ و سلفون اسباب کشی یکی از پرکاربردترین لوازم بسته بندی است

بابل رپ چیست؟

بابل رپ، نایلون ضربه گیر یا پلاستیک حبابدار، یکی از ملزومات بسته بندی در لوازم و اثاثیه بزرگ مثل گاز و یخچال فریزر است، درواقع این پلاستیک به عنوان یک عایق بین دستگاه و کارتن بسته بندی قرار میگیرد تا در حین جابه جایی و برخورد هایی که اثاثیه با یکدیگر پیدا میکنند، هیچگونه آسیب و خشی به اثاث وارد نشود.

بابل رپ؛ انواع پلاستیک حبابدار

بابل رپ (پلاستیک حبابدار) یک مدل خاص از نایلون های بسته بندی میباشد که با ابعاد و سایز های مختلفی در بازار وجود دارد، رایج ترین مدل هایی که برای بابل رپ استفاده میشود، نایلون با ابعاد 2 تا 5 لایه است که خوشبختانه این مدل ها در باربری جابه جا بار که مرکز فروش این نایلون ضربه گیر در تهران است با قیمت بسیار مناسب وجود دارد و در صورت در خواست و سفارش برای شما ارسال خواهد شد.

ویژگی های نایلون حبابدار ضربه گیر

مهمترین ویژگی بابل رپ، حباب دار بودن آن است و همین حباب دار بودن باعث شده مقاومت این پلاستیک به شدت بالا رود و از آن به عنوان نایلون ضربه گیر هم استفاده شود. سطح خارجی بابل رپ شفاف و نرم بوده و غالبا از جنس پلی اتیلن می‌باشد.
بابل رپ یکی از بهترین ضربه گیرها برای اسباب کشی می‌باشد.

رول ضربه گیر چیست؟

همان طور که گفته شد، پلاستیک حباب دار بهترین ابزار برای بسته بندی ایمن لوازم و تجهیزات منزل در اسباب کشی میباشند، به پلاستیک حباب دار در حجم زیاد رول گفته میشود که برای سهولت در استفاده به این شکل در آمده و در بازار نیز با کلمه رول ضربه گیر به فروش میرسد.

رول ضربه گیر چیست؟

در حالت کلی نایلون حباب دار انواع مختلفی دارد و رول ضربه گیر یکی از آنهاست، بقیه مدل ها را در ادامه برای شما لیست کرده ایم:

  • نایلون ورقه‌‌ای
  • نایلون پاکتی
  •  رول ضربه گیر

رول ضربه گیر و حباب دار در ابعاد بزرگ مثلا 150 سانتی متری در بسته بندی و اسباب کشی منزل بسیار پر کاربرد است، برای بسته بندی لوازم زیر معمولا از این رول استفاده می‌شود:

بابل رپ قیمت | قیمت بابل رپ؛ چقدر است؟

یکی از سوالاتی رایجی که مشتریان ما هنگام مراجعه به سایت باربری و خرید نایلون حباب دار با آن مواجه میشوند،قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر است. لازم است بدانید که اطلاع دقیق از قیمت پلاستیک حبابدار به عوامل زیادی مثل: تعداد لایه، اندازه و ابعاد و کیفیت پلاستیک بستگی دارد.

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت نایلون ضربه گیر یا همان بابل رپ اثر دارد، قیمت روز مواد اولیه محصول یعنی پلی اتیلن و پتروشیمی است. قیمت این مواد اولیه هر روزه در حال تغییر بوده و به دنبال آن قیمت محصولات و تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی هم متفاوت محاسبه خواهد شد.

برای آگهی از قیمت بابل رپ کافی‌ست که تعداد و میزان وسایلی که قصد بسته بندی دارید را به مشاورین ما اعلام کنید، تا قیمت دقیق به شما اعلام شود، برای اینکار با شماره 4 رقمی 1777 در تهران تماس بگیرید.

مزایای استفاده از نایلون ضربه گیر در بسته بندی | ضربه گیر برای اسباب کشی

باتوجه به قصد و نیت شما در خرید پلاستیک ضربه گیر حبابدار یا بابل رپ، کاربرد و مزایای استفاده از آن هم متفاوت خواهد شد، برای مثال ممکن است هدف شما جمع کردن وسایل در انبار باشد یا جابه جایی و اثاث کشی و یا حتی عایق گردن درب و پنجره ها، در تمام این شرایط بابل رپ کاربرد متفاوتی خواهد داشت، درادامه برخی از این کاربرد و مزایا را آورده ایم:

  • استفاده از بابل رپ به عنوان عایق حرارتی و صوتی
  • بسته بندی و حمل و نقل ایمن تر
  • جلوگیری از آلوده و خش دار شدن اثاثیه
  • ضربه گیر برای جابه جایی وسایل و یا تجهیزات

سفارش سازی ابعاد حباب های پلاستیک

همانطور گفتیم بابل رپ، به علت حباب دار بودن تبدیل به یکی از بهترین ضربه گیر ها در بسته بندی لوازم و اثاثیه شده است، بنابراین تعداد حباب ها و ابعاد پلاستیک میتواند تغییر کند، شما خیلی راحت میتوانید تعداد لایه و ابعاد پلاستیک ضربه گیر خود را انتخاب کرده و از باربری جابه جا بار خرید خود را به صورت سفارشی سازی شده انجام دهید.

 انواع نایلون حبابدار بسته بندی

  •  نایلون حباب دار بسته بندی از نوع 3 لایه حباب ریز
  •  نایلون حبابدار بسته بندی از نوع 3 لایه حباب درشت
  •  نایلون حبابدار بسته بندی از نوع 3 لایه حباب درشت
  •  نایلون حبابدار بسته بندی 3 بعدی
  •  نایلون حبابدار بسته بندی معمولی یا دو بعدی

خرید نایلون حباب دار بسته بندی

برای خرید انواع نایلون حبابدار بسته بندی و بابل رپِ نوع 2لایه و 3لایه و همینطور خرید نایلون حباب دار با حباب درشت و حباب ریز در هر دونوع 2لایه و 3لایه می توانید با شماره 1777 تماس بگیرید.

تولید و فروش نایلون حبابدار بسته بندی

فروش نایلون حباب دار بسته بندی در صنایع مختلف که با بسته بندی سروکار دارند مثل باربری های و مراکز فروش کارتن به صورت تلفنی و اینترنتی امکان پذیر است.

https://jabejabar.com/

خرید بابل رپ | مرکز فروش پلاستیک ضربه گیر

اگر به دنبال یه شرکت خوب و مرکز فروش پلاستیک ضربه گیر و بابل رپ در تهران می‌گردید، باربری ما این خدمات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میدهد، کلیه سفارشات مشتریان عزیز به صورت اینترنتی، تلفنی و یا حتی حضوری در دفتر شرکت امکان پذیر است، چنانچه قصد مراجعه حضوری ندارید، مرسوله شما با پست به دستتان خواهد رسید.

فروش نایلون حبابدار

با توجه به آنچه گفته شد، استفاده از بابل رپ برای بسته بندی اثاثیه الزامی است، اگر ساکن تهران هستید و قصد خرید بابل رپ را دارید، باربری جابه جا بار به شما کمک خواهد کرد و اگر وقت و انرژی لازم برای بسته بندی حرفه ای اثاثیه خود ندارید، باز هم نیروی متخصص بسته بندی اثاثیه ما شما در این امر کمک می‌رسانند و از بهترین تجهیزات از جمله بابل رپ و پلاستیک حباب دار ضربه گیر برای بسته بندی لوازمتان استفاده خواهد کرد. 

جهت خرید بابل رپ، یا  تماس با مرکز فروش نایلون حبابدار در تهران کافی‌ست با شماره‌های زیر در تماس باشید.

 

1777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *