شبانه روزی
حمل لوازم اداری

حمل لوازم اداری

فهرست مطالب

حمل لوازم اداری در نگاه اول کاری پر دغدغه و مشکلی به نظر می‌آید. از آنجای‌که در اداره ها پرونده های مختلف و مهمی نگه داری می‌شود، شاید جابجایی نیز سخت ترهم باشد.
برای این منظور، نیاز به برنامه ریزی دقیق و اصولی جهت حمل اثاث اداری‌ست. در این راستا بهتر است از شرکت‌های باربری معتبر مشورت بگیرید، تا متناسب با بار بگویند، کرایه خاور یا وانت بار و حتی وسایل مورد نیاز برای بسته بندی برای شما لازم است یا خیر.

شماره تماس باربری برای حمل لوازم اداری 

1777

حمل اثاث اداری

برای جابجایی وسایل اداره جات، ابتدا باید لوازم اداری خود را بسته بندی نمایید. برای  این‌کار مراحل زیر را باید طی کنید:

  • جعبه های مقوایی را در اندازه های مختلف جمع آوری می‌کنیم. سپس هر جبعه را به پرونده ها و وسیله های مختلفی اختصاص می دهیم.
    ‌بصورتی‌که بی نظمی پیش نیاید و یا پرونده ها با برگه های دیگر جابجا نشوند.
  • بعد از اینکه پرونده ها و مدارک و برگه های ویژه را در جعبه های جداگانه چیدیم، در آخر در جعبه را بسته و روی آن مشخصات محتویات داخل جعبه را یادداشت می‌کنیم.
  • دور بسته‌های خود را چسب کاری و طناب کشی نمایید تا محکم شوند و در هنگام جابه جایی باز نشوند.

 

حمل و نقل لوازم اداری

پس از بسته بندی اثاثیه اداری، باید به فکر این باشید تا با برنامه ریزی درست و اصولی وسایل خود را به گونه‌ای جابه جا نمایید تا کمترین آسیبی به آنها وارد نشود.

حمل لوازم اداری
در زیر نکات مهم قبل از حمل لوازم اداری را مطرح می‌نماییم و در ادامه حمل اصولی لوازم اداری را بازگو می‌کنیم.

حمل مبلمان اداری

قبل از حمل مبلمان اداری، حتما مبلمان و لوازم چوبی مثل میز عسلی و پا تختی و  آینه را با یک لایه محافظ مثل پارچه یا پلاستیک حباب دار بپوشانید تا در حین اسباب کشی آسیبی نبیند.‌

حمل میز اداری

قبل از حمل میز اداری، اول پایه هایش را باز کنید. بعد پایه ها را با هم ببندید و زیر رویه میز بچسبانید. این‌گونه پایه ها موقع جابجایی زخمی نمی شود و آسیب نمی بیند.

حمل صندلی اداری

حمل اثاث اداری

قبل از حمل صندلی اداری، برای این‌که در هنگام باربری این صندلی پارگی در آن‌ها به وجود نیاید و ضربه به آنها نخورد، حتما با استفاده از سلفون یا پارچه دور صندلی را بپی‌چانید.

حمل فایل اداری

قبل از حمل فایل اداری، محتویات داخل آن که معمولا یک سری اسناد و کاغذ هستند را خالی نمایید. اسناد خود را دسته بندی نمایید و در داخل کارتن‌های مرتبط بگذارید.
حتما به خاطر داشته باشید که اگر اسناد شما مهم هستند، از جمله اسناد و مدارک مهم حسابداری آنها را جداگانه بسته بندی نمایید و خود با ماشین شخصی آن‌ها را به مکان جدید ببرید.
بعد از خالی شدن فایل‌ها، اگر فایل‌های شما قابل قفل شدن هستند، آنها را قفل نمایید در غیر این‌صورت حتما با برچسب درب آن‌ها را محکم کنید تا در هنگام جابه جایی لوازم اداری باز نشودند و به شما اسیبی وارد نکنند.

حمل کمد اداری

برای حمل کمد اداری نیز، توجه داشته باشید که اطراف و گوشه‌های کمد که تیز هستند را با وسایلی همچون بابل رپ یا پلاستیک حباب‌دار بپوشانید تا در هنگام جابه جایی اگر برخوردی با دیوار داشتند، آسیبی وارد نکنند.
برای وسایل بزرگی همچون کمد حتما از چند نفر کمک بگیرید تا شما را در هنگام چرخش در راه پله‌ها راهنمایی کنند تا برخوردی با جایی نداشته باشید.

حمل و نقل لوازم اداری

بعد از این‌که وسایل اداری خود را به درستی بسته بندی نمودید، نوبت به حمل اثاث اداری می‌رسد. در صورتی‌که زمان کافی و تجربه لازم را برای بسته بندی اثاثیه اداری نیز ندارید، می‌توانید از خدمات شرکت‌های باربری نیزاستفاده نمایید.

حمل لوازم اداری و تجاری

برای حمل لوازم اداری و تجاری، ابتدا متناسب با اندازه وسایل خود و مقدار آن‌ها باید ماشین مناسب جهت حمل و نقل آن را سفارش دهید.

ماشین مناسب حمل ونقل لوازم اداری

متناسب با فاصله و مقدار بار خود می‌توانید وانت بار خاور یا نیسان بار برای اثاثیه خود کرایه نمایید. جهت راهنمایی بهتر در این خصوص می‌توانید از کارشناسان باربری جابه جا بار راهنمایی لازم را بگیرید.

حمل اثاثیه اداری تهران
کارشناسان جابه جا بار با توجه به نوع مسافت و مقدار بار شما بهترین ماشین برای حمل لوازم اداری، به شما پبشنهاد می‌دهند.

کرایه وانت بار جهت حمل اثاث اداری – حمل لوازم اداری با وانت

یکی از خدمات شرکت‌های باربری، در اختیار قرار دادن ماشین‌هایی همچون وانت بار است. اگر تعداد اثاثیه شما برا حمل بار لوازم اداری زیاد نیست، وانت بار یک گزینه ایده آل برای شماست.

اسباب کشی لوازم اداری

قطعا شما نیز به عنوان مدیر یک مجموعه اداری یا تجاری، برای اثاث کشی لوازم اداری خود ممکن است دچار استرس و نگرانی شوید! باید بگوییم حق با شماست.
زیرا حمل اثاثیه اداری از حمله کامپیوتر و لوازم الکتریکی، کاری حساس است. و اگر بسته بندی و حمل این‌گونه اثاثیه به درستی صورت نگیرد، دچار خسران و ضرر خواهید شد.
به‌خصوص که در حال حاضر لوازم الکتریکی و حتی لوازم اداری با قیمت‌های زیادی به فروش می‌رسد. پس اگر در هنگام حمل اصول ایمنی رعایت نشود، و آسیبی به رایانه شما برسد متحمل ضرر بسیاری خواهید شد.

قیمت حمل لوازم اداری – هزینه حمل لوازم اداری

هزینه حمل لوازم اداری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • مسافت حمل لوازم اداری
  • تعداد کارگران مورد استفاده برای حمل اثاثیه اداری
  • ماشین مورد استفاده برای حمل لوازم اداری (خاور – کامیونت – وانت بار – نیسان بار)
  • استفاده از خدمات بسته بندی لوازم اداری
  • استفاده از وسایل مخصوص بسته بندی اثاثیه اداری
  • تعداد طبقات حمل برای جابه جایی اثاث اداری (مجموع طبقات مقصد و مبدا)

حمل لوازم اداری در تهران

جهت حمل لوازم اداری در تهران کافی‌ست با یکی از شرکت‌های باربری در تهران تماس بگیرید. در این بین توجه لازم را داشته باشید تنها به دنبال باربری‌هایی که قیمت پایین می‌دهند نروید!
همان‌طور که گفتیم، اثاثیه اداری شما، جزوی از سرمایه شما محسوب می‌شوند و در واقع اگر از خدمات خوب و با کیفیت بهترین شرکت‌های باربری استفاده نکنید، در صورت آسیب به وسایل اداری، در هنگام حمل اثاث اداری، خود متحمل ضرر شده اید.

کارگر حمل وسایل اداری

جابه جا بار با داشتن نیروهای متخصص در زمینه حمل اثاثیه اداری و منزل، شما را در خصوص حمل اثاثیه اداری یاری رسان است. نیروهای پر توان و متخصص در طوا اسباب کشی همراه با شما هستند.

کارگر حمل وسایل اداری
بدون دغدغه و استرس کار خود را به کارگران مجرب جابه جا بار بسپارید.

حمل کالا و اثاثیه اداری

جهت حمل کالا و اثاثیه اداری خود، بهترین کار این است که از خدمات شرکت‌های باربری که در این خصوص از تجربه کافی برخوردار هستند، استفاده نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از راهنمایی مشاوران ما کافی‌ست با شماره 1777 بدون نیاز به پیش شماره در تهران تماس بگیرید.

1777

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *