شبانه روزی
حمل گاو صندوق

حمل گاو صندوق

فهرست مطالب

حمل گاو صندوق یکی از دغدغه هایی‌ست که افراد در هنگام جابه جایی و نقل مکان با آن درگیر هستند. حتما شما هم به این نکته توجه داشته اید که بسته بندی اثاثیه منزل و حمل و نقل برخی اثاث‌ها به مراتب دشوار تر از مابقی وسایل است.
از جمله وسایل بزرگ و سنگینی همچون یخچال، کمد و بوفه‎‎‌ها، گاو صندوق از این دسته موارد هستند. دراین مقاله قصد داریم نکات مهم که در هنگام حمل گاو صندوق باید بدانید را خدمتتان عرض کنیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آنچه که باید قبل از حمل گاو صندوق بدانید!

جابه جایی و حمل گاو صندوق به خصوص اگر در سایزهای بزرگ‎تر باشد کار هر کسی نیست، بهتر است، به دلیل داشتن وزن بالای این وسیله در جابه جایی گاو صندوق از افراد نیرومند که واقف به اصول جابه جایی هستند، استفاده کنید.

حممل گاو صندوق در غرب تهران
اگر افراد بدون رعایت نکات ایمنی خودشان بخواهند به حمل این وسیله سنگین بپردازند، ممکن است این کار برایشان به شدت خطرناک باشد و صدمه ببینند. لذا بهترین کار این‌است که جابه جایی این‌گونه وسایل سنگین را به افراد خبره و متخصص در باربری تهران بسپارید.

 جابه جایی گاو صندوق در تهران

باربری جابه جا بار با داشتن نیروهای آموزش دیده، وسایل و تجهیزات روز، به راحتی و در ایمنی کامل، حمل گاو صندوق را برای شما انجام می‎‌دهد. جهت مشاوره 24 ساعته و ثبت سفارش کافی‌‎ست با شماره 1777 تماس بگیرید.

حمل گاو صندوق توسط باربری جابه جا بار 

1777

جابه جایی گاو صندوق

در ابتدا بهتر است تصمیم بگیرید که این کار را می‎‌خواهید خود انجام دهید یا خیر! اگر خودتان می‎‌خواهید حمل گاو صندوق را به همراه چند تن از دوستان خود انجام دهید، باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.

حمل گاو صندوق

بیش از هز چیزی ایمنی

قطعا در هنگام جابه جا کردن و حمل گاو صندوق، مهم‎ترین نگرانی برای شما حفظ امنیت در هنگام انتقال بار است. اگر دارای گاو صندوقی با ابعاد کوچک و قابل حمل هستید مثل، گاو صندوق‌‎های اسنادی و جواهرات، آن را خودتان به آسانی می‌‎توانید جابه جا نمایید و نگران امنیت آن نیز نباشید.
در ادامه آموزش‎‌های لازم را در این خصوص به شما خواهیم داد تا به راحتی بتوانید آن را جابه جا نمایید. ولی اگر گاو صندوق‌هایی با ابعاد بزرگتر دارید بهتر است آن را به نیروی متخصص بسپارید.

کارگر حمل گاو صندوق – کارگر برای حمل گاو صندوق

مسئله اصلی در هنگام جابه جایی، حمل گاو صندوق‌هایی با ابعاد بزرگ و سنگین است. گاو صندوق‎‌های بزرگ تجاری، با بالاترین درجه امنیت که می‌‎توانند تا 500 پوند یا حتی بیشترنیز وزن داشته باشند!
قطعا این‎جا برای حمل این‎‌گونه گاو صندوق‎‌ها به چالش بزرگی برخواهید خورد، حمل سخت که بدون وسیله‎‌های مخصوص جابه جایی قادر به حمل آن نخواهید بود و بری سلامتی‌‎تان خطر آفرین است.

کارگر اسباب کشی

در این شرایط بهترین کار استخدام نیروی متخصص حمل جابه جایی وسایل سنگین است. این کار شوخی بردار نیست و اگر بدون حفظ ایمنی و وسایل مخصوص آن را انجام دهید، قطعا در هنگام جابه جایی آن به مشکل بزرگی برخواهید خورد. سلامتی چیزی نیست که به راحتی جبران پذیر باشد.

جابه جایی گاو صندوق

ممکن است در برخی از شرایط خاص خودتان تصمیم بگیرید تا گاو صندوق را حمل نمایید. مثلا زمانی‌که:

  • در همان اتاقی‎‌که گاو صندوق قرار دارد، بخواهید این وسیله سنگین را به نقطه‌‎ای دیگر از اتاق خود انتقال دهید.
  • یا این‎که گاو صندوق سنگین خود را بخواهید از اتاقی به اتاق دیگری از خانه یا دفتر کار خود انتقال دهید.
  • شما تجربه این کار را قبلا دارید، و با علم بر این‎‌که چگونه این‎کار را باید انجام دهید به حمل و جابه جایی گاو صندوق می‌‎پردازید.
  • وسایل و تجهیزات ایمن جهت جابه جایی و حمل گاو صندوق را خودتان در اختیار دارید.
  • مبلغ حمل گاو صندوق برایتان سنگین است و ترجیح می‌‎دهید خود این‎کار را بکنید.

به هر حال اگر به هر دلیل خودتان تصمیم بر این گرفته اید که گاو صندوق را حمل نمایید، چک لیست حرکت ایمن زیر را حتما دنبال کنید.

نحوه جابه جایی گاو صندوق

حمل گاو صندوق

نکات مهم قبل از جابه جایی گاو صندوق

خیلی مهم هست که شما قبل از این که بخواهید گاو صندوق خود را جابه جا نمایید، آمادگی کامل برای این‎کار را داشته باشید.

  • پوشش لباس مناسب

سعی کنید لباس مناسبی را بپوشید، پوشش لباس‌های گشاد و دست و پاگیر می‎‌تواند برای شما دردسرساز باشد.  برای این‌کار از دست‌کشهای مناسب استفاده نمایید تا به دستانتان آسیبی وارد نشود. از کفش هم قافل نشوید!

  • پوشاندن اطراف گاو صندوق

در هنگام عبور نیز مراقب مسیرهای خروجی باشید، زیرا در هنگام حمل وسایل سنگین ممکن است به دیوارها برخورد داشته باشید، پس اطراف گاو صندوق خود را بپوشانید تا در صورت ضربه وارد شدن آسیب کمتری به آن‎ها برسد. در هنگام چرخش پتوهای ضخیم را درهمگام با حمل گاو صندوق در امتداد مسیر حرکت دهید تا جلوی ضرب خوردگی به دیوارها گرفته شود.

  • خالی کردن وسایل گاو صندوق

وسایل و اسناد مهم خود را به صورت جداگانه بسته بندی نمایید و از داخل گاو صندوق بیرون بیاورید. این کار در جهت سبک‌تر شدن و حفظ ایمنی می‌باشد. به خصوص اینکه در هنگام جابه جایی ممکن است به وسایل داخل صندوق ضربه وارد شود، برای جلوگیری از این کار، وسایل خود را جداگانه بسته بندی نمایید.

وسیله حمل گاو صندوق

بهترین وسیله برای حمل گاو صندوق، چرخهای مخصوص حمل گاو صندوق است. شکل این ابزار به صورت L مانند می‌باشد. و به اصطلاح به عنوان کامیون دستی نیز شناخته می‎‌شود.
اگر می خواهید از این چرخ‎های دستی استفاده کنید همراه با خود چند پتو ضخیم، و چند طناب و بند نگه دارنده داشته باشید.

وسیله حمل گاو صندوق

توجه داشته باشید، قبل از خرید چرخ دستی برای جابه جایی گاو صندوق خود، ابعاد و وزن دقیق گاو صندوق خود را یادداشت کنید تا متناسب با آن به خرید چرخ دستی بپردازید.

 نکات مهم جهت حمل ایمن گاو صندوق

  • از بسته بودن در گاو صندوق خود قبل از جابه جایی مطمئن شوید. باز شدن اتفاقی در گاو صندوق در طول مسیر جابه جایی بسیار خطرافرین می‎تواند باشد.
  • گاو صندوق خود را با پتو بپیچید، تا جایی که هیچ قسمت فلزی آن قابل مشاهده نباشد و سپس دور آن را با طناب یا تسمه محکم نمایید.
  • بسته به نوع سایز گاو صندوق خود از دو یا سه‎ نفر کمک بگیرید تا گاو صندوق خود را خم نمایید و دالی چرخ دستی را در زیر آن بتوانید قرار دهید. قابل ذکر است که اگر ابعاد گاو صندوق بزرگ وتجاری است، آن را باید با جرثقیل حمل نمود.

برای حمل گاو صندوق چند نفر لازم است؟

در صورتی‌‎که گاو صندوق با ابعاد متوسط و کمتر از 130 کیلو را دارید، اگر فردی توانا و قدرتمندی نیز باشید، برای جابه جایی با دو نفر به عنوان کمک به راحتی می‌‎توانید این کار را انجام دهید.
البته دو نفر در صورتی‎‌که وسایل و تجهیزات لازم جهت جابه جایی را داشته باشید، تا سلامتی شما تحت شعاع قرارنگیرد. زیرا حمل غیر اصولی وسایل سنگین حتی دو نفره باعث ایجاد کمر درد و عوارض این‌گونه خواهد شد.

برای گاو صندوق‎‌های بالاتر از وزن گفته شده و سنگین‌‎تر، بین 3 الی 7 نفر برای جابه جایی و حمل گاو صنوق نیاز است. توجه کنید که برای حمل گاو صندوق‎‌های بزرگ بهتر است این کار را به افراد خبره بسپارید.
در غیر این‌صورت اگر خود بنا به شرایطی که دارید می‌خواهید این‎کار را انجام دهید، حتما از چرخ‎‌های مخصوص حمل گاو صندوق استفاده کنید.

بالا بردن گاو صندوق از پله

جهت بالا بردن گاو صندوق از پله، بهترین روش استفاده از چرخ‌‎های دستی برای حمل گاو صندوق‎‌هایی تا 120 کیلوگرم است.

بالا بردن گاو صندوق از پله
اگر می‎‌خواهید بدون استفاده از چرخ دستی این‎‌کار را انجام دهید، حتما از تعداد افراد بیشتری برای این‎کار کمک بگیرید، تا در عین جابه جایی ضربه ای به دیوارها و یا گاو صندوق وارد نشود.

حمل گاو صندوق هتلی

برای حمل گاو صندوق‌‎های هتلی که وزن پایینی دارند و حداکثر 15 کیلو هستند، خود فرد به راحتی می‎‌تواند این کار را انجام دهد. مشروط بر آن‎که اصول و قواعد حمل صحیح را بداند تا دچار کمردرد اسباب کشی نشود.

هزینه حمل گاو صندوق

هزینه حمل گاو صندوق را نمی‎توان به‎‌صورت یک رقم واحد بیان کرد، زیرا که به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر آن‎ها را مطرح می‎‌نماییم.

  • وزن گاو صندوق
  • تعداد کارگر مورد نیاز برای حمل گاو صندوق
  • تعداد طبقات از مبدا تا مقصد
  • وسیله مورد نیاز برای حمل گاو صندوق

جهت اطلاع از قیمت‎‌های دقیق و متناسب با شرایط خود، با کارشناسان جابه جا بار به صورت 24 ساعته می‌‎توانید در تماس باشید.(1777) تا بر اساس شرایط شما هزینه دقیق را با قیمتی منصفانه برایتان برآورد کنند.

حمل گاو صندوق غرب تهران

جهت حمل گاو صندوق در غرب تهران یا هر نقطه ای از تهران، می‎‌توانید به شرکت باربری جابه جا بار تماس بگیرید. اتوبار جابه جا بار با داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده، و داشتن تجهیزات مدرن و لازم جهت حمل گاو صندوق، و داشتن بیش از چندین سال تجربه در این خصوص در خدمت تمام همشهریان تهرانی‎‌ست.

شماره تماس جهت حمل گاو صندوق

1777

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *