شبانه روزی
شماره باربری

باربری در شهرک اکباتان

فهرست مطالب

باربری در شهرک اکباتان یکی دیگر از خدمات باربری غرب تهران جابه جا بار است. شهرک اکباتان به دلیل دسترسی سریع به خطوط حمل و نقل و رفاه کافی، افراد زیادی را جذب خود می‌نماید تا در آنجا ساکن شوند. باربری اکباتان زیر مجموعه خدمات اسباب کشی در جابه جا بار است که تمام امور مربوط به اثاث کشی منزل را سرویس دهی می‌کند. ازین خدمات می توان به حمل اثاثیه منزل، بسته بندی اثاثیه منزل و اداری و چیدمان اشاره کرد.

باربری اکباتان – اتوبار اکباتان 

نام شهرک اکباتان به گوش همه تهرانی ها آشناست، چه آنهایی که به هنگام فرود هواپیما در مهرآباد از دیدن ساختمان های بتنی غول پیکرش شگفت زده می شوند، چه آنهایی که به به واسطه سفر به استان البرز از جلوی آن می گذرند، یا دستکم در طول سفرهای روزمره شهری با مترو نگاهشان به نام ایستگاهش خورده است. شهرک اکباتان از شمال به اتوبان تهران کرج و از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی محدود می‌شود.

باربری در شهرک اکباتان

باربری منطقه اکباتان

جهت سفارش باربری اکباتان یا همان اتوبار اکباتان، دقت لازم را نمایید. سعی کنید از باربری های مجوز دار و نزدیک به محدوده خود استفاده نمایید. اتوبار جابه جا بار با بیش از10 سال تجربه کاری با بهره گیری از نیروهای متخصص، تمام امور مربوط به جابه جایی و اثاث کشی را برای شما عزیزان با بهترین کیفیت انجام می دهد. جهت سفارش کافی‌ست با شماره 1777 تماس بگیرید تا از خدمات 24 ساعته ما نیز بهره مند شوید.

شماره تماس باربری اکباتان

1777

 

باربری شهرک اکباتان – باربری در اکباتان 

شهرک اکباتان، یکی از بهترین شهرک ها برای زندگی است. تعداد مراکز خرید ور فاهی در این منطقه به قدری بالاست، که برای خرید اصلا نیاز نیست بیرون از این شهرک رفت. پوشاک،مراکز تفریحی ویژه کودکان یک مکان مناسب و ایده آل را برای اهالی این شهرک مهیا کرده است. ازین رو باربری شهرک اکباتان همه ساله مورد تقاضای بسیاری از مردم تهران بوده است. ازین رو نیز قیمت اجاره و آپارتمان در این منطقه نسبتا بالاست.

باربری در شهرک اکباتان

 باربری اکباتان تهران – باربری اکباتان بار

در چند سال اخیر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باکری و اتوبان کرج در این محدوده راه‌اندازی شده است.شهرکی که با وسعت حدود ۲۰۰ هکتار، ۱۵،۶۷۵ واحد آپارتمانی را در قلب خود جا داده و حتی پس از گذشت ۴۵ سال از ساخته شدن آن، رکورد بزرگترین شهرک مسکونی ایران را حفظ کرده است.شهرک اکباتان در مسیر خط چهار متروی تهران قرار دارد و دارای یک ایستگاه مترو است که در فاز ۲ شهرک قرار دارد. میدان شهید صارمی در شرق فاز ۲ شهرک اکباتان قرار گرفته است.

خدمات باربری اکباتان

خدمات باربری در اکباتان در جابه جابار شامل موارد متعددی می‌شود از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • خدمات 24 ساعته مشاوره
  • پاسخ گویی 24 ساعته و سرویس دهی شبانه روزی
  • بسته بندی اثاثیه منزل و اثاثیه اداری
  • اجاره ماشین های مجهز و مختلف برای خدمات حمل بار. از جمله وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیونت
  • حمل اثاثیه شنگین از جمله یخچال ساید بای ساید
  • چیدمان و تخلیه اثاثیه در مکان مقصد

باربری در اکباتان

وانت بار اکباتان – وانت بار در شهرک اکباتان

وانت بار در شهرک اکباتان با قیمت مناسب یکی دیگر از خدمات جابه جا بار است. بر اساس نوع و شرایط آب و هوایی وانت مسقف یا غیر مسقف در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود.

نیسان بار اکباتان – نیسان بار در اکباتان

نیسان بار در شهرک اکباتان با قیمت مناسب یکی دیگر از خدمات جابه جا بار است. بر اساس نوع و شرایط آب و هوایی نیسان مسقف یا غیر مسقف به کرایه داده می‌شود.

قیمت باربری اکباتان 

تمام هزینه ها و قیمت باربری اکباتان بر اساس نرخ اتحادیه باربری محاسبه می‌شود، قیمت ها همگی منصفانه است. جهت اطلاع دقیق از مبالغ با 1777 تماس بگیرید. مبالغ و هزینه ها بر اساس نوع بار، مسافت، تعداد کارگران و نوع ماشین متفاوت می‌باشد.

اگر قصد اسباب کشی و نقل مکان به شهرک اکباتان را دارید می‌توانید از خدمات ماشین های باربری درون شهری و بسته بندی ما در اتوبار و باربری جابه جا بار استفاده کنید. تلفن تماس و رزرو ماشین ۱۷۷۷ می‌باشد.

تلفن تماس باربری شهرک اکباتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *