شبانه روزی
شماره باربری

خدمات باربری در ستارخان

فهرست مطالب

جابه جا بار با داشتن شعب مختلف از جمله باربری در ستارخان و مناطق این حومه، توانسته است بسیاری از نیازهای افراد برای خدمات اسباب کشی در این منطقه را برطرف نماید. فعالیت های گسترده باربری جابه جا بار به عنوان بهترین باربری غرب تهران، در سراسر کل تهران انجام می‌گیرد، نیروی متخصص اتوبار جابه جا بار همواره در تلاش بوده است که فعالیت خود را  به تهران محدود ننماید. شهروندان تهرانی که به خدمات باربری در سایر نقاط کشور نیاز دارند، نیز  می توانند از خدمات ویژه حمل بار و بسته بندی ما در اتوبار جابه جا بار استفاده کنند.

شماره تماس باربری در ستار خان  – شماره تماس اتوبار ستارخان

بارزترین ویژگی باربری ستارخان، ارائه کیفیت خدمات برتر به همشهریان عزیز تهرانی‌ست. تمامی خدمات بسته بنید اثاثیه منزل، بسته بندی اثاثیه اداری، حمل بار و چیدمان وسایل توسط تیم حرفه‌ای باربری جابه جا بار صورت می‌گیرد. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با شماره 1777 تماس بگیرید.

باربری ستارخان – اتوبار ستارخان

همانطور که اکثریت شما نیز تجربه اسباب‌کشی را داشته اید، می‌دانید که اسباب‌کشی یکی از پر استرس‌ترین و پر دغدغه‌ترین کارهایی‌ست که افراد در طول زندگی خود انجام می‌دهند. از این رو انتخاب یک باربری خوب به شما در جهت کاهش استرس کمک بسیاری می‌تواند بکند. اتوبار ستارخان، با بیش از 10 سال سابقه درخشان در امر خدمات اثاث‌کشی همواره سعی بر این داشته است تا بهترین کیفیت ایمنی خدمات را به شما ارائه دهد.

اتوبار ستارخان - باربری ستارخان - جابه جا بار
باربری ستارخان

 

برای انتخاب باربری در ستارخان، دقت لازم را داشته باشید که از چه باربری درخواست خدمات داده اید، جابه جا بار یکی از بهترین باربری ها در ستارخان است که با استفاده از ماشین‌های مجهز و تیم خدمات حرفه ای، توانسته است خاطره خوشی از اسباب‌کشی را برای همشهریان به ارمغان بیاورد.

محدوده باربری ستارخان – منطقه اتوبار ستارخان

یکی از بهترین مناطق در غرب تهران، منطقه ستارخان است. این منطقه به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید و امکانات رفاهی تفریحی به سرزنده ترین منطقه تهران شناخته شده است. در واقع ستارخان یک پل ارتباطی بین مرکز و غرب تهران محسوب می‌شود. اگر منطقه ستارخان تهران را برای سکونت انتخاب کرده اید باید به شما تبریک گفت زیرا منطقه ستارخان تهران دارای یکی از معروف‌ترین خیابان های غذا نیز می‌باشد و جذابیت‌های بصری و رفاهی، تقاضا برای باربری ستارخان را افزایش داده است.

باربری در خیابان های محدوده ستارخان – مناطق باربری ستارخان

خیابان ستارخان در غرب شهر تهران واقع در منطقه 2 تهران می‌باشد. این محله به یک محله پویا و سر زنده مشهور شده است. نوع ساختمان های واقع در این محله هم به صورت آپارتمان‌های مدرن هم خانه های ویلایی‌ست. برای رفتن به منطقه ستارخان امکانات حمل نقل  عمومی نیز به خوبی مهیاست، از جمله مترو ایستگاه BRT. برای رفتن به این محله نیاز است به خیابان‌های اطراف آن مسلط شوید. لذا قبل از گرفتن باربری ستارخان لیست زیر که مناطق و محدوده‌های اطراف ستارخان است را ببینید.

لیست مناطق باربری ستارخان

مناطق اطراف که تحت پوشش باربری ستارخان است به قرار زیر است:

  • باربری خیابان آزادی
  • باربری دریان نو
  • باربری خیابان شهرآرا
  • باربری خیابان تهران ویلا
  • باربری خیابان بهبودی
  • باربری خیابان نصرت
  • باربری خیابان حبیب الله
  • باربری خیابان شادمهر شادمان

خدمات باربری در ستارخان – خدمات اتوبار ستارخان

اتوبار ستارخان زیر نظرشعبه باربری غرب تهران جابه جا بار کار می‌کند و توانسته است با ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود رضایت 90 درصدی آنها را کسب نماید. خدمات باربری ستارخان به قرار زیر است:

  •  مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته
  • ارائه سریع قیمت باربری
  • انجام برنامه ریزی دقیق برای یک اسباب کشی خاطره انگیز.
  • ارائه تمامی موارد و نکات مهم برای اسبابکشی سریع
  • چیدمان اصولی اثاثیه و لوازم
  • ارائه بهترین ماشین های باربری در ستارخان
  • ارائه بیمه نامه و بار نامه معتبر
  • استفاده از افراد با تجربه
  • بسته بندی اثاثیه منزل در ستارخان – بسته بندی اثاثیه اداری در ستارخان
  • بسته بندی حرفه ای وسایل سنگین از جمله (یخچال، مبلمان، لوستر)
  • حمل اثاثیه و جابه جایی آنها
  • چیدمان وسایل در مقصد
  • ارائه سرویس های متنوع برای حمل بار از جمله: وانت بار تهران، کرایه خاور، کرایه نیسان، کرایه کامیونت
  • فروش محصولات بسته بندی در مرغوب‌ترین کیفیت از جمله، کارتن اسباب کشی 5 و 7 لایه، بابل رپ، پلاستیک حباب‌دار، استریچ و…
  • داشتن رانندگان مجهز و حرفه ای – تمامی رانندگان جابه جابار مسلط به تمایم مسیرهای بین شهری تهران هستند. رانندگان باربری ستارخان با تسلط کامل به منطقه اتوبار ستارخان می‌تواند بهترین مسیر جهت حمل اثاثیه انتخاب نمایند.
  • اجاره کارگران مجرب و خبره برای امر بسته بندی و جابه جایی اثاثیه منزل و اداری

حمل بار با باربری ستارخان

خدمات ویژه و منحصر به فردی در باربری ستارخان جابه جا بار ارائه می‌شود که باعث شده اتوبار ستارخان متمایز از سایر باربری های این منطقه باشد.

باربری در ستارخان - جابه جا بار
اتوبار ستارخان

 

اعتماد سازی در میان مشتریان و جلب رضایت آنها از اولویت های اتوبار جابه جا بار تهران است. وقتی شما با باربری ستارخان تماس می گیرید، مشاورین ما در باربری جا به جا بار یک تیم مشاوره دهنده در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید صفر تا صد اسباب کشی خود را به راحتی طی کنید. در ادامه نیز قیمت باربری در ستاخان هم توسط یک کارشناس حرفه ای محاسبه و به شما ارائه می‌شود.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری ستارخان

یکی از فاکتورهای مهم و ضروری در حمل و نقل اثاثیه بسته بندی و لوازم بسته بندی آن ها می باشد. چرا که بسته بندی نامناسب ممکن است در طول جابه جایی باز شود و به وسایل شما آسیب برساند، بنابراین باربری ستارخان با توجه به اهمیت این موضوع از جدیدترین و مناسب ترین نوع بسته بندی مانند استرچ رپ و بابل رپ برای وسایل شما استفاده می کند. همچنین برای وسایل شکستنی که نسبت به بقیه وسایل حساس تر هستند از بسته بندی متناسب با این نوع وسایل استفاده می کند. و از بهترین و مناسب ترین کارتن ها برای بسته بندی استفاده می کنند.

خدمات ۲۴ ساعته باربری و اتوبار در محدوده ستارخان توسط پرسنلی خبره و نیرومند انجام داده می شود اگر قصد باربری داشته باشید و نیازمند یکی اتوبار مطمئن در محدوده ستارخان را دارید شرکت باربری ستارخان در خدمت شماست.

کارگر اسباب کشی در ستارخان

یکی از خدمات و افتخارات جابه جا بار تربیت نیروی متخصص برای باربری در مناطق مختلف تهران از جمله ستارخان است. تمامی کارگران جابه جا بار آموزش دیده و متخصص در امر بسته بندی اثاثیه منزل و اداری و همچنین باربری می‌باشند. کارگر اثاث کشی در ستارخان دارای توان و نیروی بلقوه جهت حمل اثاثیه سنگین همچون یخچال سای بای ساید است. کارگر انتخابی شما اگر متخصص در امر حمل اثاثیه نباشد، به شدت در ایمنی بارتان جهت ضربه نخوردن تاثیر منفی می‌گذارد. لذا ذر کرایه کارگر از باربری های محدوده ستارخان دقت لازم را نمایید.

فروش لوازم بسته بندی در محدوده ستارخان

اتوبار جابه جا بار یکی از معروف‌ترین باربری های ستارخان در جهت فروش محصولات و لوازم بسته بندی اثاثیه منزل است. از این رو جهت خرید لوازم بسته بندی همچون کارتن اسباب کسی، بابل رپ، چسب و مابقی موارد کافی‌ست با شماره 1777 تماس بگیرید.

شماره تماس باربری ستارخان در تهران چند است ؟

جهت تماس با باربری تجریش با شماره 02188372002 یا 1777 تماس بگیرید.

نرخ قیمت حمل بار در باربری ستارخان به چه صورت محسوب می‌شود؟

تمام قیمت های در باربری ستارخان بر اساس نرخ اتحادیه باربری در تهران می‌باشد. جهت اطلاع دقیق از هزینه‌ها با مشاوران ما در تماس باشید. (شماره تماس 1777)

بسته بندی اثاث منزل هم در باربری ستارخان صورت می‌گیرد ؟

بله نیروی متخصص بسته بندی باربری ستارخان، بسته بندی کلیه لوازم منزل و لوازم اداری را به صورت حرفه ای با قیمت منصفانه انجام می‌دهد – تلفن تماس 1777

بهترین باربری در ستارخان

باربری جابه جا بار یکی از بهترین باربری هادر غرب تهران است. جهت سفارش باربری در ستارخان کافی‌ست با شماره‌های زیر در تماس باشید.

 

شماره تماس باربری در ستار خان : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *