Year: 2024

Card image cap

وقتی صحبت از حمل بار می‌شود اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، حمل اثاثیه منزل یا اسباب کشی است. در صورتی که بار شما هرچیزی می‌تواند باشد. البته بستگی به نوع وسیله نقلیه هم دارد. وسایل نقلیه بزرگ مانند کامیون برای بارهای زیاد و بزرگ مانند مبل و جابه‌جایی همه وسایل منزل یا ادارات مناسب است و وسایل نقلیه کوچک مانند وانت بار برای وسایل با حجم کمتر. برای شمایی که در صادقیه تهران زندگی یا کار می‌کنید هم پیش آمده باشد که نیاز به وانت باربری با کارگر داشته‌اید و در اینترنت به دنبال وانت بار صادقیه بگردید و کلی وقت و زمان خود را صرف یافتن وانت بار غرب تهران صادقیه کرده باشید.
خوشبختانه ما در این بخش کار شما را راحت کرده‌ایم و یکی از بهترین باربری‌های صادقیه را با نام جا ب جا بار وانت (1777)به شما معرفی کرده‌ایم.

وانت باربری تلفنی یا آنلاین؟ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟


تا سال‌های اخیر درخواست وانت بار در همه شهرهای ایران از طریق تلفن انجام می‌شد. اما با اینترنتی شدن بیشتر کسب و کارها وانت بار آنلاین هم روی کار آمد که خیلی از افراد از آن استفاده کردند. هر چند هنوز هم بسیاری از مردم با تلفن زدن میانه بهتری دارند. محله صادقیه یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق تهران است و بی شک درخواست وانت بار تلفنی هم در آن زیاد انجام می‌گیرد، اگر به دنبال وانت بار تلفنی صادقیه هستید دیگر نیاز به گشت و گذار و پرس و جو ندارید. با وانت باربری غرب تهران صادقیه می‌توانید حمل بار خود با خیالی آسوده به کارگران بسپارید و دست به سیاه و سفید نزنید.

وانت بار تهران


باربری  و اتوبار جا ب جا بار تهران برای افرادی که تمایل به درخواست آنلاین وانت بار صادقیه دارند نیز فکری کرده و سایتی طراحی کرده تا به وسیله آن تنها با روشن کردن اینترنت و چند کلیک درخواست خود را ثبت کرده و حتی هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
آیا به دنبال وانت بار قیمت مناسب در صادقیه تهران هستید؟
اتوبار غرب تهران صادقیه با نام جا ب جا بار وانت با قیمت‌های مناسب همیشه رضایت مشتریان را در بر داشته است. جا ب جا بار وانت با باربری ارزان و سریع و ایمن، با تضمین سلامت وسایل، باری از روی دوش شما برمی‌دارد و دیگر نگران صحیح و سالم رسیدن اثاثیه خود نخواهید بود.

وقتی صحبت از حمل بار می‌شود اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، حمل اثاثیه منزل یا اسباب کشی است. در صورتی که بار شما هرچیزی می‌تواند باشد. البته بستگی به نوع وسیله نقلیه هم دارد. وسایل نقلیه بزرگ مانند کامیون برای بارهای زیاد و بزرگ مانند مبل و جابه‌جایی همه وسایل منزل یا ادارات مناسب است و وسایل نقلیه کوچک مانند وانت بار برای وسایل با حجم کمتر. برای شمایی که در صادقیه تهران زندگی یا کار می‌کنید هم پیش آمده باشد که نیاز به وانت باربری با کارگر داشته‌اید و در اینترنت به دنبال وانت بار صادقیه بگردید و کلی وقت و زمان خود را صرف یافتن وانت بار غرب تهران صادقیه کرده باشید.


انتقال وسایل توسط اتوبار صادقیه جا ب جا بار وانت
ما هیچ گونه محدودیتی در نوع وسایل و وزن آن‌ها نداریم. جابه‌جایی هرگونه وسایلی که طبق استانداردها در وانت مورد نظر جا شود تا جایی که هیچ گونه آسیبی به لوازم وارد نشود در باربری جا ب جا بار وانت امکان‌پذیر است.



Card image cap

حمل اثاثیه منزل و حمل بار در باربری جابه جار تهران با بهترین تجهیزات و قیمت مناسب، طبق تعرفه باربری انجام می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات اسباب کشی حمل بار و حمل اثاثیه منزل با ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن حمل اثاثیه منزل

1777

جهت حمل اثاثیه منزل با شماره 1777 بدون نیاز به پیش شماره در تماس باشید.

 حمل اثاثیه منزل

هنگام حمل اثاث منزل، بعضی از افراد به دلیل نداشتن تجربه کافی برای حمل اثاثیه منزل، مطمئنا دچار مشکلاتی در این زمینه می شوند، همچنین دلسردی از کار اسباب کشی و حمل اثاثیه باعث شده است که بعضی از افراد کار حمل اثاثیه منزل را سخت بدانند.

حمل اثاثیه منزل
در نتیجه در این راستا دچار مشکلاتی می‌شوند، از این رو ما در باربری جابه جابار خدمات اسباب کشی را به صورت تخصصی انجام می دهیم.

حمل اساس منزل

  حمل بار اثاثیه منزل که گاها به اشتباه حمل اساس منزل نیز گفته می‌شود کاری‌ست که به صورت تخصصی توسط اتوبار تهران صورت می‌گیرد.

 

 حمل اثاثیه منزل تهران

شرکت حمل بار باربری جابه جا بار خدمات اسباب کشی و حمل اثاث منزل را به صورت اصولی در سراسر تهران به شما ارائه می دهد. باربری شمال تهران از جمله مناطق ویژه تحت پوشش این اتوبار هستند.
در واقع اصلی ترین وظیفه ما در اتوبار جابه جا بار حمل اثاثیه منزل، لوازم اداری و تجاری است. تمامی خدمات جابه جا بار توسط نیروهای آموزش دیده و متخصص انجام می‌شود. باربری نیسان، کرایه وانت، حمل بار با کامیون، کرایه خاور، از خدمات تیم جابه جا بار هستند.

باربری اثاث منزل

حمل وسیله و حمل بار، به تجربه و دانش خاصی در رابطه با روش حمل بار نیاز دارد. همچنین به اطلاع دقیق از مسیرهای مجاز حمل بار احتیاج است. حمل بار و وسیله های منزل و ادارات علاوه بر نیاز به خودروهای باربری مخصوص،‌نیازمند هماهنگی های لازم با پلیس راهور و همچنین بارنامه می باشد.

حمل بار
حمل اثاثیه منزل

باربری اثاث منزل تهران

یکی از بهترین باربری‌های تهران، باربری جابه جا بار است. خدمات و تخصص اتوبار جابه جا بار در موارد ذیل می باشد:

  • حمل انواع دستگاه ها
  •  حمل وسایل و اثاثیه منزل
  • اسباب کشی
  • حمل بار لوازم ادارات دولتی و خصوصی
  • حمل تجهیزات و لوازم تجاری
  • حمل بار با اسکورت

حمل اسباب منزل

منظور از حمل اسباب منزل، همان اثاثیه منزل می‌باشد. اسباب با اثاثیه به یک مفهوم می‌باشد. اگر می‌خواهید اسباب کشی بدون هیچ دغدغه و دردسری داشته باشید، کافی‌ست این کار به یک شرکت باربری با تجربه بسپارید.
فرآیند حمل اسباب منزل، در نگاه اول ممکن است استرس آور باشد، اما اگر برنامه ریزی شده و طبق اصول پیش رود، با خیال آسوده می‌توانید این‌کار را انجام دهید.
جهت گرفتن مشاوره و بهترین راه‌کار برای حمل اثاثیه منزل خود، با کارشناسان جابه جا بار در تماس باشید.
 

حمل اثاث منزل به شهرستان

یکی دیگر از خدمات جابه جا بار، حمل اثاث منزل با باربری تهران به شهرستان است. شما می‌توانید با اطمینان و بیمه وسایل خود و سپردن بار به کارگران خبره ما، با خیال آسوده به حمل وسایل خود از تهران به شهرستان بپردازید. با توجه به نوع بار شما و مسافت و شرایط آب و هوایی بهترین ماشین حمل اثاثیه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

شماره تماس جهت حمل بار در تهران چند است؟

شماره تماس جهت حمل بار در تهران با باربری جابه جا بار 1777 می‌باشد

بهترین ماشین حمل بار جهت اثاث کشی چیست ؟

ماشین حمل بار و ا نتخاب نوع آن بستگی به نوع بار دارد

شماره تماس اتوبار جهت حمل اثاث منزل در تهران ؟

برای حمل اثاث خود در تهران با شماره 1777 باربری و اتوبار جا به جا بار تماس بگیرید

باربری اثاث منزل تهران

 شماره تماس حمل اثاثیه منزل : ۱۷۷۷

در باربری جا به جا برای حمل اثاث منزل و حمل بار علاوه بر کامیون، نیسان های مسقف و روباز نیز وجود دارند. همچنین در صورت نیاز، می توانیم وانت بار های مجهز باربری را برای شما اعزام  کنیم. اتوبار جابه جا بار در تمامی امور مربوط به حمل بار و اسباب کشی و حمل اثاثیه آماده است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

بهترین باربری اثاث منزل

باربری جا به جابار به عنوان با تجربه ترین باربری تهران می تواند انوع خدمات حمل بار و اثاثیه را همشهریان گرامی ارائه دهد. از جمله این خدمات می توان به حمل اثاثیه با خاور , حمل اثاثیه با تریلی , حمل اثاثیه با نیسان و لوازم بسته بندی اشاره کرد. جابه جا بار با داشتن 10ها نیروی متخصص و آموزش دیده در سطح تهران توانسته رضایت 90 درصدی مشتریان خود را جلب نماید. در این راستا جابه جا بار خدمات بیمه کالا را برای شما نیز انجام می‌دهد. به طوری‌که به راحتی می‌توانید خدمت اسباب کشی خود را انجام دهید. نوع چیدمان داخل ماشین تخلیه بار توسط تیم باربری تهران به گونه ای صورت می‌گیرد، که فرآیند اسباب کشی برای شما به راحتی صورت پذیرد، بدون کمترین ضرب خوردگی و در ایمنی ترین حالت ممکن.

باربری اثاث منزل تهران

با استفاده از خدمات حمل بار در تهران به ویژه در ایام کرونا میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و به ایمنی ترین و بهترین روش تمام وسایل و بار خود را در شهر تهران و همچنین از تهران به سایر شهرستان ها با ماشین ها باربری حمل بار تهران جابه جا کنید.

حمل بار

همچنین می توانید با کارشناسان ما در باربری تهران جابه جا بار تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
کارگران حمل بار و بسته بندی جا به جا بار آموزش های لازم را دیده اند تا وسایل شما به صورت اصولی بسته بندی و جا به جا کنند و حمل اثاث منزل شما را انجام دهند.

باربری لوازم منزل

حمل بار اصولی توسط یک شرکت معتبر باربری به همراه بیمه، تضمین سرمایه شماست. همانطور که می‌دانید اگر در فرآیند حمل بار خود از نیروها و کارشناسان مجرب استفاده نکنید، دچار خسران و زیان زیادی خواهید شد.
از آنجا که امروزه حجم تورم و همچنین قیمت وسایل منزل زیاد می‌باشد، دقت لازم را در این خصوص داشته باشید که استفاده از خدمات باربری برای شما در واقع کمک به حفظ سرمایه و وسایلتان می‌باشد.
جهت تماس با کارشناسان جابه جا بار، از طریق خطوط زیز اقدام نمایید.

17778837200244741966

حمل و نقل لوازم منزل در تهران با بهترین قیمت توسط تیم باربری جابه جا بار جهت حمل اثاث منزل شما همشهریان عزیز تهرانی، صورت می‌گیرد.

شرکت حمل و نقل لوازم منزل

باربری جابه جا بار یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه حمل و نقل لوازم منزل است.

جابه جا بار با بیش از 13 سال سابقه در بسته بنید اثاثیه منزل و خدمات حمل و نقل لوازم منزل، با کیفیت به کار خود ادامه می‌دهد. جهت تماس با ما و گرفتن مشاوره رایگان و استفاده از خدمات ما، لطفا با شماره زیر دون نیاز به پیش شماره تماس بگیرید.

مشاوره و برآورد قیمت به صورت رایگان بصورت 24 ساعته

شرکت حمل و نقل وسایل منزل تهران

1777

Card image cap

نیرو ماهر و کارگر بسته بندی جهت اسباب کشی

همانند بسیاری از مسائل در زندگی، یک اسباب کشی موفق قبل از حرکت کامیون ها آغاز می شود. سازماندهی و بسته بندی هوشمند باعث می شود اسباب کشی کارآمدتر بشود. در این شرایط استخدام یک تیم بسته بندی حرفه ای می تواند یک تصمیم عالی باشد. جدا از دانش تجربی شما ، راهنمایی های ما به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که لوازم با ارزش شما به درستی جا به جا میشوند.

شماره باربری

شماره تماس باربری : ۱۷۷۷

 با توجه مشغله های روزافرون زندگی های امروز و آمار بالای اسباب کشی سالانه خانواده ها در تهران، بسته بندی کردن اثاثیه منزل در جا به جایی ها تبدیل به یک معضل شده است. اکثر افراد وقت کافی برای بسته بندی لوازم خود ندارند . در حالی که همه میدانیم بسته بندی لوازم خانه تقریبا مهم ترین و حیاتی ترین مرحله ی یک اسباب کشی است. اگر بسته بندی با دقت کافی انجام نشود و یا از کارتن نامرغوب استفاده شود ، ممکن است افراد با خسارت های مالی رو به رو شوند.

توصیه اتوبار جا به جا ( ارائه دهنده خدمات بسته بندی و باربری با باربری در تهران و شمال تهران ) به افرادی که مشغله زیادی دارند ، استفاده از باربر و استخدام کارگر جهت بسته بندی در منزل و اثاث کشی میباشد.

کارگر اسباب کشی چه استفاده ای دارد؟

  • یک کارگر حمل اثاث منزل حرفه ای به صورت همزمان توانایی جا به جایی اقلام منزل با ایمنی کامل و سرعت بالا را دارد
  • صرفه جویی در هزینه های جابه جایی و مقرون به صرفه بودن
  • کاهش استرس و اضطراب بابت سلامتی و ایمنی وسایل
  • ارائه خدمات با بیمه کالا
  • حمل تخصصی یخچال ساید بای ساید و یخچال های بزرگ
  • حمل وسایل اداری و کالای تجاری
  • حمل لوازم ظریف و حساس ، شیشه میز نهارخوری
  • در امور فنی اسباب کشی مسلط است. یعنی توانایی باز و بسته کردن یخچال ساید، ماشین ظرفشویی، باز کردن لوله های ماشین لباسشویی، باز کردن لوستر و نصب دوباره آن، باز و بسته کردن تخت و… را دارد.
  • حمل گاوصندوق ، پیانو ، اجسام سنگین
  • جابجائی در داخل طبقات
  • مسلط به چینش اثاثیه روی ماشین باربری به صورت اصولی و صحیح است. (اول اقلام سنگین تر و سپس اثاثیه سبک تر)
  • ارسال نیروی انسانی بدون ماشین کارگر خالی جهت باربری
  • بارگیری و تخلیه توسط کادر مجرب بدون ارسال ماشین
  • حمل و نقل و اثاث کشی با کادر حرفه ای
  • کار بسته بندی لوازم منزل را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.
  • همراه با کارگران ورزیده ، مجرب، آموزش دیده و خوش اخلاق

تعریف شغل بسته بندی یا Packager

کارگر بسته بند چه کاری انجام میدهد ؟

کارگران بسته بندی جزو آن دسته از کاگرانی هستند که در باربری و انبار ها کار میکنند . از جمله وظایف آنها بسته بندی لوازم در کارتن و جعبه ، برچسب گذاری و چیدن جعبه ها و حمل بار ، بازبینی بار ها ، تمیز کردن کارتن و جعبه ها قبل بارگیری، بررسی اقلام درون بسته بندی و لیست و ضبط اطلاعات، بررسی مهر و موم بودن بسته های خاص و بارگیری و حمل و نقل میباشد.
یک کارگر حمل بار و بسته بندی به شما این امکان را میدهد که جا به جایی و نقل مکانی مطمئن داشته باشید و خیالتان از بسته بندی وسایل منزل و برچسب گزاری و مهر و موم شدن آن راحت بشود. این کارکنان معمولا تمام وقت کار می کنند و بعضی از آنها در کل ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول به کار میباشند.

وظایف کارگر بسته بندی و باربری:

کارگر بسته بندی مسئول  مرتب کردن لوازم برای بسته بندی،بسته بندی لوازم بهداشتی، بسته بندی پوشاک و لباس ، آماده سازی کالا برای حمل و نقل، بسته بندی موارد خاص طبق دستور العمل، بارگیری اقلام در ظروف و کارتن ها ، برچسب گذاری جعبه ها با نظم و ترتیب هستند. آنها همچنین چک نهایی را برای بررسی موارد آسیب دیده را انجام میدهند، مطمئن شوید که تمامی موارد و اقلامی را که در اختیار باربری قرار میدهید برای شما به طور دقیق و کامل اندازه گیری و شماره گذاری و لیست و نگه داری میکنند. در واقع نوشتن اطلاعات محصول و بسته بندی ها و اطلاعات سفارش و پر کردن فرم سقارش از وظایف اصلی یک شرکت خدمات باربری معتبر است.

شماره باربری
بسته بند این مسئولیت را بر عهده میگیرد که کلیه اقلام مشتری سلامت به مقصد خود برسد و برای اینکار از ابزار هایی دستی ، نوار چسب و برچسب ، نایلون حباب دار ضربه گیر ، پارچه ، روزنامه و کاغذ باطله ، کارتن مناسب  و دیگر ابزار ها برای ایجاد حفاظت بیشتر استفاده میکنند. تمیز کردن محل بعد از تمام بارگیری از وظایف دیگر یک کارگرحمل بار است. شناسایی و دور کردن لوازمی که ممکن است موجب در حین بارگیری و جا به جایی خطر ایجاد کنند.

هزینه کارگر بسته بندی و اسباب کشی نیز به صورت ساعتی محاسبه میشود و در هر باربری بسته به کیفیت خدماتی که ارائه میدهند و لوازم بسته بندی متفاوت است. جا به جا بار جز بهترین باربری ها در شمال تهران میباشد و خدمات خود را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت به همشهریان عزیز تهرانی ارائه میدهد.

میزان تحصیلات کارگر بسته بندی

به طور معمول کارگر بسته بندی نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و حتی ممکن است کارفرمایان شخصی را که دیپلم هست نسبت به سایرین ترجیح بدهند. در واقع هیچ مدرک تخصصی برای این کار وجود ندارد. اما داشتن تجربه و مهارت در این کار حرف اول را میزند. متخصصان بسته بندی به طور معمول مهارت های خود را از طریق کمتر از یک ماه از آموزش در محل کار از کارکنان با تجربه یا سرپرستان با تجربه خود یاد میگیرند. یاد گیری اصول و قوانین ایمنی در این حرفه بسیار اهمیت دارد، به ویژه هنگامی که متخصصان بسته بندی لوازم سنگین و اقلام خطرناک را جا به جا می کنند. حداقل کار این هست که، کارکنان یاد می گیرند چطور خم شوند و جعبه ها را کوچک کنند تا آسیب به کمر به حداقل برسد.

استفاده از کارگر اسباب کشی متخصص چه مزایایی دارد؟

استفاده از نیروهای متخصص اسباب کشی مزایایی برای کسانی که قصد جا به جایی دارند به همراه خواهد داشت. اولین مزیت آن تجربه یک اسباب کشی راحت است. حمل اثاثیه منزل در طبقات ساختمان کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. همچنین حمل اقلام سنگین ممکن است باعث بروز صدمات جدی (به دلیل نا آشنا بودن به اصول حمل بار) در ستون فقرات، زانوها و مهره های گردن شما شود. شما برای حفظ سلامت خود باید در یک اسباب کشی تنها نظاره گر باشید.

دومین مزیت آن سرعت بخشیدن به اسباب کشی شما است. کارگر اسباب کشی با نیرو و تجربه بالای خود می تواند با سرعت بالایی البته با ایمنی بالا اثاثیه منزل شما را جابه جا کند. در نتیجه زمان و هزینه اسباب کشی شما به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

مهارت های شغلی کارگر بسته بندی

  • قدرت بدنی : از آنجایی که در این شغل اغلب اجسام سنگین جا به جا میشوند ، داشتن قدرت بدنی بالا برای یک کارگر بسته بندی مهم است.
  • مهارت های شنیداری : کارگر بسته بندی نیاز داشتن شنوایی بالاست تا سفارشات کارفرما خود را به خوبی بشنود و اجرا کند
  • سلامت اخلاقی : داشتن سلامت اخلاقی و امین بودن در هر شغلی حائز اهمیت است . شغل باربری نیز از این قائده مستثنا نیست و چون مشتری تمام لوازم منزل خود را به باربری میسپارد ، امین بود باربر ها اهمت بالایی پیدا میکند.
  • مسئولیت پذیری و تابع نظم و قوانین : یک باربر خوب، باربری است که مسئولیت پذیر بوده و در کار خود تابع قوانین باشد و نظم را رعایت کند.
  • توجه به جزییات : کارگر اسباب کشی باید با دقت باشد و به جزئیات توجه کند تا هنگام بسته بندی لوازم ، موردی را از قلم نیندازد.
  • مهارت های ارتباطی قوی 
  • توانایی دنبال کردن دستورالعمل های کلامی و کتبی
  • مهارت های فنی پایه ای استفاده از ابزار آلات
  • دنبال کردن دقیق دستورالعمل ها
  • مهارت های طراحی و چینش
  • مهارت های حل مسئله
  • کار تیمی

در این مقاله فواید استفاده از کارگر بسته بندی وسایل که در کار خود حرفه ای و آموزش دیده هست را توضیح میدهیم.

  • آرامش خاطر کارفرما و استرس کمتر
  • صرفه جویی در انرژی و زمان
  • فراغت از درگیر شدن برای تهیه لوازم بسته بندی
  • بیمه بودن کالا و حفظ آن از آسیب دیدگی

 مزایای استفاده از کارگر بسته بندی حرفه ای چیست؟

استخدام کارگر حرفه ای جهت بسته بندی لوازم منزل و اداره ها باعث میشود که روند نقل مکان و جا به جایی شما آسان تر بشود.این روند نه تنها مفید و به صرفه تر است بلکه ایمنی و امنیت اموال و لوازم شما نیز در حین اسباب کشی حفظ میشود. اکثر شرکت های باربری ارائه دهنده خدمات بسته بندی نیز میباشند و شما با ارتباط برقرار کردن میتوانید کارگرانی را جهت حمل بار و بسته بندی لوازم خود استخدام کنید.

بسته بندی ایمن لوازم در اسباب کشی و جابه جایی

مزایای استخدام کارگر حرفه ای برای بسته بندی بسیار زیاد است! بیشتر از اسباب کشی ، بسته بندی لوازم شما را به چالش میکشد. اما استخدام کارگر بسته بندی به شما این تضمین را میدهد که مبلمان، لوازم خانگی، دکوراسیون و … در اسباب کشی ایمن هستند. کارگران اسباب کشی در بسته بندی از ابزار و کارتن های مرغوب و مناسب استفاده میکنند و در هنگام بارگیری کارتن ها را طوری میچینند که کمترین فضای ممکن را اشغال کند.

کاهش استرس در اسباب کشی با استخدام کارگر باربری و بسته بندی

بسته بندی برای حرکت به خانه جدید می تواند برنامه روزانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. با استخدام کارگر بسته بندی میتوانید ذر وقت خود صرفه جویی کنید. اگر نقل مکان شما در همان شهر محل سکونتتان یاشد، ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد تا کل پروسه را انجام شود. در روز اسباب کشی، می توانید استراحت کنید و عرق نکنید، و در مورد ایمنی وسایل خود نگران نباشید.

هنگامی که شما به یک شهر جدید نقل مکان میکنید، قبل از اینکه نگران سختی جا به جایی باشید ، می توانید خلاقبت به خرج دهید . شما می توانید یک تاریخ را مشخص کنید و برای آن روز در شرکت های باربری سرویس خدمات و ماشین رزرو کنید تا نگرانی شما برای انتخاب کامیون و حمل بار کم بشود. در این صورت بعد از نقل مکان به راحتی میتوانید به برنامه های خود و شرایط عادی زندگی برگردید و با بی نظمی و آشفتگی مواجه نشوید.

با کارگر بسته بندی به صرفه جویی در هزینه و پول شما کمک میکند.

اگر با هزینه های خدمات باربری و بسته بندی جا به جا بار در تهران آشنا باشید ، با یک مقایسه ساده به راحتی میفهمید که استفاده از خدمات باربری ، به صرفه جویی در زمان و پول شما کمک میکند. و دیگری نیازی نیست از لحاظ جسمی و ذهنی خود را خسته کنید یا روز ها و ساعت های زیادی را برای بسته بندی کنار بگذارید که از کار های دیگر زندگی عقب بیفتید.همچنین گرفتن وانت بار ، کامیون یا هر ماشینی از شرکت های باربری تا زمانی که کالای شما به مقصد برسد ، ایمنی کامل لوازم شما را تضمین میکنند.

بسته بندی و پوشش کلیه لوازم منزل با بیمه کالا

استفاده از خدمات باربری، بیمه تمام کالا های شما را در حین حمل و نقل و اسباب کشی فراهم میکند. شما میتوانید آسوده خاطر و ارام باشید که کالاهای با ارزشتان به سلامت به مقصد و منزل جدید شما میرسند. جتی اگر در طی مسیر اتفاقی رخ بدهد ، که خیلی به ندرت این اتفاق میفتد. کالا شما تحت پوشش بیمه خواهد بود.

نکته قابل توجه این هست که با انتخاب یک بابری حرفه ای ،احتمال وقوع حوادث و تصادفات و گم شدن وسایل به حداقل میرسد زیرا آنها همیشه کالاهای خود را به گونه ای قرار می دهند که حتی در جاده های پر رفت و امد هم تکان نمیخورند و شکسته نمیشوند. این تضمین می کند که آنها نیازی به ادعای غیر قابل باور ندارند. و این برای شما به معنای امنیت حمل و نقل است.

برای استفاده و استخدام خدمات کارگر جهت بسته بندی و اسباب کشی در تهران با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید.

برای رزرو باربری با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید

شماره باربری

شما عزیزان می‎‌توانید برای مشاوره باربری در مورد جابه جایی اثاث منزل و اداری، بسته بندی اثاثیه اداری و منزل، تعداد مورد نیاز کارگر اسباب کشی، با تیم با تجربه و کارآزموده‌ی جابه جا بار تماس حاصل نمایید.
تمامی سوالات خود را در مورد نحوه‌‎ی جابه‌‎جایی، بسته‎‌بندی، زمان بندی جابه جایی لوازم خود مطرح کنید.

مشاوره تخصصی و رایگان اسباب کشی 

1777

کارکنان شرکت باربری جابه بار با گذراندن دوره های آموزشی و با تخصص کامل، اسباب و لوازم حساس و سنگین و نیمه سنگین شما عزیزان را از طریق کارتن ها و جعبه های مخصوص بسته بندی می‎نمایند و در ماشین آلات سنگین و مناسب حمل بار مثل وانت بار قرار می دهند. در نهایت در صحت و سلامت به محل مورد نظر ارسال می نمایند.

advice

از چه نوع کارتن مقوایی برای اسباب کشی استفاده می‎شود ؟

جابه جا بار، به عنوان مشاوره باربری و حمل بار ارائه دهنده خدمات راهنمای اسباب کشی ، به شدت توصیه می‎کنیم که از جعبه های مقوایی که چند لایه و محکم هستند استفاده کنید. به این نکته حتما توجه داشته باشید که کارتن مقوایی مورد نظر در جایی پارگی و زدگی نداشته باشد.

 

نکته : لطفا توجه داشته باشید؛ هدایا و سایر اقلامی که، بسته بندی اولیه (مانند اسباب بازی یا کفش) آنها هنوز موجود است ، به تنهایی برای اسباب کشی مناسب نیستند و حتما از کارتن و جعبه های دیگر برای بسته بندی و حفاظت بیشتر از انها استفاده کنید و به جعبه خود محصول اکتفا نکنید. کارتن اسباب کشی ‎مرغوب را از مراکز معتبر فروش لوازم بسته بندی و باربری تهیه نمایید. یکی از معتبرترین مراکز فروش کارتن اسباب کشی جابه جا بار می‎باشد.

 

مشاوره جهت استفاده از جعبه بسته بندی 

advice

مشاوره بسته بندی لوازم منزل

اصولی و ایمن بسته‎بندی کردن به اندازه خود لوازم شما اهمیت دارید. چرا که در طول جابه جایی محافط اصلی لوازم شما همین کارتن بسته بندی و روش درست بسته بندی کردن آن می‎باشد. عدم انجام چنین کاری اغلب منجر به آسیب و حتی از بین رفتن و خسارت به لوازم شما می‎شود. بهتر نکات و توصیه های مشاوره بسته بندی و باربری که در زیر آورده ایم را رعایت کنید.
 لطفا توجه داشته باشید که لوازم خود را به خوبی در جعبه قرار داده اید و مهر و موم کرده اید، بستن جهبه و یا کارتن به هیچ وجه فراموش نشود و علاوه بر بستن کارتن به روش خودش، از طناب هم برای محکم کاری استفاده کنید.

مشاوره بستن کارتن

هنگامی که تمام لوازم را در کارتن و جعبه مورد نظر قرار دادید؛ حالا نوبت به بستن کارتن می‎رسد. برای بستن اصولی و محکم کارتن می‎توانید از نوار چسب های پهن، طناب و یا سیم استفاده کنید و مطمئن شوید که در حین جا به جایی کارتن از هم نمی‎پاشد و باز نمی‎شود.

به خاطر داشته باشید، کلیه کارتن ها و اثاثیه خود را برچسب گزاری کنید تا چیزی گم نشود. آمار تمامی اقلام خود را به طور دقیق داشته باشید. به ویژه وسایلی که ریز و کوچک هستن زدن برچسب برایشان امری ضروری است.

چه چیزی باید برای بسته های سنگین و بزرگ استفاده شود؟

طبق تجربات خود برای مشاوره بسته بندی وسایل سنگین موارد زیر را به شما پیشنهاد می‎دهیم. برای بسته های سنگین تر، شما باید از تسمه استفاده کنید. تسمه کشیده و لبه های جعبه را از بین می برد، به طور قابل توجهی باعث افزایش قدرت و ثبات کلی قطعات می شود.

اتصال پلاستیک پلی پروپیلن یک گزینه ارزان قیمت با قیمت مناسب است، هرچند به عنوان استحکام کششی این ماده بسیار زیاد نیست، ما استفاده از آن را برای بسته بندی با وزن بیش از ۳۰ کیلوگرم توصیه نمی کنیم. برای بسته های سنگین تر تا ۵۰ کیلوگرمی ما توصیه می کنیم با استفاده از اتصال پلی استر.

برای حمل و نقل بسته بندی شده در جعبه های چوبی(جعبه)، شما باید از اتصال فلزی به عنوان کشش و استفاده از استحکام کششی بسیار بالا استفاده کنید. لطفا توجه داشته باشید که اتصال دهنده های فلزی در ظروف مقوایی نباید استفاده شود، زیرا شانس زیاد آن از بین رفتن مقوا و آسیب رساندن به محتویات وجود دارد.

روش هایی که نباید برای بسته بندی بسته خود استفاده کنید؟

یک مشاوره طلایی برای بسته بندی، نوارهای خانگی، نوار پوششی، نوار کاغذی (مگر اینکه فیبر تقویت شده)، نوار مناسب برای لوازم بسته بندی نیست. آنها به سادگی به همان نوار هایی که توصیه می کنیم همان قدرت را ارائه نمی دهند، بنابراین شما باید از آنها استفاده نکنید. ما به شدت توصیه می کنیم که از رشته یا طناب استفاده نکنید تا بسته های مهر و موم را به همان شکل (به همان نسبت به تسمه فلزی) بسوزانید، احتمال دارد که آن را از طریق کارتن بریده و مطالب داخل آن را خراب کنید.

مهم: هرگز قطعات بسته بندی را با هم یکی نکنید. انجام این کار ممنوعیت حمل و نقل خود را در معرض خطر بزرگ قرار می دهد. علاوه بر این شما تنها یک برچسب تحویل داده می شود. اگر جدا شود، یک بسته بندی نامشهود و غیر قابل شناسایی می تواند بسیار دشوار باشد، اگر غیر ممکن است در یک شبکه پیک بزرگ پیدا کنید. هیچ ادعایی برای از دست دادن یا آسیب برای چنین حملهای پذیرفته نخواهد شد.

advice

وزن کارتن بسته بندی اثاثیه

اندازه گیری و وزن کردن قطعه های شما دقیقا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با توجه به اعلام وزن و ابعاد بسته، شایع ترین علت اضافی غیر ضروری و اغلب پر هزینه است.

چگونه می توان کارتن اسباب کشی را اندازه گیری کرد؟

برای این امر مشاوره متعددی برای مشتریان عزیز جابه جا بار داده شده است. برای محاسبه ابعاد بسته شما، بسته را روی کف قرار دهید و بزرگترین سطح آن را به سمت پایین بکشید.

  • با استفاده از یک نوار اندازه گیری دقیق در سانتیمتر
  • فاصله از کف تا بالای بسته برای محاسبه ارتفاع.
  • طولانی ترین قسمت بسته برای محاسبه طول.
  • طرف باقی مانده برای محاسبه عرض.
  • هنگام اندازه گیری ابعاد بسته های شکل نامنظم، آنها را در نقاط شدید خود اندازه گیری کنید، مثل اینکه آنها مستطیل شکل باشند.

لطفا همچنین به یاد داشته باشید که رانندگان تحویل موظف نیستند به طور دستی بسته های بیش از ۲۵ کیلوگرم را بدون کمک افزایش دهند. برای بسته های سنگین تر از این شما نیاز به امکانات بارگیری مناسب و یا نیروی انسانی برای کمک به راننده تحویل در هنگام بارگیری و تخلیه، مگر اینکه یک وسیله نقلیه دمیله درخواست شود. برای محموله هایی که نیاز به یک وسیله نقلیه بالابر دارند، ۲۴ ساعت اطلاع رسانی برای جمع آوری لازم است.

نکات کاربردی و مشاوره باربری در اسباب کشی :

  • استفاده از جعبه ایمن
  •   کم و یا بیش از اندازه پر کردن جعبه
  •   بسته بندی کردن غیر اصولی و ناامن:  با استفاده از کیسه / چمدان / بسته بندی خارجی ساخته شده از پارچه یا پلاستیک .
  •  محکم نبستن جعبه و کارتن بسته بندی
  •   قبل از بسته بندی کالاهای خود را وزن کنید :  برآورد وزن / ابعاد.
  •   اطمینان حاصل کنید که جعبه ای که در حال استفاده هستید، در اندازه و قدرت مناسب برای کالاهای حمل و نقل مناسب است.
  •   اطمینان حاصل کنید که شما از مقدار کافی مواد توصیه شده داخلی بالشتک استفاده می کنید تا کالاهای خود را با دیوار بیرونی جعبه تماس نگیرید.
  •   اطمینان حاصل کنید که تمام لبه های باز و درزهای آن بسته  شما به طور ایمن مهر و موم شده است.
  •   دو بار وزن و ابعاد بسته های خود را بررسی کنید (یک بار بسته بندی شده).
  •   در صورت استفاده مجدد از یک جعبه، هر برچسب زردی را حذف کنید.
  •   برچسب (ها) خود را با برچسب بارکد ارائه شده، برچسب گذاری کنید.
  •   در حالی که در انتظار برای رسیدن روز اسباب کشی و جمع آوری وسایل خود هستید، بسته ها را خشک نگه دارید!

advice

۵ نکته  طلایی مشاوره درباره بسته بندی حفاظت شده اثاثیه منزل

هیچ چیز نا امید کننده تر از دریافت یک بسته آسیب دیده پس از اسباب کشی نیست. مسئولیت شرکت باربری این است که اطمینان حاصل کند که بسته به درستی بسته بندی شده است، اما آسیب احتمالی ناشی از حمل و نقل ممکن است رخ بدهد.

مشاوره باربری
مشاوره باربری

شما می توانید در هزینه حمل و نقل و اسباب کشی خود با انتخاب یک شرکت باربری مناسب تا ۸۰٪ امنیت کالای خود را تامین کنید . نکات مهم در مورد بسته بندی و مشاوره باربری و توصیه برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم در حین اسباب کشی را در زیر بخوانید.

۱٫ از جعبه های جدید استفاده کنید

در ابتدا این مقاله مشاوره بسته بندی خود را با ذکر این نکته که از کارتن و جعبه های جدید برای اسباب کشی استفاده کنید. شروع کردیم. مراقب باشید اگر مجددا برای بسته بندی کارتن قدیمی را انتخاب می‎کنید.

جعبه های مقوایی که مقاومت خود را از دست داده و آسیب دیده اند را دور بیندازید. قبل از حمل و نقل بسته های خود، شما باید خیالتان بابت امنیت و حفاظت بسته ها راحت شده باشد. کلیه نکات ایمنی را رعایت کرده باشید. در مجموع استفاده از خدمات بسته بندی یک شرکت باربری برای شما ارامش بیشتری را در روند جابه جایی به ارمغان می آورد.

۲٫ از کیسه پلاستیکی یا پارچه استفاده نکنید

راهنمای دیگر ما به عنوان یک مشاوره بسته بندی به شما این هست که از کیسه های پلاستیکی یا پارچه به تنهایی برای بسته بندی استفاده نکنید. علی‎رغم جذابیت آنها، هیچ گونه حفاظت یا پشتیبانی از محصول شما را ارائه نمی دهند. حتی اگر کیسه را با بسته شدن حباب بپوشانید. برای جلوگیری از هرگونه آسیب و خطری از کیسه و پارچه به تنهایی برای بسته بندی استفاده نکنید.

۳٫ برای محافظت از بسته بندی حباب دار استفاده کنید

مهم نیست که بسته شما چه اندازه کوچک است، ایده خوبی است که آن را با مقدار زیادی بسته بندی حباب بپوشانید تا یک لایه محافظتی اضافی برای لوازم و اثاثیه منزل خود بوجود آورید. اگر بسته شما حاوی یک ظروف و وسایل شکستنی  باشد، مطمئن شوید که در مرکز قرار گرفته است و از هر چهار طرف جعبه با استفاده از پلاستیک های حباب دار ضربه گیر محافظت می‎شود.

۴٫ اجتناب از حمل کالاهای گران قیمت – اگر می توانید!

تمام تلاش خود را بکنید تا کالا و اسناد با ارزش و جواهرات خود را خودتان شخصا جابه جا کنید، زیرا این موارد جزو اقلام با ارزش هستند و هرگونه آسیب و ضرر به آنها میتواند جبران ناپذیر باشد. پس برای امنیت بیشتر و جلوگیری از خطر گم شده خودتان آنرا حمل کنید و اگر هم شرایطش رو ندارید حتما شرکت باربری قابل اعتماد و مطمئنی را برای جابه جایی اثاثیه خود رزرو کنید.

نکته : به محض قرار دادن آن در جعبه، مردم راجع به بسته پستی خود و ارزش محتویات آن صحبت نکنید – فقط جزئیات لازم را بنویسید.

۵٫ استفاده از نوار چسب

حتما از نوار چسب های مقاوم و قوی برای بسته بندی و مهر و موم کارتن کنید و از چسب های نواری کوچکی که در همه خانه ها وجود دارد برای مهر و موم کارتن اسباب کشی استفاده نکنید زیرا مناسب نیستند و در واقعا کار بیهوده ای است و چیزی را محافظت نمیکند.برای کسب اطلاعات لازم درباره نحوه بسته بندی لوازم و استفاده از نوار چسب مناسب میتوانید از خدمات مشاوره رایگان بسته بندی و باربری جابه جا بار استفاده کنید.

 advice

محدوده ی فعالیت اتوبار جابه جابار در تهران بزرگ به ویژه شمال و غرب تهران می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن جا به جایی را برای شما عزیزان به انجام می رساند.

باربری واتوبار جا به جا بار تهران یکی از بهترین خدماتی که به مشتریان خود می دهد مشاوره رایگان قبل از اسباب کشی می‎باشد. مشاوره قبل جا به جایی و بسته بندی وسایل به شما این امکان را می دهد :

  1.  باربری مورد اعتماد رو انتخاب کنید 
  2.  بهترین باربری را انتخاب کنید 
  3.  اسباب کشی خود رو با برنامه ریزی دقیق انجام دهید 
  4.  اسباب کشی خود رو به موقع انجام دهید

و حمل بار و اسباب کشی مطمئن و ایمنی داشته باشید. اینها تنها مواردی از مزیت های مشاوره رایگان قبل از اسباب کشی بود و ده ها مزیت دیگر هم داشت که ما به انها اشاره نکردیم.

اگر به دنبال بهترین باربری تهران و اسباب کشی بی دغدغه می گردید با ما تماس بگیرید.

 

تماس با ۱۷۷۷ در تهران بدون پیش شماره
و در شهرستان ها با ۰۲۱۸۸۳۷۲۰۲

شما می توانید اسباب کشی خود را به صورت آنلاین رزرو کنید تا کارگران ما با شما برای حمل اثاثیه تماس بگیرند.

1777 44741966 88372002