شبانه روزی
باربری یافت آباد

باربری تهران یافت آباد با قیمت مصوب

قطعا اگر به‌دنبال خرید مبلمان برای جهاز و یا تعویض آن بوده‌اید، به محله یافت‌آباد سر زده‌اید. یافت آباد تهران یکی از مراکز فروش مبلمان در انواع و اقسام مختلف است. به‌دلیل قیمت مناسب و تنوع بالای محصولات افراد مختلفی چه از تهران چه از شهرستان به این مکان رجوع کرده و مبل مورد نظر خود را خردیاری می‌نمایند. پس از خرید مبلمان، انتخاب  باربری در یافت آباد امری مهم است، چرا که اگر شما باربری مناسبی برای این انتخاب نکنید قطعا ایمنی مبلمان شما به‌خصوص اگر در شهرستان هستید به‌خطر خواهد افتاد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا خصوصیات باربری مبل یافت آباد را خدمتتان عرض نماییم تا بهترین انتخاب را برای ارسال بار خود از این منطقه داشته باشید.

شماره باربری یافت اباد

1777

باربری یافت آباد

باربری منطقه یافت آباد

باربری جابه جا بار با بیش از 15 سال سابقه خدمت و رضایت بالای 90 درصد مشتریان خود انواع مبلمان و اثاثیه منزل را از باربری منطقه یافت آباد به سایر نقاط تهران و ایران ارسال می‌نماید. از خدمات باربری در یافت آباد زیر مجموعه جابه با بار با تضمین ارسال ایمن، عبارت است از:

  • ارسال انواع مبلمان سلطنتی، کلاسیک، مدرن، استیل، راحتی و سرویس خواب
  • ارسال انواع میز نهار خوری 2 الی 14 نفره
  • ارسال انواع بوفه و آینه کنسول و کتابخانه
  • انتقال انواع سرویس چوب عروس

قیمت باربری یافت آباد

باربری تهران یافت آباد

هزینه حمل مبلمان از تهران به شهرستان و اطراف تهران بسته به مسافت شما متغییر است. ما در مقاله هزینه باربری تمامی این هزینه ها را برایتان درج کرده‌ایم. خواندن این مقاله را از دست ندهید.

به‌طور کلی هزینه حمل بار با نیسان و خاور برای یک سرویس 2 ساعته در تهران برابر با 180 تومان است. با خاور 3 ساعت 450 تومان و اجرت کارگر 95 تومان است.

 باربری یافت آباد تهران

باربری منطقه یافت آباد

باربری تهران یافت آباد؛ شامل انواع ماشین باربری جهت جمل مبلمان و اثاثیه منزل و اداری می‌باشد. از جمله ماشین‌های باربری در یافت آباد عبارتند از:

  • وانت بار یافت آباد
  • نیسان بار یافت آباد
  • کرایه خاور یافت آباد
  • حمل بار با کامیون در یافت آباد

بسته به تعداد و نوع بار و همچنین مسافت مسیر شما بهترین ماشین باربری در یافت آباد تهران در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

باربری پایتخت یافت آباد

باربری در یافت آباد زیر مجموعه باربری جابه جا بار، با سابقه درحشان و جوز باربری زیر نظر باربری اتحادیه تهران کار خود را انجام می‌دهد.

باربری در یافت آباد

باربری تهران یافت آباد مخصوص حمل بار انواع مبلمان با تضمین و بیمه کالا در جابه جا بار صورت می‌گیرد. در واقع باربری محدوده یافت آباد، مخصوص حمل مبلمان، محصول ارسالی شما رادر سلامت کامل به دستتان ارسال خواهند نمود. در باربری یافت آباد، چیدمان صحیح و اصولی مبل ها در ماشین باربری مبلمان توسط کارگران آموزش دیده انجام می‌گیرد. لای هر مبل پتو گذاشته می‌شود تا از آسیب احتمالی در هنگام جابه جایی و حمل اثاثیه در یافت آباد در امان بمانند.

همچنین بعد از آن که دور مبلمای را با پتو و بابل رپ بسته بندی اصولی کردند، آن‌ها راب با تسمه‌های نخی می‌بندند تا کاملا محکم شوند و در هنگام جابه جایی تکان نخوردند.

باربری مبل یافت آباد (باربری مبلمان یافت آباد)

باربری در یافت آباد جابه جا بار مخصوص حمل بار مبلمان است و در صورتی که بار ارسالی مبل باشد با آن وسیله‌ی دیگری بار نمی‌زند. ارسال بار ایمن از یافت آباد به تمام مناطق تهران و شهرستان را ازما بخواهید.

باربری اطراف یافت آباد

در اطراف یافت آباد باربری های زیادی و جود دارند. لازم به یاد آوری‌ست در هنگام انتخاب باربری در یافت آباد دقت لازم را داشته باشید. باربری نهایتا انتخاب نمایید که خدمات متنوعی را به شما عرضه دارد.

باربری در یافت آباد جابه جا بار، خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

  • مشاوره رایگان جهت حمل بار از یافت آباد به تمام نقاط تهران و شهرستان
  • برنامه ریزی منسجم
  • باربری در یافت آباد به‌صورت 24 ساعته در تمامی ایام حتی روزهای تعطیل
  • بسته بندی اثاثیه منزل در یافت آباد
  • ارائه کارتن‌های رگال دار مخصوص حمل لباس
  • ارائه ساک رختخواب
  • ارائه انواع کارتن 5 لایه و 7 لایه با مقاومت بالا مخصوص حمل بار و اثاثیه
  • بسته بندی مبلمان در یافت آباد توسط نیروهای متخصص
  • حمل اثاثیه سنگین از جمله بوفه و مبل توسط کارگران آموزش دیده و مجرب در باربری یافت آباد
  • استفاده از تجهیزات نوین جهت حمل مبل
  • استفاده از وسایل بسته بندی همچون بابل رپ و استریج و فروش کارتن های حمل
  • استفاده از راننده‌گان مجرب دارای گواهینامه پایه یک و مسلط به تمامی مسیرها و شرایط آب و هوایی متعدد در جاده ها
  • بیمه تمامی کالاها و مبلمان
  • تجویز بارنامه دولتی برای ارسال به شهرستان
  • استفاده از کارگران مجرب و خوش اخلاق و حرفه ای

باربری منطقه یافت آباد

باربری های یافت آباد

یافت آباد یکی از قدیمی‌ترین محله‌ها در منطقه 18 تهران است. قطعا اگر شماهم از یافت آباد مبلمان خریده اید برایتان بسیار مهم است که مبلمانی که بابت  آن میلیونی پول پرداخته‌اید، به‌سلامتی به مقصد ارسال شود. ازین رو به‌دنبال یک باربری ایمن و مطمئن خواهید گشت. باربری یافت آباد جابه جا بار، یکی از امن‌ترین باربری‌های تهران با مجوز اتحادیه تهران است.

باربری بازار مبل یافت آباد

باربری یافت آباد استان تهران، تهران جابه جا بار کار حمل و اثاثیه منزل و مبلمان را به صورت 24 ساعته شبانه روزی انجام می‌دهد. برای سفارش باربری یافت آباد تهران کافی‌ست شماره 1777 بدون نیاز به پیش شماره را بگیرید

باربری بین شهری یافت اباد

باربری جابه جا بار زیر مجموعه باربری تهران یافت آباد یکی از خدماتی که ارائه می‌دهد، ارسال انواع بار به شهرستان از جمله مبلمان است. تمام تعرفه‌های ارسالی به شهرستان همگی نرخ مصوب اتحادیه تهران است. ارسال بار و مبلمان به تمام مناطق ایران چه دور چه نزدیک توسط خبره‌ترین رانندگان انجام می‌شود.

باربری در محدوده یافت آباد (باربری سمت یافت آباد)

با توجه به تعدد فراوان فروشگاه‌های مبلمان در تهران در منطقه یافت آباد، باربری منطقه یافت آباد با استفاده از بروزترین تجهیزات حمل و جابه جایی ایمن مبلمان را برای شما انجام می‌‌دهد. در واقع بعد از خرید مبلمان از فروشگاه‌های یافت آباد، ما بار شما را از طریق باربری در یافت آباد به مقصد مد نظر در هر جای ایران یا تهران هستید ارسال می‌کنیم.

باربری در یافت آباد (باربری در یافت اباد تهران)

بهترین خدمات باربری در محدوده یافت آباد تهران را از تیم حرفه ای جابه جا بار بخواهید. خدمات متنوع اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل و اداری توسط پرسنل اخلاق مدار و مجرب انجام می‌گیرد.

باربری های یافت آباد

از جمله ویژگی‌های باربری های یافت آباد که باید داشته باشند عبارتند از:

  • داشتن مجوز حمل و جابه جایی انواع بار جهت حمل بار بین شهری و دورن شهری
  • داشتن سابقه کار و رضایت مشتریان در خصوص کارگران و رانددگان ارسالی و تجهیزات باربری
  • ارائه نرخ باربری بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تهران. توجه داشته باشید برخی باربری های یافت آباد با تبلیغات و ارزان بودن می خواهند به هر نحوی کار را بگیرند. توجه داشته باشید بار شما به‌خصوص اگر مبلمان باشد بسیار مهم است تا توسط یک باربری حرفه ای انجام گیرد.
    ارسال بار توسط باربرهایی که با نرخ ارزان کار می‌کنند ریسک بالایی دارد و شاید منجر به زیان بیشتر شما شود و خسارت جبران ناپذیری بر روی دست شما بگذارند که غیر جبران باشند و از آنجایی که بیشتر این باربری‌ها مجوز کاری ندارند دسترسی شما به‌آنها کم خواهد بود و حق شکایت از شما صلب خواهد شد.
  • ترجیحا از باربری در یافت آباد استفاده کنید که خدمات بسته بندی را نیز انجام می‌دهدند. شما اگر مبلمان خود را از یافت آباد تهران خریداری کرده‌اید، نیاز به بسته‌بندئی خواهید دشات. البته اکثر مبلمان فروشی‌های این منطقه خود کار بسته‌بندی مبلمان را انجام می‌‍دهند ولی برخی از انها نیز از باربرهای یافت آباد تقاضای بسته بندی مبلمان را دارند.
  • از باربری در یافت آباد خدمات خود را بگیرید که وسایل با کیفیت و اولیه بسته بندی را از جمله کارتن اسباب کشی، بابل رپ، اتریچ یا همان سلفون و نایلون‌های ضربه‌گیر را ارائه بدهد؛ تا در صورت نیاز به استفاده از آن‌ها برای شما فراهم داشته باشند.
  • از باربری در یافت آباد استفاده کنید که حمل بار را به‌صورت ایمن و مطمئن و بیمه شده در کترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.
  • باربریمنطقه یافت آباد باید دارای انواع ماشین جهت حمل اثاثیه و مبلمان باشد. ماشین‌های بروز و مجهز به‌آخرین سیستم‌ها و تجهیزات باربری از شروط گرفتن خدمات از آن‌هاست.

تمامی موارد مطرح شده در بالا در باربری منطقه یافت آباد جابه جا بار موجود است و شما می‌توانید با خیال راحت بار خود را از منطقه یافت آباد تهران به تمام نقاط ایران و ای شهر تهران ارسال نمایید. جهت گرفتن مشاوره رایگان و خدمات متنوع بسته بندی و باربری غرب تهران کافی‌ست با شماره 1777 تماس بگیرید.

1777

 

یک پاسخ

  1. سلام من وانت پیکان دارم باباربند مبلی
    اگر شما نیاز دارین جهت حمل مبل من
    در خدمتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *