شبانه روزی
شماره باربری

کرایه وانت بار با قیمت مناسب (در صورت نیاز کارگر نیز ارسال می‌شود)

فهرست مطالب

کرایه وانت بار در تهران، برای اسباب کشی و نقل مکان امری حائز اهمیت است. حتی اگر اسباب کشی در شهر محل زندگی یا در یک خیابان صورت بگیرید نیز باز هم مهم هست و باید برای آن برنامه ریزی صورت بگیرد.
مطمئنا استفاده از خدمات یک شرکت خوب باربری و کرایه وانت بار و نیسان بار جهت اسباب کشی خیلی از نگرانی های شما را برطرف و کار شما را راحت تر می‌کند.

وانت کرایه تهران

1777

 کرایه وانت بار و استفاده از خدمات یک شرکت باربری به شما مزایای زیادی می‌بخشد، می‌توانید از خدمات دیگری مثل بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم منزل نیز بهره‌مند بشوید.
این بدان معناست که شرکت باربری به طور موقت مسئولیت حفاظت از تمامی کالا و لوازم شما را بر عهده میگیرد و در حین اسباب کشی جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود ندارد.

کرایه وانت بین شهری

اجاره وانت

کرایه وانت بار بین شهری برای مقاصد مختلفی از جمله اسباب کشی و حمل بار از تهران به شهرستان ها و همچنین حمل بار بین شهری در استان های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و کرایه وانت بار بین شهری نیز از جمله خدمات باربری و اتوبار جابه جا بار می‌باشد.

اجاره وانت

اجاره وانت

معمولا شرکت های باربری کلیه خدمات اسباب کشی اعم از بسته بندی اثاثیه، و نقل و انتقال لوازم را انجام میدهند و مجهز به انواع ماشین هایی بارکشی و باربری هستند.
ماشین هایی مثل: کامیون، خاور، نیسان و وانت بار برای اسباب کشی ها استفاده می‌شود و شما با پر کردن فرم سفارش آنلاین می‌توانید حتی نوع ماشین مورد نظر خود برای اسباب کشی انتخاب کنید.

کرایه وانت کیلومتری چنده

نیسان اسباب کشی

نرخ شاخص حمل بر اساس تن کیلومتر در چند سال اخیر حدود 1400 ریال محاسبه می‌شد که این نرخ در سال جدید افزایش یافت. نرخ کرایه وانت در تهران در بیشتر مناطق تقریبا یکسان است و بستگی به انصاف شرکت باربری مورد نظر را دارد. نکته قابل ذکر این هست که نرخ قیمت بسته بندی جدا از قیمت کرایه کامیون محاسبه می‌شود.

نوع وسیله نقلیه قیمت تعداد ساعت‌ هزینه به ازای هر ساعت اضافه کاری
نیسان بار/ وانت بار 180 هزار تومان یک سرویس دو ساعته 25 هزار تا 30 هزار تومان

اطمینان می‌دهیم که باربری و اتوبار جابه جا بار از منصفانه ترین قیمت ها برای مشتریان خود استفاده می‌کند.

قیمت کرایه وانت بار

گاهی ممکن است فرآیند اسباب کشی چندین روز طول بکشد و شما قصد نقل مکان به شهر جدیدی داشته باشید. در این شرایط نقش شرکت ها باربری و ماشین های اسباب کشی بسیار پر رنگ تر از قبل می‌شود.
رانندگان ماشین های باربری در کار خود حرفه ای هستند و برای رانندگی در مسیر های سخت و روزهای طولانی و پی در پی تجربه کافی را دارند و می‌توانند اثاث و لوازم شما را در صحت و سلامت کامل به منزل برسانند.

کرایه وانت بار

 

  • پس اگر قصد اسباب کشی دارید زمان لازم برای انتخاب یک شرکت باربری معتبر اتخاذ کنید و بر اساس مقدار لوازمی و اثاثیه ای که دارید ماشین باربری مناسب را رزرو کنید.
  • اگر وسایل شما خیلی زیاد هستند بهتر است از کامیون باربری بری اسباب کشی استفاده کنید و اگر مقدار اثاثیه شما در حد معمول است برای جابجایی وانت بار و نیسان یا خاور مناسب هستند.
  • اگر در انتخاب و کرایه وانت بار دچار تردید شده اید می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت باربری استفاده نمایید.

ما در جا به جا بار (باربری ارائه دهنده خدمات بسته بندی و حمل بار در تهران و شمال تهران) آماده پاسخگویی به همه سوالات شما و مشاوره رایگان هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید.

1777

کرایه وانت پیکان

اگر به دنبال پیدا کردن راهی مقرون به صرفه و راحت و مطمئن برای جابجایی به خانه جدید خود هستید، حتما به اجاره و کرایه ماشین برای اسباب کشی فکر کنید. اجاره ماشین اجاره روزانه وانت و وانت اجاره ای یکی از گزینه‌های خوب برای حمل اثاثیه است.

کرایه وانت بار در تهران چه قیمتی است ؟

⭐️کرایه وانت بار در باربری جابه جا بار طبق نرخ اتحادیه باربری محاسبه میشود

شماره تماس جهت کرایه وانت بار در تهران چند است ؟

⭐️شماره تماس کرایه وانت بار در تهران ۰۲۱۸۸۳۷۲۰۰۲ میباشد

کرایه وانت بار در تهران با کارگر حمل بار است ؟

⭐️خیر برای کارگر حمل بار لازم است جدا در خواست بدهید

کرایه وانت بار تهران

برای استفاده از خدمات انتقال حرفه ای، تنها کرایه کامیون باربری برای شما این امکان را فراهم میاورد. در این مقاله قصد داریم شما را با تمامی فواید اجاره ماشین باربری برای اسباب کشی آشنا کنیم.
این مقاله شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که اجاره کامیون باربری برای اسباب کشی شمامناسب هست یا خیر.

وانت کرایه تهران؛ حمل وسایل و لوازم سنگین

در صورت داشتن لوازم و اثاثیه سنگینی مثل: دوچرخه، موتور سیکلت، یخچال و فریزر، اجاق گاز، مبلمان، تخت خواب، میز ناهار خوری و گنجه، بدون شک اجاره کامیون و خاور انتخاب عاقلانه است.
جابجایی این لوازم با ماشین‌های کوچک و با ماشین شخصی کاری خطرناک و پراز هزینه های احتمالی است.

کرایه وانت بار برای شهرستان

خیلی از افراد برای حمل بار خود درون شهر تهران و همچنین حمل بار از تهران به شهرستان به دنبال پیدا کردن بهترین باربری برای کرایه کردن وانت با راننده می‌باشند.
از این رو باربری جابه جا بار خدمات حمل بار درون شهری و برون شهری را در خدمات خود برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است، کافی است با شماره های درج شده در سایت و یا 1777 در تهران تماس بگیرید.

اجاره وانت با راننده

اگر اقلامی کمی برای اسباب کشی و جابجایی دارید می‌توانید با کرایه وانت بار برای انتقال لوازم استفاده کنید و در پول و هزینه های مصرفی خود صرفه جویی کنید.
اگر وسایل شما به نسبت زیاد هستند و فضای بیشتری نیاز دارند میتوانید از خاور برای جابجایی آنها استفاده کنید و اگر اثاثیه منزل شما شامل چندین دست مبلمان و یخچال و فریزر و سرویس چوب با اندازه بزرگ هستند برای اثاث کشی خود کامیون رزرو کنید.

دقت کنید که ماشین اسباب کشی را بر اساس مقدار بودجه ای که دارید و متناسب با اندازه لوازم منزل انتخاب کنید. مطمئن باشید که یک شرکت باربری خوب، دارای انواع مختلف ماشین های باربری متناسب با نیاز شما می‌باشد.

شرکت های باربری برای حمل لوازم منزل شما مجهز به انواع ماشین های باربری می‌باشند:

  • اجاره وانت 
  • کرایه وانت
  • وانت اجاره ای
  • اجاره وانت بار
  • کرایه وانت بار
  • کرایه وانت تهران
  • وانت کرایه ای 
  • اجاره روزانه وانت
  • کرایه وانت بار تهران
  •  اجاره وانت پیکان (اجاره پیکان وانت)

کرایه وانت

جهت کرایه وانت با راننده، بسته به بار شما وانت مسقف یا غیر مسقف در اختیار شما قرار حواهد گرفت.

کرایه وانت؛ صرفه جویی در انرژی و وقت و پول

یکی از مهمترین دلایل و فواید استفاده از ماشین باربری و کرایه وانت بار در بین مردم و محبوبیت آنها، صرفه جویی در زمان و انرژی و پول افراد است. با رزرو و اجاره ماشین برای اسباب کشی نیازی نیست زمان و انرژی خود را برای نقل مکان و جابجایی وسایل هدر دهید و از طرفی اجازه ماشین برای شما نسبت به سایر گزینه ها مقرون به صرفه تر است.

1777

کرایه وانت بار

با اجاره وانت بار نمی‌توانید خودرو شخصی خود را نیز به راحتی به منزل جدید انتقال دهید. اما با استفاده از کامیون، امروز در خیلی از خانواده ها ، هر یک از افراد یک ماشین شخصی به صورت جداگانه برای خود دارند.
انتقال خودرو شخصی با تریلی و کامیون بدون شک برای شما به صرفه تر است و نیازی نیست درگیر هزینه های سوخت و عوارضی و سایر هزینه های سفر  نقل و انتقال بشوید.
همه افراد خانواده می‌توانند با یکدیگر و در یک ماشین به خانه جدید بروند و دیگر خودرو های شخصی خود را به شرکت باربری بسپارند. کرایه وانت بدون راننده باعث می‌شود خودتان و تعداد بیشتری از افراد نیز همراه با شما بتوانند داخل وانت همراه شوند.

وانت کرایه؛ برای مسافت های طولانی مناسب است؟

کرایه وانت بار هم برای جابجایی و سفر در مسیر های طولانی و هم برای مسیرهای کوتاه مناسب هستند و استفاده می‌شوند. پس در هر شرایطی به صرفه جویی در زمان و انرژی شما کمک می‌کنند.

اجاره وانت بار؛ همراه با بیمه

اکثر شرکت های باربری ارائه دهنده خدمات بیمه کالا هستند. به این صورت که برای کلیه لوازم منزل شما بیمه نامه صادر میکنند و مسئولیت حفط سلامت اجناس و لوازم شما در حین جابه‌جایی و اسباب کشی را بر عهده میگیرند.

در حالی انتقال لوازم اگر به صورت شخصی صورت بگیرد چنین مزایایی نخواهد داشت. بنابراین شما می توانید ماشینی را که مناسب با  نیاز و بودجه شما هست، انتخاب کنید.

وانت کرایه تهران

زمانی که شما تصمیم به اسباب کشی میگیرد، خواه و ناخواه با هزینه های غیر منتظره زیادی رو به رو میشوید که قبل از شروع برنامه ریزی از وجود چنین هزینه هایی بی خبر بوده اید.این هزینه ها شامل تهیه  لوازم جانبی برای اسباب کشی ایمن و راحت، مانند پتو ، پارچه و کارتن بسته بندی است.

کرایه وانت بار تهران

اجاره کامیون های باربری نیاز شما به تهیه این لوازم جانبی را پوشش میدهد. خیلی از شرکت های باربری علاوه بر اجاره ماشین برای اسباب کشی ، ارائه دهنده خدمات بسته بندی نیز میباشند و خدمات بسته بندی خود را با تجهیزات لازم و با کیفیت انجام میدهند.

وانت با کارگر

در اسباب کشی و چیدن و جمع کردن وسایل منزل نیاز به افرادی دارید که با مهارت و قوی باشند تا بتوانند از پس جا به جا کردن وسایلی همچون یخچال و فریز و مبلمان بربیایند.

vanet-1777

اگر به صورت شخصی قصد اسباب کشی دارید ممکن است تمامی دوستان قوی شما در روز جابجایی شما در دسترس نباشند. اما با کرایه وانت بار اسباب کشی و همچنین استفاده از کارگر اسباب کشی برای خود چند نیروی کمکی قوی دست و پا می‌کیند.

نکته : قبل از رزرو یک کامیون برای خدمات اسباب کشی، مقایسه ای در نرخ قیمت‌ها و هزینه‌های ماشین اسباب کشی در شرکت های باربری داشته باشید و خدمات شرکتی را که با بودجه شما مناسب هست را انتخاب کنید

در طول زمان جابجایی منزل به منزل، با اجاره ماشین و استفاده از خدمات شرکت باربری برای شما زمان خریداری می‌شود و در این مدت می‌توانید به سفر بروید و از همنشینی با خانواده خود لذت ببرید.
با صرفه جویی در هزینه های مصرفی می‌توانید پول خود را برای خرید لوازم مورد نیاز منزل جدیدتان صرف کنید.

رضایت شما آرزوی ماست!

شماره کرایه وانت بار

88372002

شماره اجاره وانت

1777

 

18 Responses

    1. بستگی داره به میزان لوازمتون، اگر کم هستن خاور اگر زیاد کامیون

  1. همزمان میتونیم چندتا وانت بار کرایه کنیم ؟ چون بارمون زیاده

    1. سلام جناب، بله میتونید همزمان چندتا سرویس وانت یا خاور سفارش بدید.

  2. سلام آیا میشه فقط چندتا کارگر مطمئن برای حمل لوازم منزل (کارگر بدون
    ماشین) داشته باشیم؟

    1. سلام جناب، بله میشه، میتوانید تعداد کارگر مورد نظر را اطلاع بدید به مشاورین ما در باربری جابه جا بار.

    1. سلام جناب ، بله با رعایت کامل پروتوکل های بهداشتی خدمات وانت بار خودمون را ارائه میدیم.

    1. سلام جناب بستگی به میزان بار و مسافت مسیر شما، قیمت کرایه وانت متفاوت محاسبه میشود.

  3. سلام من بارم وسایل مغازم هست. وانت بار کرایه کنم یا نیسان بار؟ بیشترشو خودم بردم برای وسایل بزرگترم نیاز دارم کدوم
    بهتره و هزینش چقدر میشه؟

    1. بستگی به مسافت و مقدار بار شما متفاوت است. اگه مقدار بار شما کمتر است وانت بار گزینه ای مناسب است در غیر اینصورت نیسان بار. جهت مشاوره برای انتخاب ماشین حمل بار با ما در تماس باشید 1777

  4. سلام کرایه وانت در دوران کرونا متفاوت است؟ چرا بعضی از باربری ها به اسم کرونا و شرایط خاص الان پول بیشتری رو
    دریافت می کنند؟ همه اتوبارها اینجوریند؟

    1. سلام دوست عزیز. خیر در دوران کرونا قیمت ها تغییری نکرده است! ولی به دلیل آسیبی که به مشاغل وارد شده است ممکن است برخی از همکاران برای جبران نرخ باربری خود را افزایش داده باشند. در هر صورت این شامل شرکت و اتوبار باربری جابه جا بار نمی شود.

    1. سلام دوست عزیز. لطفا برای اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان ما با شماره 1777 در تماس باشید. لازم به ذکر است، که قیمت و هزینه کرایه وانت بسته به نوع ماشین، بار متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *