شبانه روزی
کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی – خرید کارتن خالی

فهرست مطالب

خرید کارتن اسباب کشی، کارتن خالی و جعبه مناسب و مرغوب، برای بسته بندی اثاثیه منزل و برای دنبال جابه جایی به مکان جدید بسیار مهم است. کارتن اسباب کشی معمولی و کارتن مخصوص اسباب کشی، از لحاظ اندازه و مقاومت باید استاندارد باشد، در حالی که قطعا وسوسه انگیز است که همه چیز را در بزرگترین جعبه ای که ممکن است بگذارید و آن را جا به جا کنید!

شماره تماس باربری تهران جهت خرید کارتن اسباب کشی 

1777

خرید کارتن اسباب کشی در تهران

کارتن اسباب کشی که به شکل راه راه هستند، اغلب مقاومت بالایی برای بسته بندی ندارند، در عین حال این نوع کارتن دارای دیزاین و کارایی خاصی میباشد. کارتن موج دار ساخته شده از یک طرح کاغذ تا شونده، به نام “fluting“، که بین دو لایه قرار دارد.

اهمیت خرید کارتن اسباب کشی

یکی از تجهیزات مهم یا شاید بتوان گفت مهم ترین وسیله برای بسته بندی اثاثیه در اسباب کشی و کلیه جابه جایی ها کارتن میباشد، از این رو خرید کارتن اسباب کشی خود را حتما از مراکز معتبر انجام دهید.

خرید کارتن اسباب کشی غرب تهران

نکات مهم در خرید کارتن اسباب کشی:

در خرید کارتن دقت زیادی باید انجام داد. زیرا کارتن ها در مدل 3 لایه ای و 5 لایه ای موجود در بازار هستند. کارتن های 3 لایه ای به دلیل کیفیت پایین مناسب حمل اسباب منزل نمیباشند و این کارتن ها اغلب برای موارد سبک مثل چیپس و پفک استفاده می‎گردند. کارتن های 5 لایه بهترین گزینه برای استفاده در اسباب کشی هستند. این کارتن ها بسیار ضخیم و پرکاربرند و از استحکام قابل قبولی برخوردارند. باربری تهران از بهترین کارتن ها برای حمل باربری شما عزیزان استفاده میکند.

کاربرد کارتن اسباب کشی

اصلی ترین کاربرد کارتن اسباب کشی نگه داری لوازم در حین جابه جایی با ماشین های باربری میباشد.

 کارتن اسباب کشی نو 

کارتن های اسباب کشی معمولا به دو نوع تقسیم میشوند، کارتن های دسته دوم و کارتن های نو، که برای خرید کارتن نو اسباب کشی میتوانید با شماره  1777 در تهران تماس بگیرید.

خرید کارتن اسباب کشی در نقاط مختلف تهران

برای خرید کارتن اسباب کشی و بسته بندی از هر نقطه از تهران که هستید تنها با یک تماس میتوانید کارتن خود را در ابعاد مورد نظر سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن آنرا دریافت کنید.

کارتن اسباب کشی – خرید کارتن خالی

 با توجه به نوع لوازمی که برای بسته بندی در نظر دارید باید کارتن اسباب کشی مناسب هم انتخاب کنید، کارتن اسباب کشی در طیف گسترده ای از وزن حمل، محافظت در برابر رطوبت و ارائه راه حل های بسته بندی پایدار حیاتی است.

خرید کارتن اسباب کشی

سفارش کارتن خالی فروشی برای حمل تقریبا هر کالا، از مغازه های محصولات غذایی و داروخانه ها و دیگر صنعت هایی که در آنها کارتن زیاد استفاده میشود ، امکان پذیر است.

نکته : استفاده از کارتن های کاغذی از لحاظ اینکه از جنس کاغذ هستند و بعد از مصرف به طبیعت آسیبی نمیرسانند هم بسیار اهمیت دارد و استفاده از آنها نسبت کیسه های پلاستیکی ارجعیت پیدا میکند.

کارتن خالی از کجا بخریم ؟ – از کجا کارتن اسباب کشی بخرم

باربری جابه جا بار از جمله باربری های در تهران هست که خدمات بسته بندی لوازم و اثاث منزل را هم انجام میدهد ، بنابراین شما میتوانید از طریق تماس با شماره تلفن ۱۷۷۷، خدمات بسته بندی خود را از باربری تهران سفارش دهید و به خرید کارتن خالی جهت اثاث کشی بپردازید. کارگر جهت اسباب کشی و یا کارگر جهت بسته بندی استخدام کنید و درنهایت میتوانید ماشین مورد نظر خودتان برای باربری را از ما بخواهید.

کارتن خالی از کجا بخریم ؟ 

جعبه اسباب کشی

جعبه های مقوایی محصولاتی هستند که برای بسته بندی استفاده میشوند، همچنین برای محافظت از کالاها و محصولات ضروری نیز به کار میروند. این جعبه ها در طبیعت قابل جذب شدن هستند، بنابراین شما می توانید از آنها در حرکت و جا به جایی و بسته بندی لوازم خانه استفاده کنید.

در اینجا لیستی از مزایا و معایب جعبه و کارتن های مقوایی را آورده ایم:

مزایای جعبه های مقوایی:

  • ساخته شده از منابع تجدید پذیر: جعبه های مقوایی از خمیر کاغذ ساخته شده است. این خمیر کاغذ تجدیدپذیر است زیرا از چوب درخت و کاج بدست می آید.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: مصرف انرژی در ساخت این جعبه ها در مقایسه با مواد بسته بندی دیگر ، بسیار کمتر است.
  • قابل استفاده مجدد: این جعبه ها را می توان دوباره و دوباره استفاده کرد.
  • خاصیت  یکبار مصرف: جعبه های مقوایی بازیافتی بسیار دوستدار طبیعت هستند. آنها به راحتی پس از استفاده میتوانند جذب طبیعت بشوند.
  • سبک وزن: کارتن های مقوایی در هنگام بسته بندی، بارگیری و تخلیه بسیار سبک و مناسب برای حمل هستند.
  • قیمت کارتن اسباب کشی و بسته بندی بسیار ارزان است
  • به راحتی قابل دسترس هستند ، شما میتوانید هر مغازه و سوپر ملرکتی کارتن فروشی را بخرید.

خرید کارتن اثاث کشی

معایب جعبه های مقوایی:

  • برای جابه جایی و حمل وسایل سنگین مناسب نیستند : این جعبه ها برای بسته بندی موارد خاص و سنگین طراحی نشده اند.
  • ممکن است تغییر شکل بدهند : جعبه های مقوایی کارتن ممکن است تحت فشار شدید تغییر شکل  بدهند.
  • بدر برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم نیستند: آنها بهترین گزینه برای ضد آب بودن و سایر انواع مایعات نیستند.

کارتن اسباب کشی ارزان – فروش کارتن اسباب کشی

اول، شما باید با انواع مختلف کارتن و جعبه ها آشنا شوید. سپس بر اساس لوازمی که قصد بسته بندی آنرا دارید، اعم از اینکه چه اقلامی هستند: شکستنی ،ظروف چینی، لوازم آشپزخانه، وسایل برقی و کارتن مناسب را انتخاب کنید. مدت زمان نگه داری اثاث منزل و مکان نگهداری لوازم نیز در انتخاب جعبه و کارتن جهت اسباب کشی باید در نظر گرفته شود. این یک نکته بسیار مهم در بسته بندی اثاثیه منزل است

کاربرد کارتن اسباب کشی

کارتن های اسباب کشی غالبا چند لایه هستند. به‎طوری که ما بین این لایه ها فضای خالی‎یست که مانع آسیب و ضرب خوردن به وسایل داخل آنها می‎شود.کارتن‌های اسباب کشی برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره کاربرد دارند.

انواع کاربرد کارتن های اسباب کشی:

  • بسته بندی کتاب
  • بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی کیف و کفش
  • بسته بندی لوازم پارچه‌ای
  • بسته بندی لوازم خواب
  • بسته بندی لباس
  • بسته بندی وسایل آشپزخانه
  • بسته بندی لوازم برقی
  • بسته بندی ظروف
  • بسته بندی دکوراتیو و لوازم تزئینی
  • بسته بندی لوازم خرده و ریزه

بدون شک حداقل چند قلم از لوازم ذکر شده در خانه و اداره شما موجود است. حفاظت از این وسایل اولویت شما است. پس اگر به زودی یک جابجایی در پیش دارید، از فروشگاه معتبر، از جمله باربری جا به جار اقدام به خرید کارتن اسباب کشی کنید.

چه نوع از جعبه های مقوایی برای اسباب کشی استفاده میشوند ؟

اغلب اوقات وقتی صحبت از کارتن بسته بندی میشود، ذهن به سمت کارتن ها و جعبه های مقوایی کشیده میشود. انتخاب کارتن مقوایی برای بسیاری از جا به جایی ها و اسباب کشی ها مناسب است.

زیرا جعبه مقوایی : ارزان، سبک ، قابل حمل و  قابل برچسب گزاری است و کار کردن با آنها برای بسته بندی لوازم منزل بسیار راحت میباشد. به علاوه، زمانی که دیگر نیازی به استفاده از آنها نیست، میتوانید به راحتی آنها را دور بیندازید و یا به بازیافت بسپارید.

بسته بندی اثاث با کارتن مقوایی


با این حال، در شرایطی که لوازم منزل شما برای مدت زمان طولانی احتیاج به بسته بندی دارند، کارتن مقوایی لزوما مناسب نیست. زیرا کارتن مقوایی مستعد آسیب پذیری در شرایط خاص، از جمله گرما و رطوبت است. آنها همچنین برای بسیاری از حشرات و جوندگان جذاب هستند.

سفارش از کارتن چی 

88372002 44741966 1777

اگر قصد جا به جایی و حرکت در مسیری را دارید که آب و هوای آن متغیر و غیر قابل پیش بینی است و یا میخواهید کارتن های بسته بندی لوازم را در مکانی مانند گاراژ یا  انبار و پارکینگ، برای مدتی طولانی نگه دارید. باید بدانید که علاوه بر جعبه ها لوازم درون آن ها نیز ممکن است در معرض خطر و آسیب باشند.

مخصوصا اگر مکان نگهداری کارتن ها مرطوب باشد، احتمال پیدایش و رشد کپک وجود دارد. اما اگر انبار نگه داری کارتن لوازم منزل شما دارای سیستم تهویه و کنترل هوا باشد، نگرانی های شما بسیار کمتر خواهد بود.

جعبه های مخصوص برای بسته بندی چه وسیله هایی کاربرد دارند ؟

برای لوازمی که ارزشمند و شکستنی هستند. از جعبه مخصوص استفاده کنید که برای وسایل خاص طراحی و ایمن شده اند. در صورتی که جعبه مخصوص اصلی اولیه را نگه داشتید.

از همان استفاده کنید در غیر این صورت میتوانید جعبه مخصوصی برای تلویزیون و کامپیوتر، وسایل دکوراسیون منزل ، لوازم برقی ، ظروف چینی و شکستنی و… را از فروشگاه های لوازم خانگی تهیه کنید.

این جعبه های مخصوص در ۲ نوع کارتن و پلاستیک موجود هستند که انتخاب آن با شماست. جعبه های مخصوص کمی گران تر از جعبه های سنتی هستند، اما راحتی و امنیت قابل قبولی دارند.

کارتن چی

کاربرد سطل های پلاستیکی در بسته بندی لوازم منزل

سطل پلاستیکی برای بسته بندی موارد خاص استفاده میشود، زیرا عایق رطوبت، گرما و هر چیز دیگری است و همچنین قابل انعطاف و سبک است. سطل پلاستیکی به دلیل جنس محکمی که دارند برای بسته بندی در مدت زمان طولانی استفاده میشوند.


از طرفی شما دیگر نیازی به برچسب گزاری و بسته بندی ندارید، چون اغلب ظروف پلاستیکی درب دار هستند. سطل های پلاستیکی قیمت بالاتری نسبت به کارتن مقوایی دارند که این افزایش قیمت با داشتن مزایای بیشتر قابل درک است.

قیمت کارتن اثاث کشی – اجاره کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی بر اساس نوع سایز انتخابی در قیمت های مختلفی موجود می‎باشد. شرکت های متعددی به تولید این کارتن ها می‎پردازند. تعدادی آن را به صورت تکی و مابقی به صورت بسته ای می‎فروشند. جهت استعلام قیمت با کارشناسان ما در باربری جابه جار  با شماره 1777 تماس بگیرید و با راهنمایی آنها بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

کارتن اسباب کشی ارزان

خرید کارتن خالی

یکی از موارد مهم بخصوص برای بانوان این است که وسایل‎شان در جابه جایی و اثاث کشی ضرب نخورد. توصیه ما به شما این است تا جای ممکن در این مورد دقت نمایید و از کارتن های مرغوب استفاده نمایید. زیرا اگر کارتن با قیمت پایین تر خریداری کنید ولی استحکام لازم را نداشته باشد قطعا دچار مشکل خواهید شد و به وسایلتان اسیب خواهد رسید و لذا مقدار پولی را که در این‎جا صرفه جویی کرده اید چند برابرش متحمل ضرر خواهید شد.

برای بعضی از وسایل میتوان از کارتن های دسته دوم با قیمت مناسبتر استفاده نمود به طور مثال برای حمل وسایلی با وزن کم.باربری جا به جا بار با توجه به سابقه کاری خود می‎توانیم بهترین مشاوره را در جهت خرید کارتن اسباب کشی به شما عزیزان بدهیم کافی‎ست با شماره 1777 تماس بگیرید.

کارتن اسباب کشی در چه اندازه هایی وجود دارند ؟

مورد دیگری که باید رعایت شود اندازه کارتن انختخابی شماست. انتخاب کارتن با اندازه مناسب برای بسته بندی لوازم خانه و اداره حائز اهمیت است. وزن نسبی لوازمی که داخل کارتن قرار میگیند باید با اندازه کارتن در تناسب باشد. در ادامه انواع کارتن بسته بندی در اندازه های مختلف به شما معرفی میکنیم.
مقیاس اندازه را برای سطل های پلاستیکی نیز باید در نظر بگیرید. (با توجه به این نکته که ظرفهای پلاستیکی قادر به نگهداری وزن کمی هستند).

کارتن بسته بندی با ابعاد کوچک

ابعاد استاندارد کارتن کوچک حدود ۱۶ *  ۱۲٫۵ *۱۲٫۵ متر مکعب است. کارتن کوچک برای بسته بندی وسایل کوچک و تقریبا سنگین استفاده میشود مانند کتاب ها، و همچنین موارد شکننده مانند ظروف و گلدان ها و ابزار آلات برای بسته بندی در این کارتن مناسب هستند.
اکثر کارتن های کوچک می توانند به راحتی تا ۴۰ کیلوگرم وزن را نگه داری کنند، اما برای ایمن بیشتر، معمولا توصیه نمی شود که وزن اقلام داخل کارتن بسته بندی بیش از ۳۰ کیلوگرم باشد.

 کارتن بسته بندی با ابعاد متوسط

کارتن بسته بندی متوسط ​​استاندارد دارای ابعادی در حدود  ۱۸ × ۱۸ × ۱۶ متر مکعب میباشد. از کارتون متوسط برای بسته بندی مواردی بزرگتر استفاده میشود. اقلامی که به بسته بندی و حعبه خاصی احتیاج ندارند مانند لباس، قابلمه و تابه ها و اسباب بازی ها. یک جعبه متوسط ​​می تواند به راحتی تا حدود ۶۰ کیلوگرم بسته بندی شود.

کارتن بسته بندی با ابعاد نسبتا بزرگ

کارتن نسبتا بزرگ برای بسته بندی به ابعاد ۶۰ در ۴۰ در ۴۰ متر مکعب است. این کارتن ها برای بسته بندی لوازمی مانند چرخ خیاطی ،اتو و آباژور، و وسایلی با اندازه متوسط و کوچک آشپزخانه مناسب هستند. و در حالی که اندازه کارتن بزرگتر از کارتن متوسط میباشد، اما از لحاظ ظرفیت وزن قابل حمل مقدار مشابه با کارتن متوسط را در خود جای میدهد. زیرا حمل بیشتر از ۶۰ کیلوگرم در یک کارتن بسیار سخت خواهد بود.

کارتن بزرگ بسته بندی

کارتن فوق العاده بزرگ حدود ۶۰ در ۴۰ در ۴۰  متر مکعب ابعاد دارد. کارتن های بسیار بزرگ تا وزن ۷۰ کیلوگرم را نیز میتوانند تحمل کنند، اما اگر شما آنها را بیش از حد پر کنید، حمل و بلند کردن آنها بسیار طاقت فرسا خواهد شد. مواردی را که در کارتن کوچک تر جا نمیشوند مانند بالش و پتو، پالتو  و وسایل بزرگتر آشپزخانه در کارتن بزرگ بسته بندی کنید.

کاور زیپ دار و جعبه درب دار جهت بسته بندی لوازم منزل

از کشو کمد و میزتوالت میتوانید به عنوان جعبه درب دار برای بسته بندی وسایل و اغلب لباس های خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از کاور های زیپ داری که برای رخت خواب تعبیه شده اند و در اندازه های کوچک ، متوسط و بزرگ وحود دارند استفاده کنید. این کاور ها بسیار جا دار و زیبا هستند و با داشتن زیپ کاملا لوازم و لباس های شما را حفاظت میکنند.

مرکز خرید کارتن اسباب کشی در تهران کجاست ؟

جهت خرید کارتن خالی اسباب کشی در تهران میتوانید با شماره ۱۷۷۷ باربری جابه جا بار تماس بگیرید

کارتن خالی برای اثاث کشی رو از کجا تهیه کنیم ؟

باربری جابه جا بار در تهران ارائه دهنده انواع کارتن های اسباب کشی در انواع مختلف میباشد — تلفن تماس ۰۲۱۸۸۳۷۲۰۰۲

کارتن اسباب کشی فروشی را از کجا میشه پیدا کرد؟

بهترین مکان برای خرید کارتن اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در تهران باربری ها میباشند

نکات انتخاب کارتن جهت اسباب کشی

 کیفیت کارتن

جدا از  نوع و اندازه کارتنی که استفاده می کنید، مطمئن شوید که کیفیت آن بالا است پس از شرکتی معتبر لوازم بسته بندی را بخرید. این بدان معنی است که هیچ شکاف و یا درزی ندارد و هیچ آسیبی که نشان از نفوذ آب باشد، در آن دیده نمیشود . حتی خرابی در یک کارتن میتاونید حمل بار و باربری شما را با تنش و مشکل مواجه کند، بنابراین بهتر است از کارتن های محکم و نو استفاده کنید.

چینش متناسب کارتن

اینکه هنگام جا به جایی و چیدن کارتن بسته بندی در کامیون جعبه های سبک تر را در بالای سنگین تر قرار دهید بسیار مهم است . در حالی که باید از فضای عمودی ماشین حمل بار استفاده کنید. شاید تمایل داشته باشید تمامی کارتن ها رو طوری قرار دهید که اطلاعات آنها رو به سقف باشد. اما اینکار اشتباه است. باید برچسب جعبه های خود را به وضوح در سمت دید خود قرار دهید. به طوری که بدانید که هر چیزی در بالای جعبه با وسایل شکستنی نچینید.

برچسب گذاری کارتن بسته بندی 

مهم نیست چه نوع کارتن و در چه ابعادی استفاده می کنید، حتما آن را برچسب گذاری کنید، در این صورت می دانید چه چیزی در داخل کارتن است. این امر برای بسته بندی بسیار مهم است، زیرا غیرممکن است که به یاد داشته باشید دقیقا هنگام جمع آوری هر وسیله را در کدام کارتن و جعبه قرار دادید.

فضای خالی را پر کنید

برای جلوگیری از وقوع خطر در جابجایی، هر فضای خالی بین کارتن های بسته بندی و جعبه ها را با انبوه مواد بسته بندی اضافی دیگر، مثل حوله یا پارچه پر کنید. این چیزها کارتن ها را در حین جا به جایی  پایدار نگه می دارند و به شما در جلوگیری از بروز خطرات جانبی کمک می کنند.

هنگام انتخاب کارتن برای بسته بندی اثاثیه، تمام عوامل فوق را در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید مهمترین مسئله این است که وسایل خود را با خیال راحت بسته بندی کنید تا کلیه نکات و موارد ایمنی حفظ شوند. در حالی که همیشه امکان وقوع حادثه وجود دارد.

بسته بندی لوازم منزل در اثاث کشی

خرید کارتن اسباب کشی از باربری جابه جا بار – خرید اینترنتی کارتن اسباب کشی

در انتها اگر احساس میکنید، زمان لازم برای بسته بندی لوازم منزل خود و انتخاب کارتن اسباب کشی مناسب برای اثاث کشی را ندارید، میتوانید از خدمات بسته بندی و حمل بار، اتوبار جا به جا بار در تهران  استفاده کنید.

برای رزرو خدمات و کسب  اطلاعات بیشتر با شماره ۱۷۷۷ باربری تهران تماس بگیرید.

88372002 1777 44741966

18 پاسخ

  1. سلاااااااام

    یه سوااااااال

    شما خودتونم کارتن میفروشید برای اسبابکشی ؟

    1. بله در صورت درخواست کارتن فروشی برای اسباب کشی در اختیار شما قرار میگیرد.

  2. سلام اندازه کارتن های بسته بندیتون همین ابعادی که تو مقاله گفتید هست ؟

    یا سایر های دیگه هم دارید؟

    1. سلام
      برای استعلام دقیق تر از اندازه کارتن های بسته بندی و قیمتشون با ما با شماره 02188372002 در تماس باشید

  3. سلام
    کارتن اسباب کشی و بسته بندی کلی میخوام سفارش بالا
    شما کلی هم میفروشید یا فقط تک فروشی دارید ؟

    1. سلام برای اطلاع دقیق از قیمت های خرید کارتن اسباب کشی و خرید کارتن خالی برای اسباب کشی با ما تماس بگیرید.

  4. با سلام من ازین کارتن های مخصوص لباس با آویز هست از اون ها میخوام شما دارید

    1. بله در خدمتتون هستیم لطفا جهت سفارش با شماره 1777 تماس بگیرید

  5. با سلام کارتن 7 لایه مخصوص وسایلی مثل تلویزیون میخوام شما میتونید برام ارسال کنید؟

    1. سلام بله حتما لطفا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

    1. با عرض سلام در مقاله کامل توضیح داده ایم. 3 سایز متفاوت کارتن ها دارند که بسته به نوع کاربرد شما سایزها و لایه های مختلفی را به شما عزیزان پیشنهاد میدهیم. کافی‎ست با شماره 1777 تماس بگیرید.

  6. سلام امکان ابنکه کارتن ولوازم بسته بندی مورد نیاز
    رو ازشما بخوایم و چون به خاطر سنگین شدن مبالغ
    ودیعه منزل و … دستمون خالی باشه امکان اینکه
    هزینه لوازم رو مثلا بین دوتا سه هفته یا نهایت
    یکماه بغچعد از اسباب کشی تصویه کنیم رو دارید
    یانه و درقبالش سفته یا مدرک شناسایی و اجاره
    نامچه منزل جدید رو پیشتون امانت بذاریم رو دارید
    یانه همچنین اگه برای هزینه خاور هم این شرایط رو
    میپذیرید که باربری هم باشما هماهنگ بشه ممنون
    میشم اگه پاسخگوی این سوالم باشید چون بنده زن
    سرپرست خانوارم کرونا باعث بیکار شدنم شد و دستم
    خالی شد نقل مکان از تهران به شهر پرند هستش

    1. سلام دوست عزیز. امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتتون مرتفع بشه. در این خصوص لطفا با مدیریت مجموعه در تماس باشید و شرایط خود را توضیح دهید. شماره تماس: 1777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *