شبانه روزی
باربری در کاشانی

بیمه کالا و بارنامه رسمی

ارائه بیمه باربری و بارنامه معتبر کالا در حمل و نقل، جابجایی و اسباب کشی هدیه ای از طرف اتوبار و باربری جا ب جا بار به شما جهت جلب اطمینان و اعتماد شما مشتریان عزیز است.

شماره باربری

شماره تماس باربری : ۱۷۷۷

اتوبار و باربری جا ب جا بار علاوه بر:

  • راحتی در جا به جایی
  • سرعت بالای اسباب کشی
  • امنیت

اقدام به ارائه بیمه معبتر کالا و بارنامه به صورت رایگان نموده است.

مشاوره باربری

بیمه باربری ما در جا به جا بار تضمین می کند اگر در جریان حمل کالا هر گونه خسارتی به اثاثیه و کالاهای در حال حمل وارد شود این خسارت توسط شرکت بیمه جبران می گردد.
انواع بیمه باربری شامل موارد زیر میباشد:

  • بیمه باربری داخلی
  • بیمه باربری وارداتی
  • بیمه باربری صادراتی
  • بیمه باربرب بین المللی

چرا بیمه باربری استفاده کنیم ؟

شرکتها و موسساتی که در زمینه حمل و نقل داخلی و باربری فعالیت دارند بر اساس قانون تجارت و سایر مقررات مربوطه موظف هستند تا هر نوع محموله و کالایی را که توسط ارسال کنندگان و یا صاحبان کالا جهت حمل به مقاصد مورد نظر به آنها واگذار می شود، صحیح و سالم به مقصد برسانند. خطرات متعددی ممکن است در حین جابجایی به خصوص در جاده های بین شهری در کمین کالا و بار باشد. جبران خسارت های احتمالی از این پیشامدهای غیر مترقبه از جمله تصادف، واژگونی ، آتش سوزی و ….بر عهده موسسات حمل و نقل می باشد.

شماره تماس باربری در تهران و اتوبار جابه جا بار ۱۷۷۷

بیمه نامه موجب ایجاد اطمینان و آسودگی خاطر ارسال کنندگان بار و نیز شرکت های باربری می شود. از این رو بسیار عاقلانه است که در هنگام جابجایی حتما بار خود را توسط شرکت باربری بیمه نمایید. ارائه بیمه نامه باربری تفاوتی است میان یک شرکت باربری خوب و مدرن با یک باربری بی کیفیت.
تمامی کالاهای تجاری و اثاثیه منزل و لوازم بسته بندی و محموله های سبک و سنگین تحت پوشش بیمه باربری حمل می گردد. بیمه نامه باربری اتوبار جا ب جا بار ، ضمانت کیفیت کار ما به شما است.
جهت اطلاع از چند و چون بیمه نامه کالا و بارنامه در حمل کالا کافیست با ما در تماس باشید.
مشاوران ما آماده اند تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

رسالت ما کیفیت در خدمات است

شماره باربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *