شبانه روزی
شماره باربری

کارگر اسباب کشی همراه خودرو در تهران (اعزام کارگر حرفه ای و وسیله نقلیه)

فهرست مطالب

کارگر اسباب کشی و حرفه‌ای که به وسایل شما آسیب نرساند و اصول جابه جایی صحیح و باربری را بداند، جزو اولین فاکتورهای مهم در هنگام حمل اثاثیه منزل و اداری می‌باشد. زیرا استفاده از کارگران غیر متخصص باعث آسیب وسایلی می‌شود که تهیه مجدد آن‌ها نیاز به صرف هزینه هنگفتی خواهد بود.

کارگر باربری

کارگر باربری

اگر می خواهید با خیال راحت، بدون دغدغه از آسیب رسیدن به وسایلتان، آن‌ها را جابه جا نمایید، بهتر است از کارگر باربری که اموزش دیده و پرتجربه در این زمینه است استفاده نمایید.

کارگران جابه جا بار، افرادی هستند که برای حمل وسایل و لوازم کوچک و بزرگ منزل، همچنین بسته بندی لوازم اداری آماده شده‌اند و می‌توانند وسایلی را بلند کرده و حمل کنند که شما حتی از فکر کردن به آن نیز واهمه دارید.

شماره تماس  جهت درخواست کارگر باربری : ۱۷۷۷

یک باربر اگر به درستی آموزش دیده باشد به گونه ای بسیار ساده و آسان وسایل را حمل می کند طوری که شما شگفت زده می شوید و تصور می کنید که این فرد باید بسیار نیرومند و پرقدرت باشد. در واقع نیرو و ورزیدگی جسمی و فیزیکی برای یک کارگر حمل بار مهم است اما این بدان معنا نیست که تنها ملاک انتخاب یک باربر نیروی جسمانی وی باشد.

قیمت کارگر برای اسباب کشی

هزینه کارگر برای اساب کشی، به‌صورت ساعتی و نهایتا طبقاتی محاسبه می‌شود. مبلغ آن به عوامل متعددی وابسته است.

برای سرویس کامیون سه ساعته، هزینه کارگر اسباب کشی و برای وانت بار دو ساعته را باید از شرکت جا ب جا بار بپرسید.

 کارگر بسته بندی 

کارگر بسته بندی تهران

آیا قصد حمل اثاث منزل و اسباب کشی دارید؟ موارد و گزینه های زیادی وجود دارد که قبل از اسباب کشی و حرکت باید بررسی شوند، باتوجه به برنامه های فشرده کاری خانواده ها، بدون برنامه ریزی و زمان بندی دقیق، روند اثاث کشی به خوبی پیش نخواهد رفت؛ اما به جای انجام تمام این امور با استخدام کارگر بسته بندی میتوانید کار خود را راحت کنید.

کارگر برای اسباب کشی 

دلایل و علت های زیادی وجود دارد که میتواند شما را در حین بسته بندی و یا مراحل دیگر اثاث کشی خسته کند. اینکه بدانید دقیقا کار خود را از کجا شروع کنید، شاید بزرگترین چالشی باشد که با آن رو به رو هستید، اینکه بسته بندی اصولی و ایمن از چه طریقی صورت می‌گیرد نیز احتمالا چالش بعدی شماست.

ما به عنوان یک شرکت خدمات بسته بندی و حمل بار در تهران، که مشاوره باربری و رایگان از خدمات ما میباشد، به شما توصیه میکنیم از کارگر بسته بندی و کارگر اسباب کشی و کارگر باربری برای حمل بار و حمل اثاث منزل خود استفاده کنید. مطمئنا تجربه ای که کارگران و خدمات یک اتوبار معتبر دارد را نمیتوان با هیچ راه دیگری برای اسباب کشی مطمئن مقایسه کرد.

کارگر حمل بار

اگر سوالاتی درباره هزینه کارگر اسباب کشی در تهران را دارید میتوانید به مقاله های سایت مراجعه کنید.

با انتخاب یک باربری معتبر که کیفیت خدمات آن اثبات شده است، در واقع شما نیروی کار متخصص را استخدام کرده اید. پس حتما حتما از موتور های جست و جوگری همچون گوگل برای انتخاب بهترین باربری در تهران و بهترین باربری آنلاین استفاده کنید.

هرچیزی و هر وسیله ای که برای بسته بندی لازم باشد ، کارگران باربری ما در اختیار دارند؛ وسایل بسته بندی مانند فوم و سلفون از قبل تهیه گردید و در روز اسباب کشی آماده هستند. باربری جابه جا بار دارای مکان نگه داری مخصوص جهت انبار کردن وسایل بسته بندی از جمله فوم، سلفون، انواع کارتن و چسبهای ۵ سانتی میباشد.

کارگر حمل اثاثیه

اگر به کارگر اثاث کشی و کارگر اسباب کشی برای حمل و جابجایی اثاثیه،تعدادی کارگر برای حمل لوازم منزل و بسته بندی اثاثیه منزل و نیز روش های انتخاب درست کارگر برای حمل بار نیاز دارید با ما همراه شوید و آنچه نیاز دارید را بدانید و در پایان در صورت تمایل از خدمات باربری و بسته بندی ما جهت اسباب کشی در تهران استفاده نمایید.

نحوه حمل اثاثیه سنگین توسط کارگر اسباب کشی

در زیر توسط کارشناس خبره نکات مهم در حمل اثاثیه ذکر شده است. نحوه حمل اثاثیه منزل توسط کارگران و تجهیزات مورد استفاده آنها در فیلم زیر بیان شده است.

تفاوت کارگر اسباب کشی با کارگر ساده چیست؟

  • کارگر حمل بار و اثاثیه نیرومند، صبور، دارای تخصص و تجربه است.
  • کارگر باربری کاردان و کار بلد، متعهد و مسئولیت پذیر است.
  • باربری خوب از سختی کار اسباب کشی باخبر است و پیچ و خم های این شغل را میداند.
  • کارگر حمل وسیله دارای خلاقیت و ذکاوت در چیدمان مناسب لوازم است.
  • کارگر باربری به طور مشخص و دقیق میداند کارفرما از اون چه انتظاری دارد.

شغلی به نام کارگر اسباب کشی

بنابراین باید بدانید که در زمان انتخاب کارگر برای حمل اثاثیه منزل تان هر کارگری را نباید انتخاب کنید. هر کسی برای خودش شغلی دارد و در کار خود نیز تخصص و مهارتی دارد که این تخصص و مهارت درجات مختلفی دارد.

شغلی به نام کارگر اسباب کشی

ممکن است کسی در کار خود کاملا استاد باشد و تمام فوت و فن کار را بداند و یا با علاقه به دنبال کسب مهارت در شغل خود باشد. گاهی ممکن است افراد تخصص کمی در کار خود داشته باشند و تنها از سر نیاز به این شغل روی آورده اند.

کارگر برای بسته بندی اسباب کشی

اگر می خواهید در زمان حمل لوازم منزل تان با صحنه هایی چون شکستن و افتادن وسایل و کارتن های بسته بندی مواجه نشوید در انتخاب کارگر باربری دقت بیشتری به خرج دهید. باربری یک شغل و حرفه است که باید فردی که در آن قدم می گذارد مهارت لازم در آن را کسب نماید.

کارگر جهت حمل بار 

هر گونه بی احتیاطی در جابجایی بار به خصوص در اسباب کشی در مسافت های طولانی باعث بروز خسارت هایی می شود که هزینه آن به مراتب از دستمزد کارگران اسباب کشی بیشتر است.

هزینه تعمیر یا تعویض برخی وسایل را در نظر بگیرید و با توجه به آنها اقدام به هر گونه عمل در باربری و اسباب کشی داشته باشید. زیرا شرکتهای باربری مدرن کارگران استخدامی خود را بیمه می نمایند.

کارگر اسباب کشی تهران

بسیاری از ما از نظر فیزیکی شرایط حمل بار و اسباب کشی را نداریم.این خود دلیل مهمی برای استخدام کارگر است که در بسته بندی اثاثیه و حمل بار و بارگیری در ماشین اسباب کشی به کمک ما می آیند.

خستگی و استرس اسباب کشی یکی از معضلاتی است که برای افراد پیش می آید در حالی که با استخدام کارگر اسباب کشی از میان افراد حرفه ای و با تجربه می تواند بدون استرس و خستگی کار اسباب کشی ما را انجام دهد. با استخدام کارگر اسباب کشی شما می توانید وقت خود را برای کارهای دیگر اعم از:

  1.  نظارت بر کار حمل اثاثیه
  2. بررسی تعداد جعبه ها
  3.  مراقبت از کودکان

کارگر اسباب کشی در تهران

کارگر خالی اسباب کشی

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد اسباب کشی می کنید ممکن است خستگی زیادی به افراد خانواده, دوستان و فامیل وارد کنید. در این زمان بهتر است با استخدام کارگر اسباب کشی از شرکت های معتبر اتوبار و باربری  که در زمینه حمل بار و اسباب کشی تخصص دارند کار را برای خود و خانواده تان آسان نمایید.

این باعث می شود باری بر دوش سایر افراد خانواده و دوستان نباشید. و بتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران این کار را انجام دهید.

کارگر حمل اثاث

استخدام کارگر باربری برای حمل وسایل ارزشمند، نفیس و حساس و شکستنی نگرانی و استرس شما را در این زمینه از بین می برد.جابجایی اثاثیه ارزشمند , بزرگ و سنگین و یا حساس مثل:

کاری سخت و دشوار برای شماست. این درحالی است که کارگران آموزش دیده به راحتی از پس چنین کارهایی برمی آیند و نه به خود و نه به وسایل شما کمترین آسیبی وارد نمی کنند. کالاها و اشیای ارزشمند و گران قیمت را به صورت جداگانه حمل کنید. برای این کار از وسایل شخصی تان استفاده کنید.

چرا کارگر باربری استخدام کنیم ؟

چرا کارگر باربری استخدام کنیم ؟

حفاظت از لوازم شکستنی – وسایل سنگین و بزرگ 

با استخدام نیروی متخصص بسته بندی و کارگر باربری، حمل اثاث منزل شما حفاظت شده خواهد – یک کارگر باربری تجربه زیادی برای بسته بندی لوازم شما دارد، مخصوصا لوازم شکننده ای مانند ظروف آشپزخانه و وسایل سنگین مثل مبلمان و لوازم حساسی مثل تلویزیون که نیاز به مراقبت و توجه بیشتری هستند و در صورت آسب دیدگی شما را با خسارت های مالی زیادی رو به رو میکنند.

بهتر است با توجه به شرایط اقتصادی این روزهای کشورمان ، کاری نکنید که با خسارت و زیان مالی روبه رو شوید. بنابراین اجاره کارگر باربری بهترین گزینه است.

بسته بندی به صورت  حرفه ای

تجربه و آشنایی با متد و روش های بسته بندی برای اثاث کشی بسیار کارآمد میباشد؛ شما باید تجربه های زیادی در ذهن خود داشته باشید با دانستن اینکه لوازم شخصی و منزل شما با دقت محافظت شود با استفاده از ابزار و کارتن بسته بندی که برای همین کار وجود دارند.

مطمئنا اگر شما در شرف شروع زندگی جدید هستید و یا تا به حال تجربه هیچونه اثاث کشی و جابه جایی را نداشته اید، راه حل ها و ترفند های بسته بندی به دهن شما نمیرسد.

اما نیروی بسته بند متخصص دقیقا برای همین شرایط وجود دارد و در واقع با خدمات خود به شما تجربه میفروشد و تجربه چندین سال کار حرفه ای خود را برای شما به ارمغان می آورد.

یک بسته بندی حرفه ای میتوانید از کمترین امکانات و با کم ترین تعداد کارتن، لوازم شما را بسته بندی میکند. به این معنی که جعبه ها کمتر پس از ورود به خانه جدید خود و زمان بیشتری برای شما ذخیره می شود!

کاهش خطرات و اشتباهات و تصادفات در اسباب کشی

کارگران باربری و دیگر نفراتی که شما برای حمل اثاث منزل خود استخدام میکنید ، بدوت تردید نحوه درست حمل کردن لوازم سنگین و چیدن بسته های کارتن در ماشین اسباب کشی را میدانند و طوری سته بندی را انجام میدهند که در حین حرکت ماشین باربری خطری لوازم شما را تحدید نکند.

به علاوه دارا بودن رانندگان خاور و نیسان با تجربه که به مسیر های غرب تهران و شمال تهران آشنایی کامل داشته باشند نیز یک مزیت دیگر محسوب میشود و خطرات و آسیب های اسباب کشی را به حداقل میرساند.

نیروی متخصص بسته بندی در باربری جابه جا بار ، معمولا از کشو های کمد که خالی شده اند نیز برای بسته بندی و حفاظت از برخی لوازم شکستنی مثل گلدان ها استفاده میکنند.آنها تمامی لوازم منزل شما را ظرف یک روز جمع میکنند.

معمولا اگر خودتان بخواهید شروع به بسته بندی لوازم و اثاث منزل کنید ، حداقل حداقل یک هفته زمان میبرد ، تازه اصولی پیش رفتن یا نرفتن نحوه بسته بندی را نیز حساب نمیکنیم. این امر اغلب به مقدار قابل توجهی از زمان، انرژی و پول شما را برای مدتی درگیر میکند.

متخصص اسباب کشی 

معمولا افراد و خانواده ها از ابزار های درستی برای بسته بندی استفاده نمیکنند و با هرچی دردسترس باشد شروع به جمع کردن وسایل خود میکنند، اما کارگر بسته بندی، به همراه خود کلیه تجهیزات انتقال بار مثل وانت بار و لوازم بسته بندی را دارد و کار خود را با ابزار مناسب و از روشی اصولی انجام میدهد.

نکتهنکته مهمی دیگری که وجود دارد این هست که کالا و لوازم شما به احتمال خیلی زیاد هیچگونه بیمه ای را ندارند . اما استخدام کارگر بسته بندی و کارگری باربری که عضو یک شرکت خدمات باربری معتبر باشد ، خدمات خود را با بیمه و تضمین شده انجام میدهد. شما میتوانید پست مرتبط با بیمه کالا ما را مطالعه کنید.

کارگر جهت جابه جایی اثاث منزل 

لازم به ذکر است که باربری و اتوبار جابه جا بار در تهران، برای راحتی بیشتر شما همشهریان عزیز تهرانی ، کارگر اسباب کشی خانم و کارگر اسباب کشی آقا را در کادر فنی خود دارد.

همچنین کلیه پرسنل ما در بدو ورود به شرکت دوره های آموزی را گذرانده اند و بهترین و با کیفیت ترین خدمات حمل بار و اثاث کشی را ارائه میدهند. نیروی متخصص کارگر اسباب کشی ما آماده خدمت رسانی به شما میباشند، کافی است با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید.

استخدام کارگر جهت اثاث کشی و حمل بار در تهران 

12 پاسخ

  1. با سلام
    هزینه کارگر جهت جابه جایی 50 عدد باطری (وزن هر باطری 50 کیلو گرم )
    چقدر می شود؟

    1. سلام و درود
      دوست عزیز برای اطلاع دقیق از قیمت ها در تماس باشید.

  2. سلام دو کارگری که برامون فرستادین سروقت تشریف آوردن و کارشون رو سریع انجام دادن خواستم ازتون تشکر کنم. ممنون

  3. از نظر مدیریت و پیگیری عالی هستین و من عجله داشتم برای گرفتن کارگر – کارگر ارسالی شما برای حمل اثاثیه سنگین من
    مثل یخچال خیلی خوب و حرفه ای بودند ما چون خونمون تو ط 6 بود استرس داشتم که خسته بشن و ضربه به یخچالم بخوره –
    ممنون از پیگیری خوبتون و ارسال سریع کارگر متخصصتون خدا خیییرتون بده

    1. خدا رو شکر. رضایت شما برای ما خیلی ارزش داره دوست عزیز. رسالت جابه جا بار کیفیت در ارائه خدمات است. تمامی کارگران در مجموعه ما متخصص و آموزش دیده هستند. همه همشهریان عزیز تهرانی می‎توانند با خیال آسوده، کارگر حمل بار و اسباب کشی را سفارش دهند.

  4. سلام برای هر نقطه از تهران کارگر ارسال میکنید؟ ما قصد جابه جایی از تهران به شهرستان را داریم کارگر در طول مسیر همراه
    ما می آید؟ یا خیر فقط در مبدا در حمل بار همراه ما است؟

    1. بله حتما در صورت در خواست شما کارگر همراه با شما از تهران به شهرستان اعزام می‎شود.

  5. 2 نیرو کارگر خبره و متخصص برای بسته بندی وسایل شرکتم میخوام. چقدر هزینش میشه؟

    1. نزخ ها ساعتی و بر اساس تعداد کارگر ارسالی حساب می‎شوند دوست عزیز. جهت اطلاع از قیمت دقیق لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شماره تماس 1777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *