شبانه روزی
ماشین اسباب کشی و ماشین حمل بار

ماشین اسباب کشی

در اختیار قرار دادن بهترین ماشین اسباب کشی بسته به نوع بار شما از خدمات حمل اثاث منزل در جابه جا بار است، باربری جابه جا بار از زمان تاسیس خود تاکنون به عنوان یک شرکت بسته بندی و حمل بار در تهران دارای پرسنل با تجربه و مجهز به تجهیزات انتقال بار به روز و ماشین اسباب کشی و حمل و نقل بار مشغول به کار است.

شماره تماس باربری : ۱۷۷۷

1777 44741966
ماشین های اسباب کشی از جمله، تریلی ها، کامیون ها، وانت بار ، کامیون های حمل و نقل با رمپ ها، جرثقیل، سیستم های بالابری با بهترین کیفیت، بسته به بار شما برای جابه جایی و خدمت رسانی مهیا است.

باربری جابه جا بار همچنین دارای ابزار مدرن و قوی مانند: جک های هیدرولیک، مخازن، بالابرها، جرثقیل ها و خدمات بسته بندی اثاثیه منزل است و همیشه در دسترس برای رزرو و حمل و نقل و لوازم سنگین و اثاث منزل و اداره ها می‌باشد.

هر پروژه حمل بار با توجه به نوع باری که قرار است جا به جا شود، احتیاج به استفاده از تجهیزات و ماشین باربری متناسب است. پس لازم است از ویژگی‌های ماشین‌های اسباب کشی اطلاع داشته باشید و متناسب با نوع بار خود از خدمات ماشین های باربری تهران بهره مند شوید.

ابعاد ماشین اسباب کشی

برای انتخاب درست ابعاد و اندازه های ماشین اسباب کشی و حمل بار با کامیون می‌توانید با شرکت‌های اجاره دهنده ماشین حمل بار مشورت نمایید.
این شرکت‌ها نوع بار شما را بررسی کرده و بر اساس آن ماشین انتقال و حمل بار را به شما اجاره می‌دهند.
برای برخی از بارها،  ماشین اسباب کشی و کامیون‌های ساده باربری لازم می‌باشند. اما برای برخی دیگر از بار ها و لوازم منزل، کامیون های سنگین و بزرگ با کارکنان ماهر و آموزش دیده برای کار با آنها احتیاج است.

طریقه بارگیری انواع ماشین اسباب کشی 

بارگزاری در ماشین‌های سنگین و بزرگی چون کامیون و خاور به روش‌های خاصی نیاز دارد که در حین چیدن اثاثیه و بارگزاری، حداکثر ایمنی برای بار و پرسنل حفظ بشود.

حمل بار و حمل و نقل با ماشین آلات سنگین مثل وانت بار، کامیون و خاور دارای خطراتی است که باید در نظر گرفته شود.

به همین دلیل کار با این ماشین ها باید بهینه شود و فرایندهای این پروسه بسیار دقیق و کنترل شده پیش برود. انتخاب شرکت باربری که به کلیه این اصول پایبند باشد، برای شما یک جا به جایی و اسباب کشی تضمین شده را به ارمغان می آورد.

انتخاب ماشین اسباب کشی

با تکمیل ارزیابی واقع بینانه از نیازهای خود، فرآیند انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی را آغاز کنید. اگر شما قصد ندارید بارهای زیادی را حمل کنید یا یک تریلی بسیار سنگین را بکشید، احتمالا نیازی به یک کامیون یا وانت بار سنگین نیست؛ یک کامیون سبک و ساده و یا حتی یک وانت جمع و جور یا متوسط، میتواند نیاز شما را بر طرف کند.

ماشین اثاث کشی
ماشین اثاث کشی

انواع ماشین های اسباب کشی

نوع بسته بندی لوازم نیز برای بارگیری در ماشین های حمل و نقل متفاوت است. این که شما چه ماشین اثاث کشی برایتان مناسب است به موارد زیر بستگی دارد:

  1. به نیاز مشتری
  2. نوع بار
  3. ماهیت حمل و نقل
  4. شکنندگی لوازم منزل و البته مقصد محموله بستگی دارد.
  5. هزینه ای که می خواهید متقبل شوید

هزینه های انواع ماشین اسباب کشی و انواع بسته بندی ها نیز متفاوت است. ما قصد داریم راهنمایی‌های لازم در جهت انتخاب ماشین اسباب کشی مناسب برای بار شما را انجام دهیم. تا هزینه های مصرفی شما تا حد ممکن تعدیل پیدا کند.

انواع ماشین اسباب کشی؛ کامیون اسباب کشی

هر کامیون قادر به بارگیری و ذخیره سازی مقدار مشخصی از وسایل می باشد که اندازه های آن معمولا بر حسب متر مکعب اندازه گیری می شود. این اندازه گیری تمام فضای باز از منطقه ذخیره سازی بار در کامیون را از کف تا سقف در نظر می گیرد.

ماشین اسباب کشی
ماشین اسباب کشی

این بلافاصله باعث کاهش تعداد متر مکعب های موجود در اکثر افراد می شود، مگر اینکه آنها بسته بندی کنندگان متخصص باشند. از این رو افراد معمولی به ندرت می‌توانند کامیون را به طور کامل از وسایل بسته بندی پر کنند.

بنابراین، انتخاب کامیون مناسب برای اسباب کشی کمی بیشتر از آنچه شما انتظار دارید، در یک اثاث کشی و باربری اسباب منزل  تاثیر گذار است.

انواع ماشین اسباب کشی؛ خاور اسباب کشی

این دسته از کامیون‌ها شامل مدل‌های کوچکتر از جمله Toyota Tacoma است. این کامیون ها بر روی یک قاب شاسی جداگانه ساخته شده اند و مجهز به موتورهای چهار سیلندر هستند. این کامیون ها به عنوان “خاور” یا “کامیون مکعبی” شناخته می شوند.

کامیون خاور، یکی از انواع ماشین اثاث کشی موفق شرکت مرسدس بنز است که توسط ایران خودرو دیزل در ایران مونتاژ می شود. حجم مخزن سوخت این کامیون باری بالغ بر۱۰۰ لیتر است که حداکثر سرعت آن را به ۷۹ کیلومتر برساعت است.

این کامیونت با عرض ۲ متر و طول ۴ مترقادر به حمل بار روی محور جلو به اندازه ی ۲۲۰۰ کیلوگرم و حمل بار روی محور عقب به اندازه ی ۴۸۰۰ کیلوگرم می باشد.
این کامیونت دارای ۵ دنده جلو و ۱ دنده عقب می باشد که باعث می‌شود وزن بار مجاز قابل تحمل برای کامیونت خاور۶۰۸ معادل ۶۰۰۰ کیلوگرم باشد.

 

یکی از فاکتورهای مثبت این ماشین اثاث کشی استاندارد آلایندگی یورو ۲ آن است. کامیون خاور همچنین دارای ترمز دستی مکانیکی بر روی چرخ های عقب و فرمان مکانیکی است.
کامیون خاور برای اسباب کشی لوازم به نسبت سنگین منزل استفاده می‌شود و کارگران حرفه‌ای کلیه وسایل بسته بندی شما را می‌توانند به بهترین نحو در خاور بچینند.

انواع ماشین اسباب کشی؛ وانت بار برای اثاث کشی

وانت بار یا نیسان باربری ماشین پر قدرتی است. خودرویی که با آن هیچگاه کار روی زمین نخواهد ماند. وانت بار در دو مدل پایه ای بنزین و گازسوز عرضه می شود و ماشین برای اسباب کشی مناسب برای حمل و نقل لوازم منزل به شمار می‌رود.

از موارد دیگر کاربرد این خودرو علاوه بر حمل بار در حمل مایعات، نظافت شهری، یدک کش، آتش نشانی، حمل زباله و … است. موتور استفاده شده در مدل انژکتوری  ۲٫۴ لیتری و در مدل دیزلی ۲٫۸ لیتر است و ظرفیت مجاز بار برای این خودرو ۲۱۰۰ کیلوگرم است.

انواع ماشین اسباب کشی؛ کامیون با اندازه بزرگ

کامیون های بزرگ، قدرتمند و بسیار توانا هستند. آنها همچنین به عنوان وسیله نقلیه حمل هر گونه بار و صادرات کالا مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به ماشین های سواری ایمنی بسیار بیشتری دارند. این کامیون ها بارهایی به وزن ۲۵۰۰ یا ۳۵۰۰ تن را حمل می‌کنند و برای حمل بارهای بسیار سنگین و برای کشیدن ماشین های سواری استفاده می‌شوند.

به همان نسبت که ظرفیت کامیون سنگین برای حمل بار بیشتر است هزینه هایی بیشتری نیز به نسبت خاور و نیسان را به خود اختصاص می‌دهند. پس اگر کالا شما در حد لوازم منزل یا اداره شما میباشد بهتر است برای جا به جایی لوازم از ماشین اثاث کشی مثل خاور و وانت بار استفاده کنید.

نکاتی درباره انتخاب مناسب نوع ماشین برای اثاث کشی

 

ماشین اسباب کشی
ماشین اثاث کشی

ماشین برای اسباب کشی و باربری نه تنها در اندازه، بلکه در میزان هزینه باربری، سوخت مصرفی، امنیت و حفظ سلامت بار و کالا با یک دیگر تفاوت دارند.
کامیون‌هایی با بهینه‌ترین میزان مصرف سوخت معمولا وزن کمتری دارند، کوچکتر هستند و موتورهای کم قدرت دارند. به همین ترتیب، یک کامیون سنگین، موتور قوی تر و میزان مصرف سوخت بالاتر و ظرفیت بارگیری بیشتری دارد.

در اینجا نکات کلیدی و مهم  برای انتخاب یک کامیون یا وانت بار مناسب اسباب کشی ذکر شده است.

  • ماشین اثاث کشی؛ نکته اول، انبار ماشین باربری

این بخش از ماشین اسباب کشی و ماشین‌های بارکشی آنها را از سایر خودرو ها متمایز می‌کند. قفسه انبار می تواند برای ذخیره و بسته بندی و انتقال لوازمی مانند:
لوازم خانگی بزرگ، مبلمان بزرگ، ابزار و تجهیزات آزمایشگاهی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب ماشین مناسب برای جا به جایی لوازم و اثاثیه خود به تمیز بودن این بخش از خودرو و سالم و جا دار بودن حتما دقت شود.

  • ماشین اثاث کشی؛ نکته دوم، تجهیزات انتقال بار

برای تجربه یک اسباب کشی مطمئن و ایمن، باید از تجهیزات انتقال‌بار سالم و با کیفیت استفاده کرد. تجهیزاتی مانند لوازم بسته بندی، چسب، طناب، کارتن، تجهیزات اختصاصی ماشین باربری، سیم بکسل و غیره، همراه با استفاده از خدمات یک شرکت باربری با سابقه برای شما یک اسباب کشی دل نشین را رقم می‌زنند.

  • ماشین اثاث کشی؛ نکته سوم، ویژگی های ایمنی و امنیتی ماشین باربری

همانطور که کامیون‌ها ویژگی‌های ظرفیتی و  اتوبار بیشتری را نسب به خودرو های سواری دارند، علاوه بر آن شامل یک سری از تجهیزات پیشرفته ایمنی نیز می‌باشند.
بسیاری از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته‌ای که در حال حاضر در خودروها سواری استفاده می‌شود، در کامیون های جدید نیز به کار میروند. مانند: ترمزهای سریع و پیشرفته، ترمز خودکار اضطراری و علامت هشدار و تذکر برخورد با اتومبیل جلویی.

تکنولوژی هشدار برخورد با جلو (FCW) یک هشدار تصویری، قابل شنیدن و یا لمسی را برای هشدار دادن به راننده از یک تصادف در آینده با یک ماشین یا یک جسم به طور مستقیم در مسیر آن فراهم می‌کند.
اگر خودروی مجهز به ترمز خودکار اضطراری (AEB) یک برخورد بالقوه را حس می کند و راننده نیازی پیدا نمی‌کند که از خود واکنشی نشان بدهد، زیرا اتومبیل به طور خودکار ترمز می‌شود.

مؤسسه بیمه اطلاعات ایمنی بزرگراه نشان می دهد که تصادفات ماشین های باربری و ماشین های سنگین با استفاده از این تجهیزات حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است. دیگر پیشرفت های ایمنی مدرن شامل سیستم های کیسه هوای یا air bag است که در صورت بروز تصادف و برخورد محکم سرنشینان به آن فعال می‌شوند.

بهترین ماشین اسباب کشی و ماشین حمل بار چیست ؟

بهترین ماشین اسباب کشی و ماشین حمل بار خاور و کامیون میباشد – رزرو ماشین حمل بار با شماره ۰۲۱۸۸۳۷۲۰۰۲

ماشین اسباب کشی خاور برای اسباب کشی بهتر است یا نیسان ؟

انتخاب ماشین حمل بار و نوع آن بستگی به میزان بار شما برای جابه جایی دارد – برای بعضی لوازم ماشین حمل بار نیسان مناسب میباشد و برای بعضی دیگر ماشین حمل بار خاور – تلفن رزرو ماشین حمل بار در تهران : ۱۷۷۷

جهت دیدن گالری ماشین های اسباب کشی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

عکس اسباب کشی

برای کرایه ماشین اسباب کشی و رزرو خدمات بسته بندی اتوبار جابه جا بار در تهران با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید.

88372002 1777

3 پاسخ

  1. ببخشید میخواستم بپرسم شما کدوم ماشین برای اسبابکشی را پیشنهاد میکنید ؟
    اثاث کشی لوازم منزل

    1. سلام دوست من
      بر حسب مقدار باری که دارید باید ماشین اسباب کشی رو انتخاب کنید
      اگر لوازم منزلتان در حد یک تازه عروس و داماد هست ، خاور برای حمل بار شما کفایت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *