شبانه روزی
شماره باربری

خدمات باربری سردار جنگل

فهرست مطالب

یکی از مناطقی که همشهریان عزیز تهرانی برای اجاره یا خرید خانه انتخاب می‌کنند سردار جنگل و محدوده آن می‌باشد. باربری سردار جنگل جابه جا بار ارائه دهنده خدمات اسباب کشی، حمل بار و بسته بندی اثاثیه منزل به صورت کاملا تخصصی می‌باشد. چنانچه ساکن منطقه سردارجنگل تهران هستید و یا قصد اسباب کشی به این منطقه را دارید، می‌توانید همین حالا با مشاورین ما در باربری سردار جنگل جابه جا بار تماس بگیرید.

شماره تماس باربری سردار جنگل

1777

باربری سردارجنگل

سردار جنگل یکی از محله های منطقه 5 شهرداری تهران است، که به علت نزدیکی به منطقه پونک و اشرفی اصفهانی یکی از بهترین مناطق برای سکونت محسوب می‌شود، باربری تهران جابه جا بار خدمات باربری در اشرفی اصفهانی و باربری در پونک را نیز به صورت کاملا حرفه ای انجام می‌دهد. منطقه سردار جنگل یکی از مناطق محبوب جهت اسباب کشی‌ست که همه ساله افراد زیادی برای رفتن به آنجا از خدمات باربری غرب تهران  بهره می‌برند.

اتوبار سردار جنگل

سردار جنگل یکی از مناطق غربی تهران بوده که در مجاورت اتوبان نیایش می‌باشد و به دو قسمت سردار جنگل شمالی وسردار جنگل جنوبی که قسمت شمال آن بالای بزرگراه نیایش وقسمت جنوبی آن پایین بزرگراه نیایش است، تقسیم می‌شود.

حمل بار در منطقه سردارجنگل - باربری سردار جنگل

باتوجه به اینکه این منطقه به بزرگراه های مهم تهران دسترسی آسانی دارد، همه روزه حمل بار های زیادی در این مسیر نیز انجام می‌شود، خوشبختانه باربری جابه جا بار مجهز به انواع ماشین های باربری و وانت بار به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات حمل بار را به انجام می‌رساند.

حمل اثاثیه منزل در محدوده سردار جنگل

خدمات حمل بار شامل حمل اثاث منزل و حمل لوازم اداری و تجاری می‌شود و این خدمات به صورت کاملا ایمن انجام می‌پذیرید. به عبارتی مهم ترین اصل در حمل بار و اثاث منزل حفظ ایمنی و استفاده از خدمات بیمه بار می‌باشد، بنابراین همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید و از باربری مورد نظرتان درباره ایمن بودن پروسه حمل بار و بیمه کردن کالا سوال بپرسید.

محدوده باربری ستارخان

خیابان ستارخان یکی از مهترین خیابان‌های محله پونک تهران است. خیابان سردار جنگل در محله پونک و منطقه 5 تهران قرار دارد.

خیابان ستارخان به سه قسمت زیر تقسیم می‌شود:

  • سردارجنگل بالا (بالاتر از بزرگراه آبشناسان)
  • سردارجنگل سفلی (مابین بزرگراه همت تا میدان پونک)
  • سردارجنگل مرکزی (مابین میدان پونک تا بزرگراه آبشناسان) 

حمل بار با کامیون در باربری سردار جنگل

قبل از شروع بسته بندی، لوازم و اثاثیه را جمع کنید. برای راحتی کار خود در بسته بندی آسان و همچنین چیدن وسیله‌ها در مکان جدید بهتر است که لوازم هر بخش از منزل را به صورت مجزا جمع و بسته‌بندی کنید. برای مثال وسایل آشپزخانه را در همان محل و وسایل پذیرایی و اتاق خواب‌ها را نیز در مکان خودشان جمع کنید.

به‌ترتیب لوازم اتاق‌ها را جمع‌آوری کنید و این کار را با آشپزخانه شروع کنید. استفاده از ظروف نگهدارنده مواد غذایی برای تمام موادی که ممکن است در حین جابه‌جایی خراب شوند، نیز توصیه می‌شود.

بسته بندی اثاثیه منزل در سردار جنگل

بسته‌های سنگین مانند کتاب ها، اسباب‌بازی‌ها و غیره را در جعبه های کوچک بسته کنید. اشیا سنگین‌تر را در قسمت پایین کارتن قرار دهید و نقاط خالی را با پارچه های سبک تر پر کنید. از قبیل جوراب، شال و چیزهای کوچک دیگر را در سوراخ و شکاف جعبه‌ ها جا سازی کنید. فقط مطمئن شوید که جفت جوراب را کنار هم نگاه دارید! همچنین میتوانید از روزنامه و کاغذ باطله هم برای پر کردن فضای خالی و افزایش امنیت وسایل استفاده کنید.

اسباب کشی حرفه ای با اتوبار سردار جنگل 

بسته‌های حاوی شکستنی به‌مراقبت و توجه بیشتر هنگام بسته بندی در کارتن اسباب کشی و جا به جایی احتیاج دارند. در صورت لزوم، از لایه های بیشتری از پارچه و روزنامه پیچ و تاب داده شده استفاده کنید تا چنین مواردی را خوب پوشانیده شوند.بین لوازم آرایشی شکننده نیز پنبه قرار دهید.

تا آنجا که امکان دارد مواردی را که خودشان به جعبه ای تعلق دارند را در جعبه خود حفظ کنید به عنوان مثال، هنگام بسته بندی وسایل نقره ای / وسایل آشپزخانه مثل حبوبات، آنها  را از ظرف مخصوص خود خارج نکنید.

کارتن اسباب کشی در باربری سردارجنگل 

قبل از فرا رسیدن روز موعود برای جابه‌جایی و نقل مکان به‌منزل جدید با باربری سردار جنگل، بهتر است به‌انجام کارهای ساده‌تری، مثل جمع آوری جعبه و کارتن‌ها و تهیه لوازم بسته بندی بپردازید. این کار را حداقل از یک ماه قبل (و ترجیحا بیشتر) از تاریخ اسباب کشی شروع کنید. سوپرمارکت ها و بیمارستان ها دارای جعبه هایی با اندازه مطلوب هستند، بنابراین سر زدن به این مکان ها می تواند مفید باشد .

در صورتی موجود نبودن کارتن می‌توانید از متخصصین باربری سردار جنگل جابه جا بار بخواهید تعدادی از کارتن های بار خود را برای شما دخیره نگه دارند، شروع بسته بندی آسان زود هنگام برای به حداقل رساندن عجله و شتاب قبل از اسباب کشی است.

اثاث کشی در سردار جنگل 

بسته بندی اثاثیه منزل نیز یکی دیگر از خدمات ویژه ای است که در باربری سردار جنگل زیر نظر بهترین متخصصین بسته بندی و کارگر اسباب کشی انجام میشود، نیروی بسته بندی و متخصص ما به صورت کاملا حرفه ای آموزش دیده و خدمات بسته بندی اثاثیه را در سریع ترین زمان ممکن و با نهایت دقیق انجام میدهند.

بسته بندی اثاثیه منزل با اتوبار سردار جنگل 

جابه جایی درون شهری با باربری سردار جنگل 

اتوبار سردار جنگل جابه جا بار خدمات باربری درون شهری را برای کلیه اجسام سنگین و استاندارد و غیر استاندارد که معمولا جابه جایی و حمل آنها راحت نیست، با نیروی های متخصص و ماهر خود انجام میدهد.

حمل و جابه جایی لوازم خود از جمله حمل گاو صندوق، پیانو، میزبیلیارد، یخچال ساید بای ساید، شیشه میزنهارخوری، بخاری های صنعتی و همچنین بسته بندی مبلمان و حملشان را تنها با شماره گیری 1777 در تهران به ما در اتوبار و باربری سردار جنگل بسپارید.

خدمات باربری سردار جنگل

باربری سردار جنگل دارای خدمات متنوع به قرار زیر است:

  • مشاوره رایگان و 24 ساغته
  • بسته بندی اثاثیه منزل – بسته بندی اثاثیه اداری
  • حمل اثاث منزل
  • حمل اثاث سنگین توسط نیروهای حرفه ای
  • تخلیه بار و چیدمان
  • استفاده از ماشین های مجهز و مسقف همچون وانت بار، نیسان بار ، خاور و انواع کامیونت
  • استفاده از رانندگان مجرب و کار کشته – استفاده از کارگران آموزش دیده و توانمند 

کارگر اسباب کشی سردار جنگل

کارگر اسباب کشی جابه جا بار در شعبه سردار جنگل، همگی آموزش دیده و مجرب در امر بسته بندی وسایل منزل و نیز حمل اثاث منزل می باشند. کارگرانی که برای باربری جابه جا بار گزینش می‌شوند، دارای نیروی جسمی و توانان بالا هستند و همگی از لحاظ سالم بودن مورد تایید می‌باشند. برخی از کارگران برای حمل اثاث سنگین همچون یخچال ساید بای ساید به درستی آموزش دیده اند و توان حمل اثاث سنگین را بدون ضرب خوردگی را دارند. جهت سفارش کارگر اسباب کشی کافی‌ست شماره تماس 1777 را گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

 سفارش خدمات باربری سردار جنگل

باربری جابه جا بار در منطقه اشرفی اصفهانی و در نزدیکی سردار جنگل واقع شده و بهترین باربری تهران نیز محسوب می‌شود که به صورت تخصصی خدمات اسباب کشی و باربری را در غرب و شمال تهران انجام می‌دهد، برای رزرو خدمات باربری سردار جنگل می‌توانید همین حالا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید، همچنین در صورت نیاز می‌توانید از خدمات مشاوره باربری رایگان باربری سردار جنگل جابه جا بار استفا‌ده کرده و یک اسباب کشی کاملا ایمن و حرفه ای را برای خود رقم بزنید.

شماره تماس باربری سردارجنگل

88372002

1777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *