شبانه روزی
شماره باربری

خدمات باربری در میدان آزادی

باربری آزادی – جابه جا بار، ارائه دهنده خدمات بسته بندی و اسباب کشی در محدوده میدان آزادی تهران میباشد. اگر ساکن تهران هستید ، میدانید که تعداد زیادی از مردم در مناطق غرب تهران و در حوالی میدان آزادی زندگی میکنند. بنابراین خوب هست که با باربری هایی که در منطقه نزدیک محل زندگی شما هستند، آشنا بشوید.

 با دانستن اینکه کدام خیابان ها و مسیر ها به میدان آزادی ختم میشود، میتوانید روند جابه جایی و اسباب کشی خود را تسریع دهید.

شماره تماس باربری آزادی 

باربری در آزادی – اتوبار آزادی

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در اسباب کشی این هست که افراد بدون داشتن برنامه و آگاهی اقدام به جابه جایی و اسباب کشی میکنند و اینگونه حرکات میتواند شما را با هزینه های جانبی زیادی مواجه کند.

باربری آزادی

پس بهترین کار برای شما این هست که ابتدا برای اسباب کشی و مسیر های خود برنامه بریزید، دوم اینکه خیابان های اطراف محل زندگی اکنون و محلی که میخواهید به آنجا نقل مکان کنید را تا حدودی بشناسید تا بتوانید بهترین شرکت ها باربری که به شما نزدیک هستند و به مسیر ها وارد میباشند را پیدا کنید. بنابراین، نیازی به گفتن نیست، که اگر میخواهید به آن سمت از شهر نقل مکان کنید واجب هست که سری به گوگل بزنید.

map

هدف باربری و اتوبار جابه جا بار، از نوشتن این مقاله این هست که شما با اتوبار در میدان آزادی تهران و باربری هایی که در خیابان های منتهی به این خیابان هستند آشنا بشوید و اگر قصد نقل مکان به این مناطق را دارید و یا بالعکس در منطقه غرب تهران زندگی میکنید و حالا میخواهید به شمال تهران جابه جا بشوید. با باربری و شرکت بسته بندی در این مناطق (شمال و غرب تهران)  آشنا بشوید.

 
  • اتوبارهای میدان آزادی

  • اتوبار بزرگراه شهید ستاری

  • شرکت حمل بار در  صادقیه

  • اتوبار و باربری در  خیابان ستارخان

  • جابه جا بار و باربری در اشرفی اصفهانی 

  • باربری در بزرگراه شهید لشگری

  • اتوبار در بزرگراه شهرک شهید فکوری

  • باربری در بزرگراه شهید فهمیده

  • اتوبار در شهرک اکباتان

  • باربری و اتوبار در محدوده بزرگراه یادگار امام

  • باربری و اتوبار در بزرگراه آیت الله سعیدی

  • باربری در بزرگراه شیخ فضل الله نوری

 

 tehran-map

به طور کلی اگر با منطقه ۳ تهران ، منطقه ۲ تهران ، منطقه ۵ تهران و منطقه ۲۲ تهران سروکار دارید و به دنبال باربری میگیردید. جابه جا بار برای شما بهترین انتخاب است برای رزرو وقت و اطلاعات بیشتر با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید. ما در جابه جا بار ارائه دهنده انواع خدمات بسته بندی و حمل بار با باربری در تهران بزرگ میباشیم.

آشنایی با باربری در میدان آزادی

بهتر است با محدود میدان آزادی و قدمت این مکان بیشتر آشنا بشوید. نقشه و آدرس میدان آزادی در گوگل مپ ثبت شده است و به شما میتوانید آنرا مشاهده کنید. میدان آزادی در بخش غربی تهران بزرگ قرار گرفته است و مسافرانی که از فرودگاه مهرآباد و از بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) به تهران وارد می شوند. به عنوان نخستین نماد شهری، با این میدان و بنای ویژه آن روبرو می شوند.

بسته بندی اثاثیه در باربری آزادی

بسته بندی اثاثیه یکی از خدمات اصلی اتوبار جابه جا بار میباشد . نیروی متخصص بسته بندی اثاث باربری ازادی با داشتن تجربه و مهارت کافی ، در 24 ساعت شبانه روز خدمات خود را با بیشترین میزان کیفیت انجام میدهند. اگر وقت کافی برای بسته بندی اثاثیه منزل اصولی لوازم خود ندارید ، میتوانید از خدمات ما با شماره گیری 1777 تماس بگیرید.

نکته : میدان آزادی با مساحت ۵۰۰۰۰ مترمربع پس از میدان نقش جهان با مساحت ۸۹۶۰۰ مترمربع، بزرگ ترین میدان ایران است و برج آزادی، یکی از شناخته شده ترین نمادهای تهران، با بلندای چهل و هشت متر در میان آن جای گرفته است. برج آزادی، در زمان محمد رضا شاه پهلوی به عنوان نماد پایتخت ساخته شد.

بهترین باربری در محدوده آزادی تهران کدام است؟

باربری و اتوبار آزادی – جابه جا بار یکی از بهترین شرکت های باربری و حمل بار تهران در محدوده ازادی میباشد – تلفن باربری 1777

بسته بندی اثاثیه در شرکت باربری آزادی جابه جا بار صورت میگیرد؟

بله، بسته بندی توسط نیروی متخصص بسته بندی باربری و اتوبار میدان آزادی جابه جا بار، با قیمت مناسب صورت میگیرد.

تلفن تماس باربری آزادی چند است؟

تلفن تماس باربری در محدوده ازادی تهران 02188372002 و 1777 میباشد.

وانت بار میدان آزادی

یکی از خدماتی که در اکثر باربری های تهران ارائه میشود، اجاره دادن ماشین اسباب کشی، اعم از خاور، کامیونت و وانت بار است؛ باربری آزادی جابه جا بار نیز این خدمات را ارائه داده با این تفاوت که تمام ماشین های اتوبار ما مسقف و ویژه هستند و برای حمل اثاثیه بسته بندی شده آماده شده اند.

وانت بار آزادی

از این رو برای کرایه وانت بار و یا سفارش حمل بار و بسته بندی اثاثیه میتوانید در هر نقطه از تهران که هستید با شماره 4رقمی و بدون پیش شماره 1777 تماس بگیرید.

جهت رزرو خدمات حمل بار و خرید لوازم بسته بندی اثاثیه و کرایه وانت و خاور در محدوده آزادی با ما در تماس باشید.

4 پاسخ

  1. سلام میشه دقیق بگید کدوم مناطق حوالی آزادی تهران رو باربری شما پوشش میده ؟

  2. برای اسباب کشی و حمل بار در میدان آزادی، حتما باید مسیر طولانی باشه ؟ یا مثلا از آزادی به صادقیه هم بار میبرید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *