شبانه روزی
استعلام قیمت باربری

استعلام قیمت و هزینه باربری در تهران

فهرست مطالب

نحوه استعلام قیمت باربری چگونه انجام می شود ؟

یکی از موارد مهم برای مردم جهت اسباب کشی و حمل اثاث منزل، نرخ حمل بار و هزینه های مربوط به اثاث کشی می‌باشد. در این جا قصد داریم تمامی موارد مربوط به نحوه استعلام قیمت باربری را برایتان بازگو نماییم. در این مقاله با هزینه های مختلف از جمله، قیمت کارگر اسباب کشی، هزینه حمل بار از تهران به شهرستان، قیمت حمل اثاثیه منزل و نحوه محاسبه هزینه باربری آشنا می‌شوید.

شماره تماس باربری جهت استعلام قیمت 

آگاهی از نرخ حمل بار، قیمت کارگر برای اسباب کشی، باعث می‌شود که هنگامی که برای استعلام قیمت ها به سراغ اتوبارهای مختلف تهران می روید، با قیمت های مختلف آشنا باشید و اگر کسی قیمت بالاتر از نرخ اتحادیه را بیان کرد، متوجه شوید و سرتان کلاه نرود.

شماره باربری جهت استعلام قیمت

1777

در زیر ابتدا سوالات متداول را پاسخ گو هستیم:

قیمت کارگر برای اسباب کشی چند است؟

نرخ کارگر باربری داخل تهران به ازای هر سه ساعت ۵۰۰۰۰ و به ازای هر ساعت اضافه ۱۵۰۰۰ اضافه می‌گردد. جهت اگهی دقیق لطفا باشماره 1777 بدون نیاز به پیش شماره تماس بگیرید.

قیمت کارگر برای بسته بندی اثاثیه منزل چگونه محاسبه می‌شود؟

نرخ هزینه کارگر بسته بندی در تهران –  کارگر آقا و کارگر خانم – در باربری و اتوبار جابه جا بار به ازای  هر سه ساعت ۵۵۰۰۰ تومان و به ازاری هر ساعت اضافه ۱۵۰۰۰ می‌باشد. جهت آگهی دقیق با شماره 1777 تماس بگیرید.

استعلام قیمت باربری – هزینه باربری – استعلام قیمت حمل بار

همواره یکی از اصلی ترین مواردی که ذهن افراد را به هنگام اسباب کشی درگیر خود می سازد هزینه های اسباب کشی می باشد. اما متاسفانه از سوی شرکت های خدمات اسباب کشی فاکتور مشخصی برای تعیین قیمت اسباب کشی لحاظ نشده است. این موضوع نارضایتی مشتریان را برانگیخته چرا که تمامی افراد مایل بوده در همان ابتدا از هزینه این کار مطلع گشته تا مبلغ مورد نیاز را کنار بگذارند.

cost moving
هزینه و نرخ قیمت باربری در تهران

خوشبختانه باربری جابه جا بار جزوه آن دسته از باربری هایی است که از همان ابتدا تمام هزینه های خدمات خود برای مشتریان شفاف سازی و اعلام میکند.

محاسبه هزینه باربری

واقعیت آن است که قیمت گذاری در این زمینه با در نظر گرفتن عواملی مختلفی صورت می‌گیرد. برای محاسبه قیمت باربری، نکات مهمی مورد توجه است که بر نرخ حمل اثاثیه منزل تاثیر مستقیمی دارد. در زیر این موارد مطرح می‌شود تا در صورت این‌که بخواهید، به اتوباری جهت استعلام قیمت تماس بگیرید با این موارد آشنا باشید.

نحوه محاسبه هزینه باربری – محاسبه هزینه اسباب کشی

اگر به دنبال نحوه محاسبه هزینه باربری ، و استعلام قیمت حمل و نقل به صورت دقیق و با جزییات کامل هستید، لطفا به نکاتی که در ادامه برایتان آورده ایم به خوبی دقت و توجه کنید.

 


  1. حجم و میزان بار

در این بین حجم و میزان بار مورد نظر نیز نقشی اساسی در قیمت باربری خواهد داشت.  طبیعی است که میزان اثاثیه در هر خانه متفاوت از خانه دیگری بوده و نمی توان تمام خانه ها را به یک شکل اسباب کشی نمود. مثلا وجود لوازم قیمتی در یک خانه قطعا نیاز به یک بسته بندی بسیار دقیق و مقاوم خواهد داشت. یا ممکن است بعضی  از مشتریان عزیز از وسایل سنگین همچون یخچال ساید بای ساید استفاده نمایند، و برخی از یخچال های ساده و معمولی.


  1. هزینه حمل وسایل سنگین

برخی وسایل سنگین و دارای ابعاد بزرگ هزینه حمل متفاوتی دارند برای مثال هزینه حمل لوازمی از جمله:

  • یخچال ساید بای ساید
  • پیانو
  • گاوصندوق
  • شیشه میز نهارخوری سنگین
  • یخچال فریزر بالای 18 فوت
  • کمدهای سنگین و شیشه ای

  1. تاثیر زمان بر هزینه های باربری

مسئله بعدی در تعیین محاسبه هزینه باربری مسئله زمان است، برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان 2 است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر شود.


  1. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل

هزینه کارتن های بسته بندی بین 7 الی 20 هزار تومان است و بستگی به سایز و ابعاد آن دارد. ضمنا نرخ هزینه کارگر بسته بندی در تهران –  کارگر آقا و کارگر خانم  – در باربری و اتوبار جابه جا بار به ازای  هر سه ساعت ۵۵۰۰۰ تومان و به ازاری هر ساعت اضافه ۱۵۰۰۰ می‌باشد. بدیهی است هزینه بسته بندی لوازم منزل با توجه به مقدار لوازم و اثاثیه افزایش پیدا میکند.


  1. نرخ کارگر باربری – هزینه کارگر باربری

کارگر حمل بار و اسباب کشی، کاری متفاوت با کارگر بسته بندی انجام می‌دهد. درواقع کاری که کارگر حمل بار انجام می‌دهد با کاری که کارگر بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل انجام می‌دهد، متفاوت است. و بر روی محاسبه هزینه حمل بار تاثیر گذار هستند.

کارگر بسته بندی

هزینه ها و نرخ قیمت کارگر اسباب کشی و حمل بار نیز متفاوت از کارگر بسته بندی محاسبه می‌شود. به عنوان یاد آوری و شفاف تر شدن موضوع تفاوت کار، بسته بندی و اسباب کشی را خلاصه وار توضیح می‌دهیم :

کارگر ماهر بسته بندی: وظیفه دارد وسایل منزل ، اثاثیه و لوازم اداری و شرکت ها را با رعایت کلیه اصول ایمنی و حرفه ای بسته بندی ، به اصطلاح پک کند یا بسته بندی کند.

کارگر حمل بار و اسباب کشی: وظیفه و مسئولیت کارگر حمل بار در روند اسباب کشی این هست که لوازم بسته بندی شده و اثاثیه شما را به ماشین باربری ، کامیون یا وانت بار حمل کنند و بعد از رسیدن به مقصد لوازم و اثاثیه شما را به منزل جدید ببرند.

نرخ قیمت و هزینه، استفاده از کارگر اسباب کشی و حمل بار در تهران در باربری و اتوبار جابه جا بار به این صورت می‌باشد : نرخ کارگر باربری داخل تهران به ازای هر سه ساعت ۵۰۰۰۰ و به ازای هر ساعت اضافه ۱۵۰۰۰ اضافه می‌گردد.

6.   نرخ و قیمت باربری براساس تعداد کارگران

در واقع نرخ و قیمت باربری براساس استانداردهای خاصی تعیین شده که مربوط به انجام باربری می باشد. هر گونه کمک در حمل بار در باربری با هزینه هایی جداگانه همراه است. قیمت کارگر اسباب کشی، برای هر بار جابه جایی بار بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه برای جابه جایی یک سرویس حمل و نقلی در ساعتی مشخص می باشد. در صورت اضافه شدن به این مدت به ازای هر ساعت ۱۵ هزار تومان به هزینه افراد اضافه می شود. در  صورت همراهی راننده با کارگران و کمک کردن در جابه جایی وسایل، راننده نیز باید حق الزحمه یک کارگر را دریافت کند. با توجه به ارائه توضیحات کامل در مورد جزییات حمل و جابه جایی بارها، توصیه می شود برای بدست آوردن اطلاعاتی دقیق تر و به روز تر با ما تماس بگیرید.

 

 عوامل موثر در استعلام قیمت باربری – محاسبه هزینه حمل بار

در زیر موارد مهم و موثر در نرخ حمل بار،  جهت محاسبه قیمت باربری را برایتان بازگو کرده ایم.

قیمت باربری


  1. نوع ماشین حمل بار

بسته به نوع لوازم خانه و تعداد آن ها نوع ماشین مورد نیاز باری حمل بار و به دنبال آن قیمتش نیز فرق خواهد داشت. چنانچه اثاثیه منزل شما در اندازه ای بوده که همه ی آن ها به یک باره در یک ماشین باربری معمولی جای گیرند، طبیعی است که هزینه پرداختی و استعلام قیمت باربری برای شما، خیلی کم تر از زمانی شده که برای اسباب کشی به چند ماشین احتیاج بوده و یا این که نیاز است اسباب کشی طی چند مرحله انجام گیرد. با بالا رفتن میزان بار و اثاثیه تعداد ماشین های مورد نیاز نیز بیشتر خواهد شد و هزینه های اسباب کشی نیز بیشتر می‌شوند.


  1. محل بارگیری و هزینه اسباب کشی

محل بارگیری نیز یکی از موارد مهم در تعیین هزینه ها در استعلام قیمت باربری است. ممکن است خانه شما در کوچه پس کوچه های بسیار تنگ بوده و عبور و مرور برای ماشین حمل اثاثیه دشوار باشد و یا اصلا وارد شدن ماشین حمل بار به کوچه شما امکان پذیر نباشد که در این شرایط ماشین های باربری باید با فاصله بیشتری از منزل توقف کرده و از این رو انرژی و وقت بیشتر از نیروی خدماتی جهت بار زدن اثاثیه ها گرفته خواهد شد.

cost moving
هزینه باربری

  1. زمان اسباب کشی

در ساعاتی از روز حجم ترافیک در کلان شهر تهران بسیار بالا بوده و این مسئله رفت و آمد را سخت و طولانی وهزینه های اسباب کشی و استعلام قیمت باربری را بالاتر خواهد برد. لذا بهتر بوده برای کاهش هزینه ها ساعاتی از روز را انتخاب نمایید که  شهر و خیابان ها به نسبت خلوت تر باشد. پیشنهاد باربری جابه جا بار به شما اسباب کشی در ساعات اولیه روز و صبح می‌باشد.


  1. طبقات خانه

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه های اسباب کشی و افزایش یا کاهش استعلام قیمت باربری و محاسبه هزینه حمل بار، تعداد طبقات منزل می باشد. بی شک چنانچه شما قصد نقل مکان از طبقه اول یک ساختمان به طبقه اول ساختمانی دیگر دارید در مقایسه با زمانی که خانه فعلی شما در طبقه ششم یک ساختمان بوده و منزل جدید شما نیز در طبقه ششم هست هزینه های اسباب کشی تفاوت فاحشی با هم خواهند داشت.

تعداد پله ها و نوع راه پله ها نیز در هزینه ها موثر واقع خواهند شد. چنانچه خانه شما در طبقات بالا بوده می توانید خود از قبل وسایل سبک را بسته بندی نموده و به منزل جدید ببرید تا از این طریق به کاهش هزینه ها کمک نمایید. اما بهتر بوده وسایلی چون ساید بای ساید، مبلمان و دیگر وسایل را به دست نیروی خدماتی متخصص باربری جابه جا بار بسپارید.

محاسبه آنلاین هزینه باربری

لطفا با در نظر گرفتن مواردی که در این مقاله ذکر شد جهت آگاهی و استعلام قیمت باربری در تهران با اتوبار جابه جا بار تماس بگیرید . یا فرم رزرو آنلاین را تکمیل کنید تا مشاورین ما جواب سوالات شما را از طریق تماس و یا ایمیل بدهند.

1777

نرخ حمل بار- نرخ حمل اثاثیه منزل – هزینه حمل اثاثیه منزل 

نرخ حمل بار و قیمت حمل اثاثیه منزل، مجموع و جمع شده هزینه کرایه خاور، کرایه کامیون و یا کرایه وانت بار، به علاوه دستمزد کارگر اسباب کشی و در صورت تمایل شما به استفاده از خدمات بسته بندی، استفاده از کارگر بسته بندی می‌باشد. پس هزینه و دستمزد کارگر بسته بندی هم به مجموع قیمت و نرخ هزینه های خدمات باربری اضافه می‌‍شود.

هزینه حمل بار داخل تهران

هزینه و نرخ قیمت حمل بار داخل تهران با سایر شهر ها متفاوت می‌باشد، همانطور که هزینه کلیه خدمات هر شهری با شهر دیگر فرق دارد، قیمت و هزینه باربری نیز همین طور می‌باشد. یکی از مهمترین فاکتور ها در تعیین نرخ قیمت باربری و کرایه وانت و کامیون در تهران، مسیر است.

استعلام قیمت باربری

این‌که شما در غرب یا شمال تهران زندگی می‌کنید و یا قصد اسباب کشی به غرب و شمال تهران را دارید، برای شما نسبت به جابه جایی و اسباب کشی در جنوب و شرق تهران، هزینه متفاوتی در حمل بار و خرید لوازم بسته بندی دارد.

در غرب و شمال تهران معمولا شلوغی و ترافیک بیشتری وجود دارد و با توجه به کوهستانی بودن این مناطق باربری و اسباب کشی سخت تر میشود.

قیمت و تعرفه های حمل بار در تهران

شرکت های باربری مختلفی در شهر تهران و سایر شهرها فعالیت می کنند، جالب است بدانید باربری تهران به شهرستان جابه جا بار خدمات خود را در تمام شهر های ایران انجام میدهد، نرخ و قیمت حمل بار با توجه به شرایط هر شهر و مسافت طی شده براساس اعلامیه های اتحادیه معرفی شده است. نرخ حمل بار با توجه به میزان لوازم و اثاثیه و همچنین تعداد کارگران مشغول به کار متفاوت می باشد.

کرایه وانت بار

بسیاری از افراد برای انتقال بارها و اثاثیه خود به شرکت های باربری موجود در سطح شهر مراجعه می کنند. نرخ و قیمت باربری با توجه به اتحادیه مورد نظر برای شرکت های باربری تهران تعیین می شود. نرخ و قیمت باربری براساس عوامل و پارامترهای مختلفی تعیین می شود.

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان

از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین این قیمت می توان به مسافت مبدأ و مقصد بار، تعداد کارگران مشغول به کار، وسیله نقلیه اجاره شده و تعداد طبقات نیاز به جابه جایی اثاثیه در داخل ساختمان اشاره کرد. در برخی موارد نرخ و قیمت باربری در تهران و سایر شهرستان ها متفاوت می باشد.

لیست قیمت حمل بار در تهران و شهرستان ها

نرخ حمل بار – کرایه حمل بار

برخی از وسایل منزل مثل: لوازمی مانند یخچال ، ساید بای ساید و یا یخچال و فریزری که بالای ۲۰ فوت باشد، تردمیل، گاوصندوق ، پیانو و شیشه میز نهار خوری ۸ نفر به بالا و همچنین لوازم اداری و لوازم شرکت های تجاری، برای اسباب کشی نیاز به خدمات ویژه داری دارند.

زیرا این اثاث سنگین و بزرگ هستند و منطقی می‌باشد که جابه جایی آنها به نیرو و هزینه ی بیشتری احتیاج داشته باشد. از این رو نرخ حمل بارو هزینه حمل وسایل سنگین و لوازم اداری در باربری و اتوبار جابه جا بار ، به ازای هر طبقه هزینه جابجایی جداگانه ای دارند.

 

هزینه بسته بندی لوازم سنگین منزل و پیانو – حمل پیانو

بسیاری از هنرمندان و علاقه مندان به موسقی و نوازندگی از پیانوی شخصی استفاده می کنند. البته پیانو جزء ثابت لوازم منزل نیست ولی در صورتی که پیانو در منزل دارید می بایست از کارگر اسباب کشی تخصصی کمک بگیرید. یک سرویس تخصصی برای جابجایی و حمل پیـانو در لیست هزینه بسته بندی اثاثیه منزل پیش بینی شده تا بدون خط و خش، پیانو به مکان جدید منتقل شود.

هزینه بسته بندی

خدمات باربری و اتوبار جابه جا بار ، پیانو و همه اثاثیه حجیم را بسته بندی و آماده حمل می کنند. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل حجیم به صورت جداگانه بر روی فاکتور خدمات اسباب کشی لحاظ می شود. هزینه حمل پیانو بستگی به تعداد طبقات داشته و ضریبی از تعداد طبقات می باشد.

حمل پیانو کار سنگینی است که با همکاری چند کارگر ماهر انجام می شود. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل حجیم و پیانو شامل بسته بندی کلی برای محافظت از بدنه، درب، صفحه اصلی و سطوح آن به همراه پتوکشی، تسمه بندی و نوارکشی می باشد.

اندازه پیانو، باریک بودن و شکل راه پله ها دو عامل محدود کننده در جا به جایی پیانو هستند که می بایست از قبل بررسی شوند. با رویت محل و در نظر گرفتن چرخش راه پله ها، هزینه بسته بندی اثاثیه منزل به همراه حمل پیانو را محاسبه میشود.

هزینه بسته بندی مبلمان

شرکت بسته بندی و اسباب کشی برای حمل مبلمان از تکنیک های ویژه ای استفاده می کند. کامیون های مسقف و پتودار برای جا به جایی بار و مبلمان بهترین وسیله نقلیه هستند. مبلمان رنگ روشن، مبلمان چوبی یا استیل همگی توسط سلفون پیچی شده و به صورت کامل بسته بندی می شوند.

سلفون کشی مانع آلودگی و کثیفی مبلمان شده و جلوی خط و خش به اثاثیه را می گیرد. هرگز برای کاهش هزینه بسته بندی اثاثیه منزل از سلفون پیچی مبلمان صرف نظر نکنید. کارگر ماهر با استفاده از یک بسته سلفون و نوار چسب پهن مبلمان را به صورت یکدست بسته بندی می کند.

بسته بندی اثاثیه منزل
بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دریاچه چیتگر

بسته بندی مبلمان چوبی با استفاده از نایلون حباب دار، فوم، سلفون و چسب پهن انجام می شود. استفاده از فوم و پلاستیگ ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب به مبلمان چوبی ضروری است.

شیشه میز ناهارخوری و ویترین نیز با پلاستیک ضربه گیر حباب دار به درستی بسته بندی می شود. شیشه های بزرگ در صورت بسته بندی نامناسب دچار شکستی و آسیب خواهند شد. هزینه بسته بندی اثاثیه منزل بخشی از هزینه های ضروری در اسباب کشی است.

نرخ حمل بار با باربری جابه جا بار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن نرخ حمل بار از باربری جابه جا بار می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

1777

 

4 Responses

  1. سلام میخاستم بپرسم هزینه حمل بار ماشین لباسشویی از تهران به
    مشهد چقدر میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز با شماره 1777 تماس بگیرید تا قیمت دقیق رو کارشناسان خدمتتون ارائه بدن

  2. سلام با این شماره 1777 چجوری باید از شهرستان تماس بگیریم من ک امتحان میکنم میگه شماره اشتباه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *