شبانه روزی
اسباب کشی در زمستان - جابه جا بار

نکات و ترفند های مهم برای اسباب کشی در زمستان

فهرست مطالب

اسباب کشی در زمستان نسبت به فصول دیگر مشکل‌تر و پر دغدغه‌ تر می‎باشد. بحران آب و هوایی، شرایط نامساعد جوی و مسیر لغزنده می‌تواند، برای شما نگران کننده باشد. با توجه به آن‌که به فصل زمستان داریم نزدیک می‌شویم، در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را که در هنگام باربری در این فصل باید رعایت شود، تا با آرامش و آسودگی خاطر بیشتر، بتوانیم اسباب کشی نماییم را خدمتتان ارائه دهیم.

اسباب کشی در زمستان

انتقال و اسباب‌کشی از یک مکان به مکان دیگر برای اغلب افراد کاری طاقت فرسا و پر استرسی می‌باشد. اکثریت افراد تمایل دارند در فصول ای همچون تابستان اسباب کشی نمایند. تعطیلی مدرسه ها و نداشتن دغدغه درس فرزندان، یکی از دلایل بارز برای انتخاب اکثر افراد برای اسباب کشی در تابستان است. البته مسیر و جاده در این شرایط آب و هوایی مساعد است و می‌تواند عامل دوم برای انتخاب افراد برای اسباب کشی در تابستان باشد.

اسباب کشی در زمستان - جابه جا بار

مشکل اصلی خدمات اسباب کشی در فصل تابستان گرماست. گرمای طاقت فرسا به خصوص در تیر و مرداد ماه کار اسباب کشی را سخت می نماید. علاوه بر گرما اسباب کشی در تابستان، به دلیل تقاضای بالای افراد، ارزان نیست. در واقع اکثر باربری ها به دلیل تقاضای زیاد مردم، انگیزه ای نیز برای پایین آوردن قیمت‎‌های خود ندارند. بنابراین چرا در زمستان اسباب کشی نکنیم؟!

جابه جایی در فصل زمستان – جابه جایی در زمستان

همانطور که گفتیم یکی از دلایل اصلی ترس افراد برای جابه جایی در این فصل، شرایط نامناسب آب و هوایی و جاده های لغزنده می‌باشد. بهتر است زیاد برای این امردیگر نگران نباشید. باربری های حرفه ای و متخصص، که از رانندگان مجرب و کارگران با تجربه استفاده می‌نمایند، شرایط ایده آل را برای شما فراهم می‌نمایند. این گونه بابری‌ها خود بهترین زمان و روز را برای اسباب کشی در زمستان را به شما پیشنهاد می‌دهند. باربری جابه جا بار با داشتن نیروهای متخصص و رانندگان مجرب و حرفه ای در این امر کنار شما عزیزان است، تا با کمترین دغدغه بتوانید با امن ترین شرایط ممکن به نقل مکان خود به خانه جدید بپردازید. جهت مشاوره می‌توانید با کارشناسان جابه جا بار در تماس باشید.

شماره باربری تهران جهت اسباب کشی در فصل زمستان

1777

نکات مهم برای اسباب کشی در زمستان

 

  1. جابه جایی در زمستان؛  برای شروع بهتر است بدانید که اسباب کشی در زمستان اصلا ایده وحشت‌ناکی نیست!

اکثر شرکت‌ها نرخ ‌های متفاوتی در فصل زمستان نسبت به تابستان دارند. به دلیل عرضه و تقاضای کمتر در این فصل، بین شرکت‌های باربری رقابت بیشتری به وجود می‌آید، بنابراین با اسباب کشی در فصل زمستان از تخفیفات ویژه شرکت‌های باربری برخوردار خواهید شد. بنابراین با انتخاب فصل زمستان برای اسباب کشی، در هزینه های باربری خود صرف جویی کرده اید.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ برنامه ریزی منسجم برای اسباب کشی در فصل زمستان با توجه به کوتاه شدن روزها در این ماه

یک از معایب اسباب کشی در زمستان، طول زمان کوتاه روز می‌باشد. در زمستان ساعت 4.30 هوا تاریک می‌شود. بنابراین به این نکته باید توجه نمایید، و براساس آن حرکت خود را برنامه ریزی نمایید. شما نباید طوری برنامه ریزی کنید که، اسباب کشی شما بخواهد، زیاد طول بکشد و به شب بیفتد. قطعا باربری و جابه جایی اثاثیه در روز سرعتش نسبت به شب چندین برابر است. ساعات اولیه صبح‌گاهی بهترین زمان برای انتخاب شروع فرآیند اسباب کشی در زمستان است تا قبل از غروب آفتاب کار شما به اتمام برسد. در این فصل به دلیل شرایط آب و هوایی، انتظارات خود را باید واقع بینانه نگه دارید. انعطاف پذیر باشید و در صورتی‌که نیاز به تغییر برنامه ریزی بود مقاومت نشان ندهید.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ شرایط آب و هوایی را چک کنید

برای تاخیرهای احتمالی نیز برنامه ریزی کنید. حتما شرایط آب و هوایی را برای روز منتخب خود برای اسباب کشی را چک نمایید. در صورت‌ی که بارش سنگینی در پیش رو بود، به دلیل به وجود آمدن ترافیک‌های سنگین بهتر است، این گونه روزها را انتخاب نکنید. حتما برای برنامه ریزی بهتر با مشاوران باربری در تماس باشید، تا با توجه به تجارب خود، بهترین گزینه انتخابی را پیش روی شما بگذارند.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ منظم باشید!

صرف نظر از محدوده یا زمان اسباب کشی، منظم بودن مهمترین نکته ایست که در جابه جایی به خصوص، اسباب کشی در زمستان باید رعایت نمود. اگر بر اساس یک روال منظم کار خود را پیش ببرید، انتقال و حرکت شما کارآمدتر خواهد بود. شما می‌توانید یک چک لسیت برای خود آماده کنید. می‌توانید در داخل موبایل خود این چک لیست  را بنویسید که در طول فرآیند اسباب کشی همراه شما باشد. توصیه‌های اساسی زیر را دنبال کنید.

  • مطمئن شوید که تمام وسایل و بسته بندی‌های شما به درستی برچسب گذاری شده اند. هر چیزی که قصد دارید به طور جداگانه با ماشین شخصی خود حمل نمایید را با برچسب جداگانه مشخص نمایید. این موارد می‌تواند شامل، داروهای مهم خود و خانواده، اجناس با ارزش همچون طلا و اسناد و مدارک مهم، لوازم الکترونیکی حساس باشد.
  • اکثر باربری ها به دلایل امنیتی، نمی‌توانند اجناس اشتعال زا، همچون برخی از اسپره ها، رنگ‌ها وسایل و مواد تمیز کننده همچون الکل، وایتکس را با خود حمل نمایند. لذا برای این گونه وسایل نیز برنامه ریزی داشته باشید.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ از ایمن بودن مسیر انتقالی بار از خانه به سمت ماشین باربری اطمینان حاصل کنید.

یکی از خطرناک‌ترین تهدیدات برای ایمنی وسایل شما، برف و یخ می‌باشد. پاکسازی مسیر حیاط، پیاده روهای نزدیک ماشین حمل بار بسیار حیاطی و مهم است. قبل از آنکه ماشین باربری برسد، این اماکن را با استفاده از نمک زدایی یا پارو، عاری از هرگونه برف نمایید.

اسباب کشی در زمستان - جابه جا بار

برف و یخ می‌تواند حرکت کارگران را به شدت کند نماید و احتمال لیز خوردن برای آنها را به وجود آورد. در نتیجه قبل از ورود کارگران تمام این مسیر‌ها باید تمیز شونند. برای حرکات جابه جایی با مبلمان و وسایل بزرگ نیاز به یک مسیر پهن تر می‌باشد. لذا مسیر خود را بر این اساس پاک نمایید، تا فضای اضافی برا ی حرکت کارگران و ایمنی بیشتر نیز در نظر گرفته شود.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ محافظت از سرامیک و کف ساختمان

در زمستان به دلیل بارش برف یا باران در رفت آمد کارگران قطعا کف کفش‌های آنها به سرعت کثیف خواهد شد. و رد پای آنها به راحتی بر کف ساختمان شما خواهد افتاد. اکثر کارگران کارکشته از اتوبار های معتبر واقف به این امر هستند، ولی اگر دیدید نیاز است، این امر را به آنها متذکر شوید، تا قبل از داخل شدن به منزلتان کفش‌های خود را در بیاورند و به این کار اصرار ورزید.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ بسته بندی اصولی اثاثیه منزل در فصل زمستان

بسته بندی اثاثیه ای که از حساسیت بیشتری برخوردارند، همچون ظروف شکستنی با دقت و حوصله بیشتری باید انجام شود. زیرا این گونه وسایل در زمان قرار گیری دردمای پایین شکننده تر خواهند شد. بنابراین با لوازم بسته بندی مرغوب‌تر این کار را انجام دهید.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ استفاده از شرکت های معتبر و حرفه ای برای امر باربری و اتوبار در فصل زمستان

در شرایط حساس و ریسکی همچون اسباب کشی در زمستان، تجربه تفاوت ایجاد می‌نماید. برای سفارش خدمات باربری در فصل زمستان اطمینان حاصل کنید که شرکت باربری معتبر و مجرب است. بهترین اتوبار تهران همچون جابه جا بار با داشتن بیش از 10 سال سابقه با استفاده از نیروهای آموزش دیده و تجربه دار و رانندگان حرفه ای، فرآیند اسباب کشی را، با ایمن ترین شرایط ممکن در فصل زمستان انجام می‌دهند.

اسباب کشی در زمستان - جابه جا بار

جابه جا بار آموزش حرفه ای و گسترده ای به عوامل خود برای شرایط اسباب کشی در زمستان ارائه داده است. توصیه ما به شما این است که در انتخاب باربری قبل از اهمیت دادن به قیمت به کیفیت آن شرکت تمرکز داشته باشید. استفاده ا زخدمات باربری های معتبر با کارگران مجرب هزینه را ممکن است برای شما افزایش دهد، اما از بابت ایمنی سرمایه و اثاثیه خود خیال آسوده ای را خواهید داشت. در واقع با استفاده از شرکت های باربری متخصص در این زمینه با خیال آسوده در زمستان جابه جا خواهید شد.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ بررسی تجهیزات گرمایشی منزل نو

قبل از آن که به خانه جدید خود نقل مکان کنید، تجهیزات گرمایش آن را مورد بررسی خود قرار دهید و اگر نیاز به سرویس دارد قبل از اسباب کشی این کار را انجام دهید. شب قبل از رفتن خود تجهیزات گرمایشی منزل نو را روشن نمایید تا زمان رسیدن شما به این مکان سرما نخورید، زیرا گرم کردن خانه ای که قبلا خالی بوده است زمان‌برتر است.

 

  1. جابه جایی در زمستان؛ انجام اقدامات ضروری برای اسباب کشی درزمستان

  • همراه با خود در طول مسیر بخصوص اگر طولانی می‌باشد، نوشیدنی گرم داشته باشید.
  • همراه با خود دستکش داشته باشید.
  • تهیه وسایل ضروری همچون پارو برای روفتن برف
  • مطمئن شوید همراه خود برای ماشین شخصی خود زنجیر چرخ دارید.
  • از لباس و پوشش گرم استفاده نمایید.
  • قبل از رفتن به منزل جدید از ماشین خود و سلامت فنی آن اطمینان حاصل کنید. شب قبل از اسباب کشی حتما بنزین بزنید.

 

اسباب کشی در زمستان با قیمت مناسب

اسباب کشی فارغ از این که در چه فصلی انجام می‌پذیرد، کار سختی‌ست. گرچه تابستان برای اسباب کشی فصل معقول تری برای جابه جایی می‌تواند باشد، اما اسباب کشی در زمستان می‌تواند نرخ کرایه حمل بار و باربری را برای شما به شدت کاهش دهد. با داشتن برنامه ای منسجم و پاک سازی مسیر حمل بار از منزل تا ماشین باربری و استفاده از یک باربری متخصص و مجرب، قطعا جابه جایی شما ایمن و در کمترین استرس ممکن انجام خواهد پذیرفت.

بهترین شرکت باربری در تهران برای اسباب کشی در زمستان

در این راستا قطعا مشاوره با یک تیم حرفه ای همچون جابه جا بار کار را برای شما هموارتر و آسان‌تر خواهد نمود.

 

مشاوره برای اسباب کشی در زمستان

1777

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *