شبانه روزی
شماره باربری

باربری دهکده المپیک – اتوبار دهکده المپیک

باربری در دهکده المپیک به احتمال زیاد موضوعی بوده که شما را به این صفحه از سایت باربری دهکده المپیک – جابه جا بار رسانده است، اگر قصد زندگی در دهکده المپیک تهران را دارید در ابتدا نیاز هست این منطقه را به خوبی بشناسید و اطلاعاتی را از آن داشته باشید. باربری دهکده المپیک – جابه جا بار در این مقاله به طور کامل شما را با این منطقه و شرایط اسباب کشی در دهکده المپیک آشنا میکند.

1777 (بدون پیش شماره در تهران)

اسباب کشی با باربری دهکده المپیک

دهکده المپیک منطقه ای است در ناحیه 22 شهرداری تهران ، این منطقه در شمال غربی پایتخت واقع شده است و از سال 1348 به بعد محبوب گشته و با این نام در بین مردم شناخته شده است، در قدیم این منطقه جزو یکی از روستاهای اطراف تهران به شمار میرفت اما اکنون به علت رشد و پیشرفت هایی که داشته یکی از مناطق لوکس و گران قیمت تهران برای سکونت و زندگی به شمار میرود.

دهکده المپیک از سمت شمال به دانشگاه صنعتی شریف ، از جنوب به بزرگراه همت ، از غرب به بزرگراه آزادگان و از شرق به خیابان ورزش و پارک ساحل ختم میشود و باربری ما در تمام این مناطق خدمات خود را با بهترین کیفیت انجام میدهد ، کافی است با ما ارتباط بگیرید .

آشنایی با محله دهکده المپیک تهران

دهکده المپیک تهران در سال 1348 با بابرگزاری مسابقات المپیک آسیایی در این منطقه با این نام شهرت یافت ، نام قدیمی تر دهکده، شهرک گلستان میباشد و به خاطر آب و هوای خوب و بهشتی اینگونه نام گذاری شده است. این روزها احتمالا کمتر کسی بداند دهکده المپیک، زمانی جزو منطقه 5 شهرداری تهران بوده است. اما درست مدتی بعد از تاسیس منطقه 22، دهکده با این منطقه گره خورد و حالا دیگر دهکده المپیک را با منطقه 22 و مراکز تجاری-رفاهی اطرافش می‌شناسند.

باربری در محدوده دهکده المپیک تهران

  • باربری در سه راه دهکده المپیک
  • باربری در میدان المپیک
  • باربری در خیابان جهاد
  • باربری در خیابان بیدگلی
  • باربری در خیابان بلوار هوا نیرو
  • باربری در خیابان بلوار صدرا
  • باربری در 12 متری قدس
  • باربری در خیابان بلوار تعاون

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری دهکده المپیک

بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین مراحل اسباب کشی باشد ، اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد، بدون شک احتمال وقوع آسیب و ضرر به لوازمتان در اسباب کشی به حداقل حد ممکن میرسد ، در این راستا باربری و اتوبار جابه جا بار خدمات تخصصی بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما انجام دهد تا نگرانی ها و حجم کاری شما به حداقل برسد و مجبور نشوید کار بسته بندی اثاثیه منزل را خودتان انجام بدهید.

بسته بندی لوازم اداری در دهکده المپیک تهران

بیمه باربری در اتوبار دهکده المپیک

همانطور که میدانید ، هیچ خدماتی به اندازه بیمه حفاظت کالا و لوازم شما را فراهم نمیکند ، یک باربری درون شهری خوب بدون تردید تمام اثاثیه مشتری خود را تحت پوشش بیمه کالا قرار میدهد و آن را قرارداد خود ذکر میکند ، اتوبار ما نیز در دهکده معروف المپیک تهران برای تمام خدمات بسته بندی و حمل بار خود بیمه باربری را در نظر گرفته است .

کارگر حمل بار و بسته بندی دهکده المپیک

حمل بار از آندسته فعالیت هایی است که از عهده هر کسی برنمیاید ، در این رابطه نیاز هست که از نیروی متبحر و حرفه ای استفاده شود تا لوازم سنگین و گران قیمت منزل به درستی حمل و به منزل جدید منتقل شود ، نیروی متخصص بسته بندی در اتوبار دهکده المپیک، با چندین ساله سابقه فعالیت و حضور در این منطقه و آشنا بودن کامل با آن آماده خدمت رسانی و بسته بندی و حمل بار لوازم اداری و اثاثیه منزل به عنوان بهترین باربری در تهران است، کافی است با مشاورین باربری ما از طریق شماره 1777 بدون پیش شماره در تهران تماس بگیرید.

شماره باربری در دهکده المپیک چند است ؟

شماره باربری در دهکده المپیک بدون پیش شماره 1777 میباشد

بسته بندی اثاثیه در باربری دهکده المپیک صورت میگیرد ؟

نیروی متخصص بسته بندی در باربری دهکده المپیک جا به جا بار بسته بندی کلیه اثاثیه و لوازم اداری رو انجام میدهد

حمل بار با وانت بار و نیسان در باربری دهکده المپیک صورت میگیرد؟

بله حمل بار در باربری دهکده المپیک جابه جا بار بهترین ماشین های باربری مثل خاور و نیسان صورت میگیرد

کرایه خاور در باربری دهکده المپیک

خیلی از فروشگاه های بزرگ و مجتمع های تفریحی و تجاری در منطقه المپیک تهران واقع شده اند، بدیهی است که وجود این همه مجتمع تجاری هرساله تعداد زیادی جابه جایی و نقل مکان و عوض شدن را با خود به همرا می آورد، در جریان این جابه جایی که ممکن است اثاث کشی منزل و یا عوض کردن شرکت باشد ، لازم است که شما از یک اتوبار و باربری خوب و معتبر استفاده کنید.

دراین شرایط گاهی نیاز شما برای جابه جایی به خدمات بسته بندی نیست و شما فقط برای جابه جای لوازم خود به یک ماشین حمل بار خاور احتیاج دارید، اصلا نگران نباشید باربری جابه جا بار آماده است تا بهترین ماشین ها و خاور های خود را برای حمل بارتان در اختیار شما قرار دهید.

حمل اثاثیه با ماشین های بزرگ، مسقف و تمیز (برای جلوگیری از آسیب دیدگی ،دیواره ی داخل کانتین ها موکت شده است.) ماشین ها مجهز به پتو وموکت و لوازم بسته بندی برای قرار دادن بین وسایل و جلوگیری از شکستگی. با کارگران خوش اخلاق ، ورزیده و کاردان.

چیدمان وسایل با باربری در دهکده المپیک 

برای جلوگیری از شلوغی خانه در هنگام چیدمان بهتر است این کار را به نیروی متخصص و با تجربه در این کار بسپارید و منزل جدیدتان را کاملا مرتب و چیده شده تحویل بگیرید، چیدمان اثاثیه جزو مواردی است که نیاز به دقت و سلیقه دارد، در این مورد معمولا خانم ها سلیقه ای بهتر دارند و میتوانند منزل را با سلیقه خود زیبا طراحی کنند، ما در باربری و اتوبار جابه جا بار نیروی متخصص خانم هم داریم که برای چیدن لوازم و اثاثیه در منزل و اداره ها تجربه کافی و خوبی دارند و میتوانند کار شما را راحت کنند و به خانه جدیدتان رنگ و زندگی ببخشند.

برای رزرو باربری با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *