شبانه روزی
باربری در تهران نارمک

باربری تهران نارمک همراه با کارگر متخصص و قیمت مناسب

فهرست مطالب

نارمک یکی از بهترین محله‌های پایتخت از لحاظ دسترسی عمومی می‌باشد. این محله در شمال شرق تهران واقع شده است و به دلیل وجود میدان‌های اصلی زیاد، به صد میدان نیز معروف است.

بسیاری از افراد در تهران، محله نارمک را برای خرید منزل خود یا اجاره نشینی انتخاب می‌کنند. باربری تهران نارمک، تمامی مناطق در باربری شمال تهران و شرق آن را پوشش می‌دهد.

قیمت باربری در نارمک

قیمت باربری در محدوده نارمک بر اساس نوع ماشین و تعداد ساعت کاری کارگران محاسبه می‌شود. به طور مثال:

  • قیمت کرایه نیسان و وانت در باربری نارمک تهران به ازای یک سرویس 2 ساعته متعارف و با کیفیتی بالا همچون سرویس خاور و بسته بندی است. 
  • قیمت کرایه خاور در باربری نارمک: برای کمتر از 3 ساعت قیمتی متعارف تر نسبت به سایر باربری هاست.

لازم به ذکر است که نرخ‌های باربری تهران نارمک در جابه جا بار همگی بر اساس نرخ تصویب شده زیر نظر باربری تهران است. جهت اطلاع دقیق از قیمت‌ها با شماره 1777 بدون نیاز به پیش شماره در تهران تماس بگیرید.

لیست باربری تهران نارمک

در زیر لیست باربری های واقع در نارمک تهران برایتان درج شده است تا با استفاده از این لیست بتوانید با باربری های فوق تماس گرفته و مشاوره های لازم به شما در خصوص خدمات و هزینه های باربری داده شود . نهایتا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نام باربری واقع در محدوده نارمک شماره تماس ادرس
باربری جابه جا بار 1777 تهران www.jabejabar.com
نارمک بار تماس بگیرید تهران نارمک خیابان دماوند
مصلح بار تماس بگیرید تهران نارمک خیابان شهید ثانی
سیار تماس بگیرید تهران نارمک سرسبز
فرجام تماس بگیرید تهران نارمک سرسبز
اتوبار مهر تماس بگیرید تهران نارمک خیابان شهید ثانی
پیک اتحادیه تماس بگیرید تهران نارمک خیابان شهید حسین فاطمی

باربری در تهران نارمک

باربری تهران نارمک

یکی از مناطقی که تحت پوشش باربری جابه جا بار در تهران است، باربری تهران نارمک است. این باربری تمام خدمات زیر را برای شما انجام می‌دهد:

  • خدمات بسته بندی حرفه ای توسط کارگران مجرب
  • خدمات چیدمان و حمل وسایل شنگین و بزرگ در باربری تهران نارمک
  • مشاوره رایگان جهت ارائه بهترین خدمات متناسب با نیاز شما
  • خدمات حمل بار توسط رانندگان حرفه ای و مجرب (تمامی رانندگان به امور مربوط به جاده و تسلط ماشین مورد تایید باربری تهران نارمک می‌باشند.)
  • استفاده از ماشین های مجهز برای حمل باربری در تهران نارمک همچون، کرایه خاور، نیسان باربری، وانت باربری و کامبون حمل بار

باربری نارمک تهران، زیر مجموعه باربری جابه جا بار با چندین سابقه خدمت در حوزه اتوبار و باربری تهران و ارسال بار از تهران به شهرستان ها، خود  را موظف می‌داند بهترین کیفیت مطلوبه را به شما عزیزان ارائه دهد. ما برای شما عزیزان خاطره‌ای خوش از اسباب کشی را ارائه می‌دهیم. تا لحظه آخر در منارتان هستیم و بارهای شما را سالم و بدون نقض به‌مقصد خواهیم رساند.

شماره تلفن باربری نارمک

شماره تماس باربری تهران

جهت باربری بر مبنا و پایه اصول اثاث کشی با ما تماس بگیرید.

باربری تهران منطقه نارمک

باربری شرق تهران نارمک

برای گرفتن باربری تهران نارمک کافی‌ست تماس بگیرید تا بر اساس نوع بار شما، تعداد کارگر مد نظر و همچنین بهتر نوع ماشین باربری را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم.

نهایتا تعداد ساعت اسباب کشی برای شما عزیزان تخمین خواهد خورد و در صورت نیاز به بسته بندی ضرورت و پیش نیازها به شما اعلام خواهد شد.

 خدمات باربری نارمک تهران

در زیر ریز خدمات باربری نارمک تهران، برای شما عزیزان ذکر شده است.

باربری تهران نارمک؛ 1) ارائه تمامی لوازم مربوط به بسته بندی

تمامی لوازم مربوط به بسته بندی کالاها از جمله کارتن‌های چند لایه، بابل رپ، پلاستیک های حبابدار، چسب و فوم‌های ضربه‌گیر را ارائه می‌دهد. اقلامی که برطرف کننده تمامی نیازهای شما در خصوص بسته بندی اثاثیه باشد.

باربری تهران نارمک؛ 2) بسته بندی اثاثیه منزل و اداری

برای این امر، تمامی کارگران ما در باربری نارمک تهران، آموزش دیده و مجرب هستند تا بتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. کارگران جابه جا بار با استفاده از تمامی اقلام مربوط به بسته بندی بهترین بسته‌بندی را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد. خدمات بسته بندی باربری نارمک تهران شامل:

  • بسته بندی انواع وسایل سنگین همچون مبلمان، یخچال‌های ساید بار، بوفه، گاو صندوق
  • بسته بندی انواع اقلام چینی همچون ظروف شکستنی حساس و دکوری با بهترین بسته‌بندی

بسته بندی اثاثیه سنگین همچون مبلمان با استفاده از فوم‌های ضربه‌گیر به‌گونه‌ای انجام می‌گیرد که در هنگام جابه جایی درصورت برخورد اتفاقی با هر چیزی دچار ضرب خوردگی و آسیب به آنها نشود.

بسته بندی اقلام چینی نیز توسط باربری تهران نارمک، به‌گونه‌ای است که حتی در انتقال به مسافت‌های طولانی از تهران به شهرستان بدون هیچ آسیبی جابه جا شوند.

حمل ویژه اثاثیه سنگین با استفاده از بروزترین وسایل جهت جابه جایی می‌باشد. نیروها و کارگران جابه جا بار در باربری نارمک تهران، با استفاده از توان جسمی و نیروی فنی تجربه و تسلط کامل را به این حوزه دارند.

باربری تهران نارمک؛ 3) کیفیت خدمات و وضعیت کارگران

کارگر اسباب کشی نارمک تهران

پروسه استخدامی در جابه جا بار با در نظر گرفتن اصول اخلاقی و سلامت جسمانی انجام گرفته و فرد مورد نظر بعد از عبور ازین مرحله مورد تربیت و آموزش قرار می‌گیرد. لذا کارگران و رانندگان جابه جابار با تکیه بر آموزش ها و تجارب خود توانسته اند کیفیت بالای خدمات را به مشتریان خود عرضه دارند.
در واقع یکی از ملاک‌های مهم در جابه جا بار، اخلاق کاری و رفتاری کارگران و رانندگان در سطح مطلوب و کیفیت بالای خدمات است.

 باربری تهران نارمک؛ 4) باربری اینترنتی و خدمات ارزان

یکی از خدمات باربری جابه جا بار، ارائه خدمات در سطح اینترنت است به طوری که شما کافی‌ست فرم تماس را در داخل سایت پر نمایید.

باربری تهران نارمک؛ 5) استفاده از ماشین‌های روز برای اثاث کشی

یکی از خدمات ویژه ما در باربری نارمک تهران، ارائه انواع ماشین های حمل بار متناسب با بار شما عزیزان است. از جمله این ماشین‌ها عبارتند از: انواع ماشین مسقف و غیر مسقف همچون وانت بار، خاور، کامیون و کامیونت مجهز به موکت و پتو.

باربری تهران نارمک؛ 6) پاسخ گویی و خدمات 24 ساعته

یکی از خدمات اصلی باربری در نارمک تهران، پاسخ‌گویی 24 ساعته و پشتیبانی 24 ساعته برای انواع خدمات باربری و اتوبار می‌باشد. در هر زمان از 24 ساعت شبانه روز به راحتی قادر خواهید بود با تیم جابه جا بار در ارتباط باشید و از خدمات شبانه روی ما استفاده نمایید.

باربری نارمک تهران؛ 7) استفاده از کادر مجرب

جهت بهره‌گیری مطلوب و بالا برای شما عزیزان، کارگران و رانندگان مجرب و آموزش دیده ارسال خواهد شد.

باربری نارمک تهران؛ 8) بیمه کالا

تمامی اقلام شما در صورت تمایل توسط تیم جابه جا بار، بیمه خواهد شد. تضمین و بیمه کردن کالا باعث می‌شود در صورت هرگونه آسیبی خسارت کالا شما توسط بیمه تقدیمتان گردد.

باربری نارمک تهران؛ 9) چیدمان صحیح و اصولی وسایل

تمامی وسایل؛ به‌صورت اصولی توسط کارگران در داخل ماشین باربری گذاشته می‌شود، به‌گونه‌ای که توسط پتو از یکدیگر جدا شده و وسایل سنگین از وسایل چینی و حساس تفکیک می‌شوند. نهایتا بعد از حمل بار از داخل ماشین وسایل به داخل منزل مقصد گذاشته می‌شود.

باربری نارمک تهران؛ 10) سرعت عمل در امر جابه جایی

یکی از امور مهم و خصوصیات و ویژگی‌های یک باربری خوب، سرعت عمل بالای آن‌ها در جابه جایی و چیدمان وسایل است. هر چه این کار سریع‌تر و با دقت بالاتری انجام شود، مشتری به آرامش فکری نزدیک‌تر خواهد شد.

باربری شرق تهران نارمک

تمامی محدوده‌های باربری نارمک، شرق، شمال، جنوب و شرق نارمک تحت پوشش باربری جابه جا بار قرار گرفته اند.

اتوبار نارمک

جهت ارائه تمامی خدمات باربری به‌صورت 24 ساعته با شماره 1777 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *