شبانه روزی
باربری تهران به آمل

باربری تهران به آمل – بهترین باربری برای حمل اثاثیه از تهران به آمل

فهرست مطالب

 باربری تهران به آمل، یکی از خدمات دیگر شرکت جابه جا بار می‌باشد. همواره شهرستان آمل یکی از پر رفت و آمد ترین شهرستان ها برای حمل اثاثیه منزل،اداری، و تفریحی بوده است. افراد زیادی از تهران به شهرستان آمل جهت تفریحات خود می‌روند. بسیاری از تهرانی های عزیز در این شهر آپارتمان یا ویلایی را جهت اخر هفته خود خریداری کرده اند، و نیاز به حمل اثاثیه به این منطقه را دارند. باربری جابه جا بار یکی از بهترین باربری ها برای باربری به شهرستان می‌باشد.

شماره تماس باربری تهران به آمل – شماره تماس باربری از طهران به آمل

1777

آشنایی با شهرستان آمل جهت باربری

قبل از اینکه بخواهیم خدمات باربری تهران به آمل را برایتان بازگو کنیم، بهتر دانستیم تا شما را با شهرستان آمل، مرکز جغرافیای، و مسافت آن از تهران را برایتان بازگو کرده، تا دید کلی تر و بهتری برای اثاث کشی به این منطقه رو داشته باشید.

شهرستان آمل

شهرستان آمل به دلیل این‌که نزدیک ترین شهرستان به مرکز تهران است، رفت آمد تهرانی‌ها به آنجا بسیار زیاد است. حال این رفت آمد می‌تواند به جهت مسائل کاری یا تفریحی باشد. لذا حداقل یک بار نیاز به اثاث کشی در صورت داشتن مکانی برای اقامت را دارند. شهرستان آمل دقیقا در مرکزین استان مازنداران قرار دارد و از طرف جنوب خود به تهران می‌رسد. شهرستان آمل به دلیل فاصله کوتاه با شهر تهران و نزدیکی به جنگل و دریا دارای موقعیت عالی برای مسافرین و کسانی‌ست که از تهران برای اخر هفته خود به آنجا می‌ایند. مسافت آمل با تهران 250 کیلومتر می‌باشد.

باربری تهران به آمل - باربری جابه جا بار

شهرستان امل یک شهر پر قدمت و اصیل است که معروف به شهر هزار سنگر نیز است. این شهرستان دارای مکان‌های تفریحی بی نظیر همچون دریاچه دوخواهر، پل معلق، آبشار لاکوه و غیره است. این مختصری از اطلاعات مربوط به شهرستان آمل بود، اگر قصد سکونت و اثاث کشی به این منطقه را دارید کافی‌ست از بهترین باربری تهران، جابه جا بار خدمات بگیرید.

اتوبار تهران به آمل – باربری به آمل

باربری تهران به آمل از خدماتی‌ست که هر شرکتی در تهارن قادر به انجام آن نیست! برای حمل اثاثیه از تهران به آمل، دقت داشته باشید، باربری برای این‌کار انتخاب نمایید که از خدمات نوین و تجهیزات روز و رانندگان مجرب استفاده می‌نماید.

 باربری تهران آمل با ارزان ترین قیمت

متاسفانه دیده شده است بسیاری از افراد، انتخاب باربری خود را بر اساس قیمت ارزان‌تر انجام می‌دهند، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اثاث شما با توجه به مبلغ بالای وسایل، جزوی از سرمایه شما محسوب می‌شود. لذا کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید زیرا نهایتا ضرر کننده خود شما خواهید بود.

باربری تهران به آمل جابه جا بار تمامی قیمت‌های خود را بر اساس نرخ اتحادیه باربری تهران اعلام می‌دارد.

خدمات باربری تهران به آمل – باربری از تهران به امل

باربری تهران به آمل جابه جا بار، دارای خدمات متنوع ای است که در زیر به صورت تیتر وار برای شما مطرح می‌گردد.

·         مشاوره رایگان و 24 ساعته

·         استفاده از رانندگان مجرب و حرفه ای به مسیرهای بیرون شهری

·         استفاده از بروزترین و مجهزتریم ماشین‌ها برای حمل بار همچون کامیونت، خاور

·         استفاده از ماشین های مسقف و مدرن

·         استفاده از کامیون، وانت یخچال دار، مخصوص حمل بار مواد فاسد شدنی

·         استفاده از کارگران مجرب برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداری

·         استفاده از کارگران حرفه ای جهت حمل اثاثیه بخصوص اثاثیه سنگین همچون یخچال

·         داشتن ابزار روز باربری و وسایل بسته بندی مرغوب همچون کارتن های اسباب کشی، بابل رپ و …

حمل بار از تهران به آمل – ماشین حمل بار تهران به امل

اگر تقاضای باربری به آمل از تهران را داشته باشید، ماشین مناسب حمل بار براساس فاکتورهایی زیر برایتان لحاظ می‌شود. از فاکتورهای موثر در انتخاب ماشین مناسب حمل بار، وضعیت آب و هوا و مسیر باربری از تهران به امل، نوع بار و مسافت و وزن بار می‌باشد. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین شرکت باربری تهران به آمل، داشتن انواع ماشین مجهز است. باربری جابه جا بار با داشتن ماشین‌های مختلف همچون تریلی، خاور، انواع کامیون،نیسان در خدمت مشتریان عزیز جهت حمل بار به آمل می‌باشد.

باربری از تهران به آمل - جابه جا بار

بیشترین سرویسی که باربری جابه جا بار به شهرستان ها انجام داده است، مربوط به مناطق شمالی کشور از جمله آمل بوده است. جابه جا بار با ارائه سرویس‌های مختلف به امل توانسته است بیشترین تجربه را برای حمل اثاثیه به این منطقه را کسب نماید.

باربری از تهران به آمل با بیمه

یکی از خدمات شرکت‌های اتوبار تهران به آمل، ارائه بیمه است. یکی از این شرکت‌ها جابه جا بار می‌باشد. اتوبار جابه جا بار، بار مشتریان خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

اتوبار تهران به آمل - جابه جا بار

گرچه شرکت باربری به آمل تمام جوانب امنیتی کار را مورد سنجش قرار می‌دهد تا در بالاترین امنیت ممکن بار شما به مقصد برسد، ولی به دلیل وجود حوادث غیر مترقبه بهتر است بار خود را بخصوص برای مسافت‌های طولانی بیمه نمایید. و در صورت وقوع هر گونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی همچون، سیل، زلزله، آتش سوزی، سرقت، بیمه هزینه خسارت وارد شده را به شما خواهد داد.

استفاده از رانندگان مجرب برای باربری از تهران به آمل – راننده برای باربری به آمل

برای باربری تهران به آمل نیاز به استفاده از رانندگان مجرب و کارکشته می‌باشد. باربری جابه جا بار با استفاده از رانندگان مسلط به تمام مسیر های شمال از جمله آمل در این راستا، یک باز بهترین باربری ها جهت حمل بار به شهرستان می‌باشد.

هزینه باربری تهران به آمل چقدر است؟

هزینه مصوب حمل بار به شهرستان آمل، برای وانت نیسان 640 تا 540 هزار تومان می‌باشد. برای خاور رو باز 1300 تا 1400 تومان می‌باشد و برای خاور مسقف بین 1290 تا 1480 تومان است. البته تمامی قیمت‌های گفته شده به صورت تخمینی‌ست، و بسته به این‌که بار شما به صورت اشتراکی یا خرده بار است متغییر می‌شود.

شماره تماس باربری تهران به آمل؟

شماره 1777 بدون نیاز به پیش شماره. همین حالا تماس بگیرید و از خدمات رایگان مشاوره با کارشناسان مجموعه جابه جا بار بهره مند شوید. کارشناسان اتوبار جابه جا بار به صورت 24 ساعته پاسخ‌گوی سوالات شما هستند.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل توسط باربری تهران به امل صورت می‌گیرد؟

بله – یکی از خدمات باربری به آمل، بسته بندی حرفه ای اثاثیه منزل توسط کارگران مجرب است. بسته بندی اثاثیه منزل و اداری و چیدمان  اثاثیه در مکان مورد نظر شما توسط تیم فنی و حرفه ای اتوبرا جابه جا بار صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *