شبانه روزی
شماره باربری

باربری به شمال ایران – باربری به شمال و مازندران

باربری به شمال و مازندران – جابه جا بار کلیه خدمات باربری به شمال را از تهران انجام می‌دهد. بسته بندی اثاثیه در این فرایند نیز از خدمات باربری و اتوبار جابه جا بار می‌باشد، چنانچه برای حمل اثاث منزل خود از تهران به شمال کشور دنبال وانت بار و باربری خوب می‌گردید، می‌توانید همین حالا با ما با شماره 1777 ارتباط بگیرید.

1777

باربری تهران شمال 

در این سال‌ها یکی از بیشترین درخواست های باربری تهران به شهرستان، مربوط به شهرستان‌های شمال ایران می‌باشد. قطعا یکی از مسائل مهم و پر دغدغه در زمان جابه جایی از مکانی به محل دیگر، حمل اصولی و آسان وسایل با کمترین خسارت می باشد که در این زمینه شرکت های مختلفی از جمله باربری تهران به شمال جابه جا بار، با هدف جلب رضایت مشتری و استفاده از روش های استاندارد و کیفی، خدمت رسانی می کند.

باربری شمال ایران

باربری شمال ایران در زمینه حمل بار و اثاث کشی و خدمات ذی ربط آن از جمله بسته بندی اثاثیه، فعالیت می‌کنند و دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری می باشند.

قیمت حمل بار به شمال

قیمت کارگر اسباب کشی به مازندران

  • علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب کارگران، کارگر خالی جهت تخلیه و یا بارگیری وانت بار  هر نفر ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان می‌باشد.
  •  کارگر خالی باربری به شمال جهت تخلیه و یا بارگیری ایسوزو – بادسان – کامیونت – خاور  هر نفر حداقل  ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰  هزار تومان می‌باشد.
  •   هزینه ایاب و ذهاب حمل بار به شمال گروه کارگر خالی باربری بدون کامیون یا وانت بار در تهران حداقل  ۱۲۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان می باشد.

خدمات باربری به شمال

خدمات باربری به شمال ایران شامل حمل بار و اسباب کشی از تهران به تمام نقاط شمال کشور میباشد و سایر موارد را نیز برای شما در ادامه دسته بندی کرده ایم:

  • باربری برای جابه جایی اثاثیه منزل
  • باربری برای موسسات ، ادارات و شرکت ها
  • باربری و ارسال بار به کشورهای همسایه و یا شهرستانها، پوشش نقاط مختلف از جمله باربری تهران به شمال و دیگر نقاط کشور
  • باربری تخصصی انواع بار (مواد غذایی و ساختمانی و ….)

جابه جایی با باربری از تهران به شمال – باربری تهران به شمال

باربری شمال، با هدف جلب رضایت مشتری و حصول اطمینان  خدمات زیر را به مشتریان عزیز خود در تهران ارائه می دهد:

  • مشاوره رایگان به مشتریان در جهت انتخاب خودرو مناسب ، تجهیزات و بسته بندی لوازم
  • بسته بندی انواع اثاثیه سبک و سنگین به صورت حرفه ای و اصولی
  • ارائه کارتن هایی مخصوص، جهت جمع آوری اثاثیه و استفاده از بهترین لوازم بسته بندی
  • انواع ماشین های حمل و نقل : داشتن انواع خودروهای سبک و سنگین مجهز که بر اساس نوع بار ، اندازه و بسته بندی محصول انتخاب می شوند (کامیون – کامیونت – وانت بار شمال و …)
  • حمل تخصصی انواع بار ، از جمله مواد غذایی فاسد شدنی ، حمل مصالح ساختمانی ، شن ، ماسه و سنگ ، ماشین آلات و دستگاههای مختلف ، مواد اولیه ، اثاثیه منزل ، لازم موسسات شرکت ها و ادارات …
  • داشتن رانندگان حرفه ای : استفاده از رانندگان مسلط به ماشین های بزرگ ، برای جابه جایی آسان در کوچه ها و از جمله بزرگراه ها ، همچنین برخورداری از رانندگانی که مسلط به تمامی مسیرهای حمل و نقل داخل شهری و بین شهری از جمله مسیرهای باربری تهران به شمال و تمامی نقاط تحت پوشش
  • انتقال و حمل بارهای سنگین با استفاده از نیروهای مجرب و حرفه ای و تجهیزات مدرن
  • انجام چیدمان اثاثیه زیر نطر مشتری توسط نیروهای حرفه ای
  • انجام انواع باربری شمال و اتوبار در کمترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت
  • امکان اجاره انبار به صورت موقت برای قرارگیری اسباب و لوازم
  • ارائه خدمات VIP و ویژه به اقشار مختلف از جمله سالمندان و از کارافتادگان
  • تضمین آسیب نرسیدن به بار و امنیت با ارائه بیمه به مشتری
  • استفاده از کادرمجرب و آموزش دیده برای حمل انواع بار با رعایت اصول اخلاقی

حمل اثاث منزل از تهران به شمال

بسته بندی اثاثیه از مهم ترین خدماتی است که با کیفیت بالا، قیمت مناسب و نیروی متخصص در باربری تهران به شمال ایران انجام می‌شود، پس از بسته بندی اصولی، نوع چیدمان درست و صحیح بار در ماشین حائز اهمیت است، تعیین مسیر مناسب و ایمن به مقصد و اعلام زمان رسیدن بار به مشتری و همچنین بررسی ایمنی سلامت ماشین قبل از بارگیری هم جزو مواردی است که باربری تهران به شمال جابه جا بار همواره در کلیه جابه جایی های خود به آن دقت ویژه دارد.

حمل اثاث منزل از تهران به شمال

نکته: برای جلوگیری از آسیب و ضربه، بسته بندی اثاثیه بسیار مهم است و باید بر اساس ابعاد و نوع بار پوشش آن متفاوت باشد، پس برای این منظور بهتر است از افراد متخصص و مجرب استفاده شود.

وانت بار شمال – وانت بار تهران به شمال – وانت بار تهران به مازندران

حمل بار یک کار تخصصی می‌باشد و انتخاب شرکت معتبر مثل باربری به شمال جابه جا بار که دارای مجوز از اتحادیه باربریان تهران است، باعث خواهد شد تا خاطر شما از حمل بار ایمن راحت گردد و همچنین برای سالم رسیدن و ارسال بار، ضمانت نامه معتبری به شما داده می‌شود که به نوع خود حائز اهمیت است.

نکته: وانت بار و خاورهایی که در باربری به شمال جابه جا بار وجود دارند، همگی مسقف و مجهز به تجهیزات به روز دنیا هستند و اثاث و بار شما را در سلامت کامل و با بیمه باربری از تهران به مقصد مورد نظر شما در شمال کشور میرسانند.

حمل اثاث منزل از تهران به شمال

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری از تهران به شمال کشور و تمام استان های گیلان و مازندران و گلستان از جمله خدماتی است که در باربری و اتوبار جابه جا بار با قیمت مناسب و با کیفیت بالا انجام می‌شود، در صورت تمایل کلیه وسایل شما توسط نیروی متخصص بسته بندی اثاثیه ما به بهترین و ایمن ترین شکل ممکن بسته بندی و آماده بارگیری در ماشین باربری و ارسال به محل مورد نظر می‌شود.

در واقع مناطق مختلفی تحت پوشش این باربری‌ست که یکی از پر استفاده‌ترین آن‌ها؛ باربری تهران به کلاردشت است.

حمل اثاث منزل از تهران به شمال

باربری به مازندران – باربری تهران به مازندران

برای حمل بار و اسباب کشی از تهران به مازندران، گلستان و گیلان و سایر استان های شمالی کشور می‌توانید از خدمات باربری بین شهری، برای جابه جایی و اسباب کشی خود استفاده کنید، باربری به مازندران و شمال کشور کلیه خدمات حمل بار و اسباب کشی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام می‌دهد. اگر ساکن تهران هستید، کافی است با شماره 1777 بدون پیش شماره تماس بگیرید و خدمات مورد نظر خود را سفارش دهید.

اسباب کشی به شمال ایران با باربری جابه جا بار

شمال ایران یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور ماست که در چند ساله اخیر افراد زیادی به ویژه ساکنین تهران تصمیم به مهاجرت به این منطقه برای زندگی به علت شرایط مساعد تر منطقه نسبت به تهران گرفته اند. از این رو هرساله جابه جایی و اسباب کشی های زیادی از تهران به شمال ایران انجام می‌شود.

اسباب کشی به شمال ایران با باربری جابه جا بار

باربری به شمال ایران جابه جا بار کلیه لوازم شما را با دقت کافی بسته بندی کرده و از تهران به شمال کشور با کادر آموزش دیده و توانمند، خودروهای استاندارد و ایمن، تجهیزات مدرن جابه جا میکند، هدف اصلی ما در باربری جابه جا بار ارائه خدمات با کیفیت بالا و کسب رضایت مشتری میباشد، از این رو میتوانید برای سفارش خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه منزل همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید.

88372002 1777 44741966

11 پاسخ

    1. سلام دوست محترم، باربری جابه جا بار از تهران به تمام شهرهای شمال کشور بار میبرد.

  1. سلام و درود میخواستم از دماوند تهران اثاثیه رو ببرم ساری ، انجام میدیم؟

    1. با سلام بله همانطور که گفته شده حمل اثاثیه منزل از تهران به شمال کشور انجام میشود.

  2. هفته ای پیش برام بارم رو بردید از تهران به مازندران
    متشکرم
    راضی بودم
    قیمت ها نسبتاا خوب بود

    1. بله دوست عزیز. شما می توانید با شما ره تماس 1777 بدون نیاز به پیش شماره در تهران تماس بگیرید.

  3. سلام و خسته نباشید
    شما برای باربری به شمال خدمات بیمه هم ارائه میدید؟ و هزینه هم لطف کنید بگید با دو کارگر

    1. بله در صورت تمایل بیمه هم میشید. بستگی داره به این که به کجای شمال می خواهید بار خود را ببرید. جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره 1777 تماس بگیرید.

  4. سلام و روزتون بخیر – من یک سوال داشتم از خدمتتون. آیا باری که من می خوام از تهران به شمال بفرستم در راه برگشت هم
    حمل بار دارم برام انجام میدید؟
    بار تهران به شمال پوشاک و دکور مغازه هست ولی بار شمال به تهران اثاثیه اداری؟ و اینکه هزینش چقدر میشه؟

    1. سلام یاشار عزیز. بله انجام میشه. برای اطلاع دقیق از هرینه ها لطفا با کارشناسان جابه جا بار با شماره 1777 در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *