شبانه روزی
کارگر بسته بندی

کارگر بسته بندی و اسباب کشی

فهرست مطالب

 نیرو ماهر و کارگر بسته بندی جهت اسباب کشی

همانند بسیاری از مسائل در زندگی، یک اسباب کشی موفق قبل از حرکت کامیون ها آغاز می شود. سازماندهی و بسته بندی هوشمند باعث می شود اسباب کشی کارآمدتر بشود. در این شرایط استخدام یک تیم بسته بندی حرفه ای می تواند یک تصمیم عالی باشد. جدا از دانش تجربی شما ، راهنمایی های ما به شما کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که لوازم با ارزش شما به درستی جا به جا میشوند.

شماره باربری

شماره تماس باربری : ۱۷۷۷

 با توجه مشغله های روزافرون زندگی های امروز و آمار بالای اسباب کشی سالانه خانواده ها در تهران، بسته بندی کردن اثاثیه منزل در جا به جایی ها تبدیل به یک معضل شده است. اکثر افراد وقت کافی برای بسته بندی لوازم خود ندارند . در حالی که همه میدانیم بسته بندی لوازم خانه تقریبا مهم ترین و حیاتی ترین مرحله ی یک اسباب کشی است. اگر بسته بندی با دقت کافی انجام نشود و یا از کارتن نامرغوب استفاده شود ، ممکن است افراد با خسارت های مالی رو به رو شوند.

توصیه اتوبار جا به جا ( ارائه دهنده خدمات بسته بندی و باربری با باربری در تهران و شمال تهران ) به افرادی که مشغله زیادی دارند ، استفاده از باربر و استخدام کارگر جهت بسته بندی در منزل و اثاث کشی میباشد.

کارگر اسباب کشی چه استفاده ای دارد؟

  • یک کارگر حمل اثاث منزل حرفه ای به صورت همزمان توانایی جا به جایی اقلام منزل با ایمنی کامل و سرعت بالا را دارد
  • صرفه جویی در هزینه های جابه جایی و مقرون به صرفه بودن
  • کاهش استرس و اضطراب بابت سلامتی و ایمنی وسایل
  • ارائه خدمات با بیمه کالا
  • حمل تخصصی یخچال ساید بای ساید و یخچال های بزرگ
  • حمل وسایل اداری و کالای تجاری
  • حمل لوازم ظریف و حساس ، شیشه میز نهارخوری
  • در امور فنی اسباب کشی مسلط است. یعنی توانایی باز و بسته کردن یخچال ساید، ماشین ظرفشویی، باز کردن لوله های ماشین لباسشویی، باز کردن لوستر و نصب دوباره آن، باز و بسته کردن تخت و… را دارد.
  • حمل گاوصندوق ، پیانو ، اجسام سنگین
  • جابجائی در داخل طبقات
  • مسلط به چینش اثاثیه روی ماشین باربری به صورت اصولی و صحیح است. (اول اقلام سنگین تر و سپس اثاثیه سبک تر)
  • ارسال نیروی انسانی بدون ماشین کارگر خالی جهت باربری
  • بارگیری و تخلیه توسط کادر مجرب بدون ارسال ماشین
  • حمل و نقل و اثاث کشی با کادر حرفه ای
  • کار بسته بندی لوازم منزل را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهد.
  • همراه با کارگران ورزیده ، مجرب، آموزش دیده و خوش اخلاق

تعریف شغل بسته بندی یا Packager

کارگر بسته بند چه کاری انجام میدهد ؟

کارگران بسته بندی جزو آن دسته از کاگرانی هستند که در باربری و انبار ها کار میکنند . از جمله وظایف آنها بسته بندی لوازم در کارتن و جعبه ، برچسب گذاری و چیدن جعبه ها و حمل بار ، بازبینی بار ها ، تمیز کردن کارتن و جعبه ها قبل بارگیری، بررسی اقلام درون بسته بندی و لیست و ضبط اطلاعات، بررسی مهر و موم بودن بسته های خاص و بارگیری و حمل و نقل میباشد.
یک کارگر حمل بار و بسته بندی به شما این امکان را میدهد که جا به جایی و نقل مکانی مطمئن داشته باشید و خیالتان از بسته بندی وسایل منزل و برچسب گزاری و مهر و موم شدن آن راحت بشود. این کارکنان معمولا تمام وقت کار می کنند و بعضی از آنها در کل ۲۴ ساعت شبانه روز مشغول به کار میباشند.

وظایف کارگر بسته بندی و باربری:

کارگر بسته بندی مسئول  مرتب کردن لوازم برای بسته بندی،بسته بندی لوازم بهداشتی، بسته بندی پوشاک و لباس ، آماده سازی کالا برای حمل و نقل، بسته بندی موارد خاص طبق دستور العمل، بارگیری اقلام در ظروف و کارتن ها ، برچسب گذاری جعبه ها با نظم و ترتیب هستند. آنها همچنین چک نهایی را برای بررسی موارد آسیب دیده را انجام میدهند، مطمئن شوید که تمامی موارد و اقلامی را که در اختیار باربری قرار میدهید برای شما به طور دقیق و کامل اندازه گیری و شماره گذاری و لیست و نگه داری میکنند. در واقع نوشتن اطلاعات محصول و بسته بندی ها و اطلاعات سفارش و پر کردن فرم سقارش از وظایف اصلی یک شرکت خدمات باربری معتبر است.

شماره باربری
بسته بند این مسئولیت را بر عهده میگیرد که کلیه اقلام مشتری سلامت به مقصد خود برسد و برای اینکار از ابزار هایی دستی ، نوار چسب و برچسب ، نایلون حباب دار ضربه گیر ، پارچه ، روزنامه و کاغذ باطله ، کارتن مناسب  و دیگر ابزار ها برای ایجاد حفاظت بیشتر استفاده میکنند. تمیز کردن محل بعد از تمام بارگیری از وظایف دیگر یک کارگرحمل بار است. شناسایی و دور کردن لوازمی که ممکن است موجب در حین بارگیری و جا به جایی خطر ایجاد کنند.

هزینه کارگر بسته بندی و اسباب کشی نیز به صورت ساعتی محاسبه میشود و در هر باربری بسته به کیفیت خدماتی که ارائه میدهند و لوازم بسته بندی متفاوت است. جا به جا بار جز بهترین باربری ها در شمال تهران میباشد و خدمات خود را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت به همشهریان عزیز تهرانی ارائه میدهد.

میزان تحصیلات کارگر بسته بندی

به طور معمول کارگر بسته بندی نیاز به تحصیلات خاصی ندارد و حتی ممکن است کارفرمایان شخصی را که دیپلم هست نسبت به سایرین ترجیح بدهند. در واقع هیچ مدرک تخصصی برای این کار وجود ندارد. اما داشتن تجربه و مهارت در این کار حرف اول را میزند. متخصصان بسته بندی به طور معمول مهارت های خود را از طریق کمتر از یک ماه از آموزش در محل کار از کارکنان با تجربه یا سرپرستان با تجربه خود یاد میگیرند. یاد گیری اصول و قوانین ایمنی در این حرفه بسیار اهمیت دارد، به ویژه هنگامی که متخصصان بسته بندی لوازم سنگین و اقلام خطرناک را جا به جا می کنند. حداقل کار این هست که، کارکنان یاد می گیرند چطور خم شوند و جعبه ها را کوچک کنند تا آسیب به کمر به حداقل برسد.

استفاده از کارگر اسباب کشی متخصص چه مزایایی دارد؟

استفاده از نیروهای متخصص اسباب کشی مزایایی برای کسانی که قصد جا به جایی دارند به همراه خواهد داشت. اولین مزیت آن تجربه یک اسباب کشی راحت است. حمل اثاثیه منزل در طبقات ساختمان کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. همچنین حمل اقلام سنگین ممکن است باعث بروز صدمات جدی (به دلیل نا آشنا بودن به اصول حمل بار) در ستون فقرات، زانوها و مهره های گردن شما شود. شما برای حفظ سلامت خود باید در یک اسباب کشی تنها نظاره گر باشید.

دومین مزیت آن سرعت بخشیدن به اسباب کشی شما است. کارگر اسباب کشی با نیرو و تجربه بالای خود می تواند با سرعت بالایی البته با ایمنی بالا اثاثیه منزل شما را جابه جا کند. در نتیجه زمان و هزینه اسباب کشی شما به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

مهارت های شغلی کارگر بسته بندی

  • قدرت بدنی از آنجایی که در این شغل اغلب اجسام سنگین جا به جا میشوند ، داشتن قدرت بدنی بالا برای یک کارگر بسته بندی مهم است.
  • مهارت های شنیداریکارگر بسته بندی نیاز داشتن شنوایی بالاست تا سفارشات کارفرما خود را به خوبی بشنود و اجرا کند
  • سلامت اخلاقیداشتن سلامت اخلاقی و امین بودن در هر شغلی حائز اهمیت است . شغل باربری نیز از این قائده مستثنا نیست و چون مشتری تمام لوازم منزل خود را به باربری میسپارد ، امین بود باربر ها اهمت بالایی پیدا میکند.
  • مسئولیت پذیری و تابع نظم و قوانینیک باربر خوب، باربری است که مسئولیت پذیر بوده و در کار خود تابع قوانین باشد و نظم را رعایت کند.
  • توجه به جزییاتکارگر اسباب کشی باید با دقت باشد و به جزئیات توجه کند تا هنگام بسته بندی لوازم ، موردی را از قلم نیندازد.
  • مهارت های ارتباطی قوی 
  • توانایی دنبال کردن دستورالعمل های کلامی و کتبی
  • مهارت های فنی پایه ای استفاده از ابزار آلات
  • دنبال کردن دقیق دستورالعمل ها
  • مهارت های طراحی و چینش
  • مهارت های حل مسئله
  • کار تیمی

در این مقاله فواید استفاده از کارگر بسته بندی وسایل که در کار خود حرفه ای و آموزش دیده هست را توضیح میدهیم.

  • آرامش خاطر کارفرما و استرس کمتر
  • صرفه جویی در انرژی و زمان
  • فراغت از درگیر شدن برای تهیه لوازم بسته بندی
  • بیمه بودن کالا و حفظ آن از آسیب دیدگی

 مزایای استفاده از کارگر بسته بندی حرفه ای چیست؟

استخدام کارگر حرفه ای جهت بسته بندی لوازم منزل و اداره ها باعث میشود که روند نقل مکان و جا به جایی شما آسان تر بشود.این روند نه تنها مفید و به صرفه تر است بلکه ایمنی و امنیت اموال و لوازم شما نیز در حین اسباب کشی حفظ میشود. اکثر شرکت های باربری ارائه دهنده خدمات بسته بندی نیز میباشند و شما با ارتباط برقرار کردن میتوانید کارگرانی را جهت حمل بار و بسته بندی لوازم خود استخدام کنید.

بسته بندی ایمن لوازم در اسباب کشی و جابه جایی

مزایای استخدام کارگر حرفه ای برای بسته بندی بسیار زیاد است! بیشتر از اسباب کشی ، بسته بندی لوازم شما را به چالش میکشد. اما استخدام کارگر بسته بندی به شما این تضمین را میدهد که مبلمان، لوازم خانگی، دکوراسیون و … در اسباب کشی ایمن هستند. کارگران اسباب کشی در بسته بندی از ابزار و کارتن های مرغوب و مناسب استفاده میکنند و در هنگام بارگیری کارتن ها را طوری میچینند که کمترین فضای ممکن را اشغال کند.

کاهش استرس در اسباب کشی با استخدام کارگر باربری و بسته بندی

بسته بندی برای حرکت به خانه جدید می تواند برنامه روزانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. با استخدام کارگر بسته بندی میتوانید ذر وقت خود صرفه جویی کنید. اگر نقل مکان شما در همان شهر محل سکونتتان یاشد، ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد تا کل پروسه را انجام شود. در روز اسباب کشی، می توانید استراحت کنید و عرق نکنید، و در مورد ایمنی وسایل خود نگران نباشید.

هنگامی که شما به یک شهر جدید نقل مکان میکنید، قبل از اینکه نگران سختی جا به جایی باشید ، می توانید خلاقبت به خرج دهید . شما می توانید یک تاریخ را مشخص کنید و برای آن روز در شرکت های باربری سرویس خدمات و ماشین رزرو کنید تا نگرانی شما برای انتخاب کامیون و حمل بار کم بشود. در این صورت بعد از نقل مکان به راحتی میتوانید به برنامه های خود و شرایط عادی زندگی برگردید و با بی نظمی و آشفتگی مواجه نشوید.

با کارگر بسته بندی به صرفه جویی در هزینه و پول شما کمک میکند.

اگر با هزینه های خدمات باربری و بسته بندی جا به جا بار در تهران آشنا باشید ، با یک مقایسه ساده به راحتی میفهمید که استفاده از خدمات باربری ، به صرفه جویی در زمان و پول شما کمک میکند. و دیگری نیازی نیست از لحاظ جسمی و ذهنی خود را خسته کنید یا روز ها و ساعت های زیادی را برای بسته بندی کنار بگذارید که از کار های دیگر زندگی عقب بیفتید.همچنین گرفتن وانت بار ، کامیون یا هر ماشینی از شرکت های باربری تا زمانی که کالای شما به مقصد برسد ، ایمنی کامل لوازم شما را تضمین میکنند.

بسته بندی و پوشش کلیه لوازم منزل با بیمه کالا

استفاده از خدمات باربری، بیمه تمام کالا های شما را در حین حمل و نقل و اسباب کشی فراهم میکند. شما میتوانید آسوده خاطر و ارام باشید که کالاهای با ارزشتان به سلامت به مقصد و منزل جدید شما میرسند. جتی اگر در طی مسیر اتفاقی رخ بدهد ، که خیلی به ندرت این اتفاق میفتد. کالا شما تحت پوشش بیمه خواهد بود.

نکته قابل توجه این هست که با انتخاب یک بابری حرفه ای ،احتمال وقوع حوادث و تصادفات و گم شدن وسایل به حداقل میرسد زیرا آنها همیشه کالاهای خود را به گونه ای قرار می دهند که حتی در جاده های پر رفت و امد هم تکان نمیخورند و شکسته نمیشوند. این تضمین می کند که آنها نیازی به ادعای غیر قابل باور ندارند. و این برای شما به معنای امنیت حمل و نقل است.

برای استفاده و استخدام خدمات کارگر جهت بسته بندی و اسباب کشی در تهران با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید.

برای رزرو باربری با شماره ۱۷۷۷ تماس بگیرید

شماره باربری

2 پاسخ

  1. سلام
    کارگر و باربری میخوام که از پس حمل لوازم سنگین بربیاد
    باربری جابه جا همچین کارگری داره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله ما کارگرهای باربری و بسته بندی حرفه ای داریم
      زنگ بزنید ۱۷۷۷ برای هماهنگی بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *